Kapitalny remont pokoju od A do Z

1. Data: 2002-08-18 11:56:30

Temat: Kapitalny remont pokoju od A do Z
Od: "Jakub Popczyk" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

To mój pierwszy post na grupie i z doświadczenia wiem, że nie ostatni.
Sprawa wygląda następująco, że fundusze [temat rzeka] nie pozwalają mi na
to, żebym wynają fachowca, a wiem, że i tacy tu się znajdą [choć
niekoniecznie] i na moją prośbę odpowiedzą mi na parę istotnych uwag
dotyczących remontu. W zasadzie jestem kompletnym lamerem, ale staram się
zgłębić wiedzę, i co ważne mam dwie sprawne ręce.

Pierwszą rzeczą, która przyszła mi do glowy, to przede wszystkim taka, że
chiałbym pozbyć się w niektórych miejscach wilgoci [ciemne miejsca i
specyficzna woń]. Z usunięciem tego chyba nie będę miał żadnych problemów,
natomiast czy istnieje, jakiś skuteczny sposób, żeby ustrzec się tego w
przyszłości [jakieś farby, ponoć tapety z włókna szklanego?] Kolejnym etapem
do którego chyba powinienem przejść [tak mi podpowiada chłopski rozum] to,
że powinienem w sumie zacząć od sufitu. Wygląda nie najgorzej [w stosunku do
całej reszty], ale chciałbym go zdecydowanie wyrównać [wygładzić?], a
następnie pokryć farbą [jaką?], aby wyglądał on jednak estetycznie, bez
zadnych bruzd i piasków. No i całą początkową operację chciałbym zakończyć
na solidnych tapetach [żadnych misów i cytrusów], które w przyszłości będzie
można pokrywać farbami. Mam gorące pytanie, co zrobić z tym sufitem? Jakie
wybrać tapety? I co na to wszystko powie moja dziewczyna? Za wszelkie uwagi
byłbym naprawdę, ale to naprawdę wdzięczny.

... i pewno zanim zabiorę się za podłogę upłynie pewnie sporo czasu.

Pozdrawiam,
jp

p.s. przepraszam, i jeszcze jedna sprawa. Co z grzejnikami? [wyglądają
naprawdę ochydnie]. Czy można je pokrywac farbami? Zupełnie się nie znam.

1. Data: 2002-08-18 21:45:33

Temat: Re: Kapitalny remont pokoju od A do Z
Od: "Hania" <n...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> p.s. przepraszam,

Za co? :)

> Co z grzejnikami? [wyglądają naprawdę ochydnie]. Czy można je pokrywac
farbami?

Pewnie, ze tak. Sa nawet specjalne farby do grzejnikow.
Dzisiaj kupilam farbe Nobiles do grzejnikow.
Tym razem ja zadam pytanie. Czy dobrze trafilam kupujac farbe do grzejnikow
firmy Nobikes, czy moze trzeba bylo wybrac jakas inna farbe tego typu?
Pozdrawiam Hania

1. Data: 2002-08-19 21:59:18

Od: "Gab" <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jakub Popczyk" <s...@p...onet.pl> napisał(a) tak:
> [...]
> natomiast czy istnieje, jakiś skuteczny sposób, żeby ustrzec się tego w
> przyszłości [jakieś farby, ponoć tapety z włókna szklanego?]

Wilgoć zawsze wraca ;-). Z tym chyba największy problem

> [...]
> całej reszty], ale chciałbym go zdecydowanie wyrównać [wygładzić?], a
> następnie pokryć farbą [jaką?], aby wyglądał on jednak estetycznie, bez

wygładzić Cekolem /to taki preparat do gładzi gipsowych/. Trzeba toto
zmieszać z wodą nałożyć cienko i w miarę równo i po wyschnięciu wyrównać
specjalną siatką ścierną /ew. papierem ściernym/. Ale jak ja robiłem
pierwszy raz to równo nie było ;-)
pomalować np. farbą akrylową emulsyjną Dekoral

Dziewczyna będzie się _niecierpliwić_
;-)
GS

1. Data: 2002-08-23 13:55:30

Od: d...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

<ciach> Kolejnym etapem
> [...]
> na solidnych tapetach [żadnych misów i cytrusów], które w przyszłości będzie
> można pokrywać farbami. Mam gorące pytanie, co zrobić z tym sufitem?

Na sufit mozna tez polozyc plyty kartonowo gipsowe na specjalnym stelazu.
Wersja zapewne drozsza niz gladzenie, ale za to jaka efektowna. I rowne na
pewno bedzie :).
Dorota

Wentylator z czujnikiem wilgotności
Re: Jaka pralka?
jak mozna usunac silikon z brodzika?
Projekt zlozony w Wydziale Architektury
pytanie o przepływowy ogrzewacz siemensa