Kanalie

51. Data: 2019-01-20 11:39:34

Temat: Re: Kanalie
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:
> [...]
8362589223257&id=477195639339955

> Niestety tak jest.
> Ci, co nie zdają sobie sprawy to część. Fakt, że większość.
> Ale inna część robi to z premedytacją i aktywnie uczestniczy w tym bagnie.

Wreszcie prawda o lewacji.

--
XL Wołynia nie zapomnimy!
https://m.interia.pl/nowa-historia/news,nId,2603974

52. Data: 2019-01-20 18:16:11

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-01-20 11:38, Kviat wrote:
8362589223257&id=477195639339955

> Przecież przed dojściem pisu do władzy pislamiści twierdzili, że bez
> problemu można to zrobić, ale ówczesna władza jest zła i nie chce, a gdy
> tylko dostaną władzę, to to zrobią.
>
> Co się takiego stało, że pislamiści po dojściu do władzy tak zaniemogli
> i nagle się okazało, że nie mają realnej możliwości oddziaływania na
> rzeczywistość?

Przykro mnie to mówić i bardzo rzadko pozwalam sobie na coś takiego,
ale, uważam, że jesteś *poprostubeznadziejniegłupi* .
!

53. Data: 2019-01-20 18:19:38

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-01-20 11:32, Kviat wrote:
8362589223257&id=477195639339955

> Niestety tak jest.
> Ci, *którzy* nie zdają sobie sprawy to część. Fakt, że większość.
> Ale inna część robi to z premedytacją i aktywnie uczestniczy w tym bagnie.

Oj, jeszcze się nie raz zdziwisz, ile tzw. ludzie rozumieją.

54. Data: 2019-01-20 18:23:47

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Kviat napisał:

> Bezczelny Lewak"
>
> Ludziom intelektualnie dyskusyjnym powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Stanisław Michalkiewicz: Kto jest nienawistnikiem? Ten, kto się nie zgadza z nami
https://youtu.be/IThdVgqlJMU

A tu ciąg dalszy sprawy J.Śpiewaka co to ujawnił jak córka Ćwiąkalskiego
skubnęła kamieniczkę:)
https://youtu.be/1keTncy8PwA

55. Data: 2019-01-20 20:39:17

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-01-20 o 18:16, Ilona pisze:
8362589223257&id=477195639339955

> Przykro mnie to mówić i bardzo rzadko pozwalam sobie na coś takiego,
> ale, uważam, że jesteś *poprostubeznadziejniegłupi* .
> !

Dlaczego mnie nie dziwi, że nie potrafisz odpowiedzieć na tak proste
pytanie?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

56. Data: 2019-01-20 20:52:00

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-01-20 o 18:23, b...@g...com pisze:

> Stanisław Michalkiewicz

Fuj.
Nawet własny syn się go wstydzi.

https://natemat.pl/251317,pedofilia-michalkiewicz-z-
radia-maryja-odpowie-za-slowa-o-ofierze-ksiedza

https://natemat.pl/257255,kim-jest-stanislaw-michalk
iewicz-to-za-jego-komentarz-przepraszal-syn

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

57. Data: 2019-01-21 08:55:43

Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 19 Jan 2019 17:12:24 +0100
doszła do mnie wiadomość <q1viaa$njs$1@node1.news.atman.pl>
od Ilona <i...@u...net> :

>Polecam Feynmana, jest też o prążkach.
>https://docer.pl/doc/xxvn58

Nawet nie trzeba piracić Fenmana, wystarczy wyszukać:
https://www.mathpages.com/rr/s2-07/2-07.htm

cos mi umknelo
Oto kto zasiada w NSA.
Słowo na 21. tysiąclecie.