Re: Rosliny które mnie zawiodły.

11. Data: 2002-08-01 16:56:45

Temat: Re: Kalifornia ?
Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dokladnie tak samo nad morzem, juz dawno nie bylo takiego upalu, ale nie
upominam sie o deszcz, bo jak zacznie padac to chyba bedzie i po lecie, a
przede mna jeszcze urlop :-)
Pozdrawiam rownie sucho i goraco Wiesia

12. Data: 2002-08-01 17:30:32

Od: "Jagoda" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bogusław Bielawski <l...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:
> [...]
Wierzchołkowe
K.M.

> Informacja podana dyskretne i z wyczuciem - kolejny punkt dla Jagody -
czyli
> doszło do tej randki! - :-)
> Dyskretna byłaś, a teraz opowiadaj! Padli sobie w ramiona, czy raczej tak
> odległości i ostrożnie?
> BoGusław ciekaw plotek z Woli

Zasmucę Cię, jeśli powiem że nie doszło?
Krzysztof był we wtorek (30 go lipca) całkowicie znienacka*, a Tooldek w
poprzednią niedzielę. Przywiózł mi obiecane Ceanotusy i wygranego
fioletowego Barwinka**. Obaj podlali drzewko, ale każdy z osobna .
Plotek nie było, bo ostatnio nie grupiałam*** dość długo, więc się
skupiliśmy na aktualnościach z Woli .
Kto następny z grupowiczów chętny zasilić biedne "drzewko pamięci " konewką
wody ze stawu ? Zapraszam (:-) .

Ściski - Jagoda

* Co to jest nienacek ???
** Celowo nie dziękuję (:-)
** To jest określenie mojego męża - Jagoda grupieje (:-((

13. Data: 2002-08-01 17:35:57

Od: "Jagoda" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wiesia Karpowicz <w...@p...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:

> [...]
> upominam sie o deszcz, bo jak zacznie padac to chyba bedzie i po lecie, a

Życzę Ci więc Wiesiu pogodnego urlopu i pięknego wypoczynku ale na Woli to
niech jednak popada. Niech będzie nocą (:-)

Pozdrowionka-Jagoda

14. Data: 2002-08-01 17:55:38

Od: "Too old..." <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> poprzednią niedzielę. Przywiózł mi obiecane Ceanotusy i wygranego
> fioletowego Barwinka**. Obaj podlali drzewko, ale każdy z osobna .

Ale wodą !!!!!!!

J.Krzysztof Chiliński - Serwis "muszlowcowy" Milanówek
j...@p...pl j...@p...onet.pl http://republika.pl/jkch1
j...@p...onet.pl http://republika.pl/jkch2 - O rekinach
Praca : j...@i...pl - http://www.tymofarm.pl/

15. Data: 2002-08-01 19:38:43

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Życzę Ci więc Wiesiu pogodnego urlopu i pięknego wypoczynku ale na Woli
> niech jednak popada. Niech będzie nocą (:-)

Znaczy się mam w sobotę umyć samochód?
;-)
--
Pozdr. Jerzy Nowak

"Learn the rules. Than break some."

16. Data: 2002-08-01 20:06:03

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Jagoda" <b...@g...pl> writes:

> Czy u Was też taka klęska suszy? Bezustannie 32 st C i ani śladu
> deszczu.

Dokładnie. Nad Wrocławiem i okolicami co prawda od przedwczoraj
przejściowe opady i burze, a na naszym polu, jak na jakiej
Zaczerowanej (a może Łysej?) Górze: ani kropli... Przedwczoraj tak
ładnie się chmurzyło, tak ślicznie lało w Obornikach (jakieś 6 kmm w
linii prostej od pola), a potem poszło bokiem na Wrocław. Wczoraj to
samo -- Oborniki, Pęgów zlane, a na polu susza. I nawet próbowałem
zdenerwować tą chmurę i ze szlauchem po polu ganiałem, ale tylko
pogrzmiała na mnie... Dzisiaj -- podobnie. Z tym, że lało z drugiej
strony, gdzieś nad Brzegiem Dolnym, Urazem...

Jeśli to się nie zmieni, to o jakim nawadnianiu trzeba będzie myśleć w
przyszłości...

Pozdrawiam,
Grzesiek, obrażony na pogodę
--
Były trzy Lizy. Raz a'propos Liz
Powiedział ktoś na Akropolis:

17. Data: 2002-08-02 05:48:44

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> wrote in

> Dokładnie. Nad Wrocławiem i okolicami co prawda od przedwczoraj
> przejściowe opady i burze, a na naszym polu, jak na jakiej
> Zaczerowanej (a może Łysej?) Górze: ani kropli...

Ja tak na mojej prowincji Jerzmanow mialam od maja. Wszystko stawalo na
Slezie albo Bystrzycy... Nawet ten gigantyczny front 05 maja nas ominal
(czy mozna powiedziec, ze nas olal, skoro bylo sucho?).
Ale przedwczoraj burza, wczoraj burza (nie mam kasztanowcow, wiec co mi tam
:-), dzisiaj deszcz - blogostan po prostu. Pierwszy raz od dwoch miesiecy
nie ganiam po ogrodzie ze szlauchem :-))))
Gdyby nie to, ze wlasnie wykanczaja nam schody na pietro i do wlasnej chaty
wlaze po drabinie przez balkon... Ale nic to, grunt, ze pada :-))))

> Pozdrawiam,
> Grzesiek, obrażony na pogodę

Przestan, bo zostanie Ci na gorze zapamietane i deszczu sie juz nie
doczekasz :-))))
Pozdrowienia - Ewa Sz.

18. Data: 2002-08-02 06:25:42

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> writes:

> [...]
> przedwczoraj burza, wczoraj burza (nie mam kasztanowcow, wiec co mi
> tam :-), dzisiaj deszcz - blogostan po prostu.

Szczęściara.... Ja to już zapomniałem jak deszcz wygląda... Ostani, to
chyba gdzieś na początku czerwca był, jak mi wykopy rozmyło. A
później, jak zaczarowane: jak idzie od Wrocławia, to na Odrze się
zatrzumuje, jak idzie z zachodu, to boczkiem, boczkiem...

> Przestan, bo zostanie Ci na gorze zapamietane i deszczu sie juz nie
> doczekasz :-))))

:-)

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Raz żyła młoda dama w Egipcie,
Której nos stale rósł razem z pypciem;

19. Data: 2002-08-02 15:56:08

Od: "Jagoda" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik Jerzy napisał:

> Znaczy się mam w sobotę umyć samochód?
> ;-)
> Pozdr. Jerzy Nowak

Już umyłeś??? Jeszcze żebyś był łaskaw Jerzy na Woli to zrobić, to byłoby Ci
to zapisane (:-)). Chyba wszędzie już pada i w Skierniewicach też, a z Woli
Sylwek przed chwilą wrócił i tam ani kropli (:-((.
Pozdróweczki - Jagoda

20. Data: 2002-08-02 16:43:39

Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Za zyczenia dziekuje, a deszcz to chyba sobie wykrakalam, bo juz od 16 pada,
a wlasciwie leje.
Zyczac na Woli deszczu pozdrawiam serdecznie Wiesia

(:-)). Chyba wszędzie już pada i w Skierniewicach też, a z Woli
>Sylwek przed chwilą wrócił i tam ani kropli (:-((.
>Pozdróweczki - Jagoda

Usuwanie korzenia po scietym drzewie
sklep
Re: Rosliny które mnie zawiodły.