Kalkulatorek

21. Data: 2004-09-05 08:24:50

Temat: Re: Kalkulatorek
Od: Claygirl <c...@s...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kaja Puto napisał(a):

> no pieknie. i upadly teorie o tym ze moje zapotrzebowanie kaloryczne to
> minimum 2500..

Wiek: 16
Wzrost: 162
Waga: 54
Aktywnosc: lekka1
Ilosc dni treningowych: 0
Intensywnosc treningu : niska
Ilosc treningow aerobowych w tygodniu: 0
Srednia dlugosc wysilku aerobowego: 0 minut
Intensywnosc wysilku aerobowego: niska

Body Mass Index: 20.6

Zawartosc tkanki tluszczowej w organizmie: 23 %

Twoja Podstawowa Przemiana Materii: 1367.3 kcal/doba

Hmmm... A ja myślałam, że dieta 1000 kcal to w moim przypadku niemal
głodówka. A tu zonk.

--
Magdalena "Claygirl" Wójcik

22. Data: 2004-09-09 07:23:29

Od: "Niedzwiedz" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

CO OZNACZA Body Mass Index: ???

i powiedzcie mi czy takie dane sa ok ? czy nie za duzo mam jeszcze
tłuszczyku ?

Dane jakie podales:

Wiek: 26
Wzrost: 192
Waga: 97
Aktywnosc: lekka1
Ilosc dni treningowych: 5
Intensywnosc treningu : niska
Ilosc treningow aerobowych w tygodniu: 5
Srednia dlugosc wysilku aerobowego: 10 minut
Intensywnosc wysilku aerobowego: niska

Body Mass Index: 26.3

Zawartosc tkanki tluszczowej w organizmie: 21.3 %

Twoja Podstawowa Przemiana Materii: 2308.2 kcal/doba

Twoj próg kaloryczny uwzgledniajacy powyzsze wartosci wynosi: 3495.8
kcal/doba

--
Niedzwiedz
VT250 - 83 - Piękna była

23. Data: 2004-09-09 11:43:26

Od: "nowac" <g...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Twoja Podstawowa Przemiana Materii: 1367.3 kcal/doba
>

> Hmmm... A ja myślałam, że dieta 1000 kcal to w moim przypadku niemal
> głodówka. A tu zonk.

to nie prawie glodowka - tylko glodowka!! jedzac mniej niz potrzebujesz na
zaspokojenie podstawowej przemiany materii glodzisz organizm i musi sobie
radzic spalajac najpierw tkanke miesniowa, zmniejszajac do min wydatki
energetyczne, spalajac tluszczyk

24. Data: 2004-09-09 21:36:48

Od: WiRAHA <w...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Niedzwiedz napisał(a):
> CO OZNACZA Body Mass Index: ???

BMI skrót pochodzi o angielskich słów : Body Mass Index i oznacza tabelę
według której obliczony wskaźnik określa stopień nadwagi

Według tej tabeli , jeśli Twoje BMI to :
14-18 , masz niedowagę
19-25 , twoja waga jest jak najbardziej prawidłowa
( z punktu widzenia medycznego )
26-30 , masz nadwagę
31-40 , otyłość
41.... , otyłość patologiczna , która niestety wymaga lecznia.

> i powiedzcie mi czy takie dane sa ok ? czy nie za duzo mam jeszcze
> tłuszczyku ?
> Zawartosc tkanki tluszczowej w organizmie: 21.3 %

to sa pomiary mocno niedokladne jak sadze, ale 21% to sporo za duzo -
mocno wyzylowany facet - jak dr. greg ellis ma ok 5-6%, szczuply do 10,
a potem jest juz w sumie nie najlepiej :)

jesli zejdziesz ponizej 10% to masz powod do zadowolenia, jesli ponizej
7% do dumy, a jesli ponizej 3% - do smierci

pozd
WiRAHA

25. Data: 2004-09-10 07:15:59

Od: "Kyllyan" <m...@w...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

> to sa pomiary mocno niedokladne jak sadze, ale 21% to sporo za duzo -
> mocno wyzylowany facet - jak dr. greg ellis ma ok 5-6%, szczuply do
10,
> a potem jest juz w sumie nie najlepiej :)

21% to akurat norma. 5-6% to pewnie ma Korzeniowski w okresie
startowym.
--
pozdrawiam :-))
Sławomir J Marusiński

26. Data: 2004-09-10 08:50:11

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kyllyan" <m...@w...pl.invalid> napisał w wiadomości

> 10,
>
> 21% to akurat norma. 5-6% to pewnie ma Korzeniowski w okresie
> startowym.

to zależy od sposobu pomiaru

Centrum Profilaktyki Zdrowia ???
cellulitis