Re: Kadłubowa EU zachowuje się niczym kobieta.

From: LeoTar <L...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia,pl.soc.polityka
Subject: Re: Kadłubowa EU zachowuje się niczym kobieta.
Date: Tue, 28 Jun 2016 18:46:43 +0200

u2 pisze:

> w różnorodności siła, ale widać, że komisarze unijni dążą do urawniłowki
> po trupach suwerennych krajów:)

Różnorodność jest szansą na odkrycie takiego zestawu walorów moralnych,
które umożliwią zbudowanie stabilnego społeczeństwa. W dotychczasowej
historii różnorodność wywoływała ferment i sprzyjała poszukiwaniom
poszukiwaniom takiego systemu etycznego, który zostanie zaakceptowany
przez wszystkich uczestników gry o nazwie 'życie', i który będzie
sprzyjał pokojowemu współistnieniu. Nie uda się jednak zbudować
stabilnego społeczeństwa dopóty, dopóki wrzeć będzie walka między Kobiet
a i Mężczyzną w rodzinie, nawet wtedy jeżeli będzie to walka gołym okiem
niewidoczna, czyli będzie to walka duchów. By nie było walki o dominację
między płciami musi zapanować autentyczna równość płci oparta na
wzajemnym zaufaniu i szacunku a do osiągnięcia tego celu musi wpierw
zapanować równość między mężczyznami tak samo jak i równość między
kobietami. Bo na obydwu tych obszarach oprócz rywalizacji między płciami
toczy się rywalizacja wewnątrz każdej z płci, rywalizacja która jest
efektem braku poczucia własnej wartości i dążenia do poczucia się
lepszym w dowolnym sposób, przede wszystkim na barkach innych zamiast
dzięki wewnętrznemu autorytetowi. By zapanował pokój trzeba więc usunąć
przyczynę braku poczucia własnej wartości drążącą niczym kornik umysły
ludzi i wówczas zmieni się oblicze rodziny a w dalszej kolejności zmieni
się również obraz społeczeństwa.

--
LeoTar

Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/