Kalina nana.

61. Data: 2004-05-15 20:34:52

Temat: Re: Kalina nana -> nazewnictwo roślin
Od: "ogrodowy skryba" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "T.W." <t...@w...pl> napisał w
wiadomości news:c85o4t$omi$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "boletus" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> Nam????
> O niiiic...
>
> ....postanowiłyśmy tylko mały biznesik założyć (Tadzia już namawiamy
> żeby został inwestorem strategicznym), to wpierw konkurencję
> postanowiłyśmy wykończyć ;-)))
> To co, dołączysz do spółki?
>
> Pozdrawiam
> Ewa

I nareszcie wiadomo to co od poczatku było wiadomo, że jak nie wiadomo o co
chodzi to zawsze o kasę chodzi. Czyli "Na zachodzie bez zmian"

Pozdrawiam roślinnie bardzo
skryba

62. Data: 2004-05-15 21:28:38

Temat: Re: Kalina nana.
Od: "ogrodowy skryba" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Temat zamykam.Sama pisalas ze nie chcesz ani widziec ani slyszec,
> to po co walkowac to czego nie znaszi Cie to nie interesuje.
> Nastepnym razem przy probie molestowania rzuce straszliwe zaklecie
> apage satanas -i dopiero bedziesz miala! Ipowiem Ci w tajemnicy ,jak
> ta baba z Golono-Stryzono,Ona jest rozowa.Czesc ,do nastepnego milego...
> Mirzan
A pamiętasz jeszcze tekst:

Róbmy swoje?

Rób swoje, bo w przeciwieństwie do inerlokutorek Ty masz osiągnięcia
twórcze, doświadczalne i eksperymentalne. To one są Twoim sukcesem i
osobistą satysfakcją.
Ty sprzedajesz swoje osiągnięcia. Darujesz je często innym.
Postponujacy Ciebie kupują i hodują i to też im wolno.
Kto dłużej w pamięci pokoleń będzie żył, pokaże historia. Nie marnuj czasu
na dyskusję, która pozbawia innych czytelników grupy (czytelników jest
zdecydowanie więcej niz aktywnych klikaczy) Twoich porad i wiedzy.

Pozdrawiam
skryba

Ps. Miczurin też miał za życia przechlapane. Dziś wielu nie chce jego
nazwiska nawet pamiętać. I co z tego, skoro do dziś z jego osiągnięć żyją.
Zdystansuj się. Czasami podejście "zrób przysługę
policjantom................" znaczy więcej niż wielodniowa dyskusja
akademicka.

63. Data: 2004-05-15 22:16:42

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z kłączy perzu to coś się nawet wyrabia. Gdyby ktoś chciał się tym
> zająć, to oddam dowolną ilość, za pół ceny :-)
>
> Pozdrawiam,
> Grzesiek

Oddaj do Herbapolu. Zarobisz dwa razy tyle;-)

Pozdrawia ziołowo boletus

64. Data: 2004-05-15 22:21:23

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
co
> chodzi to zawsze o kasę chodzi. Czyli "Na zachodzie bez zmian"

"Czarny obelisk" czytałeś ?

Pozdrawia polecając, boletus

65. Data: 2004-05-16 07:44:43

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ....postanowiłyśmy tylko mały biznesik założyć (Tadzia już namawiamy
> żeby został inwestorem strategicznym), to wpierw konkurencję
> [...]

Trzymam tylko z pewniakami, czyli fachowcami.

Pozdrawia odmownie boletus

66. Data: 2004-05-16 08:28:30

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

67. Data: 2004-05-16 08:28:31

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> ....postanowiłyśmy tylko mały biznesik założyć (Tadzia już namawiamy
> żeby został inwestorem strategicznym), to wpierw konkurencję
> postanowiłyśmy wykończyć ;-)))
:)
no ale Mirzan
ma wiece roslinek
ktore oprocz tego ze rosna (zielonym do gory)
to tancza
skacza i spiewaja przy okazji
a fakty sa takie
ze takie maja najwieksze wziecie
:)
karczoch slonecznikowy czy slonecznik bulwiasty
ma wieksze wziecie niz topinambur
:))))))
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

trawa
przesadzenie dużego świerka
dlaczego tulipany mają plamy/cętki na liściach?
szkodniki?
Britney Spears naked 1778