Kapiel a....sucha skora

1. Data: 2006-04-22 21:17:50

Temat: Kapiel a....sucha skora
Od: "..::Mehi::.." <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

uwielbiam dlugie kompiele w cieplusiej wodzie ( a kto nie lubi ;) )...
ale zawsze po takiej kompieli mam wysuszona skore mimo ze staram sie
czesto kremowac ja. co mozna dodawac do kompieli zeby skora nie byla
taka sucha po tym moczeniu jej? moze jakies olejki? a jak tak to jakie?
..::Mehi::..

2. Data: 2006-04-22 21:20:37

Temat: Re: Kapiel a....sucha skora
Od: "promyczka" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "..::Mehi::.." <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> kremowac ja. co mozna dodawac do kompieli zeby skora nie byla taka sucha
> po tym moczeniu jej? moze jakies olejki? a jak tak to jakie?

Polecam parafinę kosmetyczną. Nakrędka na wanne wystarcza. Można ja kupić w
aptece.

3. Data: 2006-04-22 21:29:23

Od: "hiver" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "promyczka" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

> Polecam parafinę kosmetyczną. Nakrędka na wanne wystarcza. Można ja kupić
> w aptece.

I to pomaga? Całe życie tylko się prysznicowałam, ale obecnie wynajmuję
mieszkanie, gdzie jest tylko wanna... średnio lubię kąpiele w wannie, ale
czasami jak już się skuszę to właśnie to uczucie ściągniętej skóry mnie
odrzuca i nie wiem czym to zniwelować, bo stosowałam olejki do kąpieli i
dodawałam wg. czyjejś rady zwykłej oliwy, mleka, ale nic...
A parafinę w domu mam tylko ciekłą, w butelce jak woda utleniona, co dla
kota kupiłam kiedyś...

hiver

4. Data: 2006-04-22 21:31:43

Od: "..::Mehi::.." <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

hiver wrote:

> [...]
A ta parafina nie zostawia takiej mazi po kompieli na wannie?

..::Mehi::..

5. Data: 2006-04-22 21:36:51

Od: "promyczka" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ta parafina nie zostawia takiej mazi po kompieli na wannie?

Parafina jest głównym składnikiem oliwki dla dzieci i wielu innych
kosmetyków,
sama parafina kupiona w aptece jest poprostu pozbawiona jakichś dodatków.
Oczywiscie wanne trzeba umyc po kapieli ale nie ma z tym problemów
technicznych ;)
Zamiast dodawania do kapieli równie dobrze można ją wmasować w skórę,
najlepiej wieczorem przed położeniem się spać.
polecam

6. Data: 2006-04-22 21:49:49

Od: "hiver" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zamiast dodawania do kapieli równie dobrze można ją wmasować w skórę,
> najlepiej wieczorem przed położeniem się spać.
> polecam

Oj, ja się do tego nie posunę, bo nie mogę znieść nawet lekkiego filmu
nawilżającego po niektórych balsamach, wizja używania oliwki do ciała mnie
odrzuca, z parafiną podobnie....

hiver

7. Data: 2006-04-22 22:41:34

Od: "Kiria Agni" <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć :)

Może spróbuj olejków Bielendy. IMHO bardzo ładnie pachną - np.
mandarynka plus drzewo sandałowe.
Ja niestety od jakiegoś czasu nie mam już wanny, tylko prysznic i
bardzo z tego powodu cierpię. Wanna daje większą możliwość
relaksu:) Czytałam kiedyś, że zanurzenie się w ciepłej wodzie to
jak wspomnienie błogostanu z brzuszka mamy ;)

Pozdrawiam :)
Agni

8. Data: 2006-04-23 14:43:04

Od: Elżbieta <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 22 Apr 2006 23:29:23 +0200, hiver napisał(a):

> A parafinę w domu mam tylko ciekłą, w butelce jak woda utleniona, co dla
> kota kupiłam kiedyś...

Dobre jest Oilatum lub Balneum Herbal Plus. Jedno i drugie do nabycia w
aptece.

--
Elżbieta

9. Data: 2006-04-23 22:27:42

Od: Aduś <4...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

..::Mehi::.. napisał(a):
> uwielbiam dlugie kompiele w cieplusiej wodzie

A samo to juz negatywnie wplywa na nawilzenie skory :( a tez lubie sie
czasami wylezec w wannie.
Dodam jeszcze, ze po kapieli powinno sie nasmarowac cialo balsamem w
ciagu 3 minut. Tak ponoc radza dermatolodzy (pewnie nie wszyscy). Ja sie
chyba za bardzo ociagam, bo zajmuje mi to wiecej czasu :>

Aduś

10. Data: 2006-04-24 05:06:09

Od: AKPA Polska Press <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Elżbieta wrote:

> Dobre jest Oilatum lub Balneum Herbal Plus. Jedno i drugie do nabycia w
> aptece.

Parafina nie rozpuszcza się w wodzie i zostawia tłuste place, spróbuj
kąpieli z łyżką oleju z pestek winogron polecam też sól z morza martwego
- w drogeriach, Oilatum jest ok. ale drogie i nadaje się do niewielkiej
ilości wody - tak 1/2 wanny lub mniej, poleżec w tym ok.15.min i nie
spłiukiwać ani nie myć mydłem. Parafiną posmaruj najbardziej wyszuszone
miejsca już po kąpielu lub myciu mydłem - jeśli chodzi o mydło polecam
naturalne,bezzapachowe!(typu biały jeleń lub oilatum!fajne i wydajne)

wosk
Ratunku!!! moje włosy :(
jak szybko zlikwidowac "boczki"
CK One EDT czy dezodorant?
Coś do zmywania makijażu do cery trądzikowej...