Karak smierci - praktyka

1. Data: 2004-11-19 03:07:37

Temat: Karak smierci - praktyka
Od: " Pyzol" <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

In Practice
"Judges in Houston, Texas, have repeatedly appointed one local lawyer who is
famous for hurrying through trials like 'greased lightning' to represent
indigent defendants. Ten of his clients have been sentenced to death. During
one death-penalty case, he fell asleep on several occasions. Nevertheless,
the death sentence was upheld on appeal and the defendant has since been
executed.

..
"The Supreme Court has ruled that appeals based on lawyer error must prove
not only that a defence lawyer was incompetent, but that his incompetence
changed the outcome of the trial. Proving such a negative is often
impossible. Lower courts have used this ruling to uphold convictions, even in
death-penalty cases, in which the defence lawyer was drunk, asleep during the
trial or completely ignorant of the relevant law."

"Too poor to be defended" The Economist April 11th, 1998

"Between 1979 and 1989 ... Fred Zain, a state trooper working in the West
Virginia state police crime laboratory, falsified results of blood tests in
as many as 134 cases. He then moved to Texas, where he continued to fake his
results, sometimes in capital cases, until he was sacked in 1993. Ralph
Erdmann, a pathologist, faked over 100 autopsies, also in Texas and sometimes
in capital cases. His testimony helped to secure as many as 20 death-penalty
convictions. And the New York state police department suffered from a rash of
fingerprint fakes in the 1980s that affected more than 40 cases."
"Whose body of evidence?" The Economist, July 11th 1998

1. Data: 2004-11-19 03:14:08

Temat: Re: Kara smierci - praktyka
Od: " Pyzol" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niewiem dlaczego mi sie drugie "k" stuklo. Poprawiam.

Kaska

1. Data: 2004-11-19 12:28:59

Temat: Re: Karak smierci - praktyka
Od: "Duch" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Pyzol" <p...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

"Kara śmierci jest skuteczna: USA pierwsze zniosły wykonywanie wyroków
śmierci.
Obecnie już ponad 40 stanów ją przywróciło - i np. w Nowym Jorku liczba
morderstw spadła po tym o 65% (trzykrotnie!). "

Strona dotyczaca KS w Polsce:
http://kara_smierci.k-raj.com.pl/

1. Data: 2004-11-19 12:30:34

Od: "Duch" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Duch" <a...@p...com> napisał w wiadomości

Dla skazanego na dozywocie -
"zawsze pozostaje nadzieja, że zmieni się układ polityczny i nowa partia u
władzy zniesie dożywocie, zarządzi amnestię itp.
Dziś na zachodzie Europy średnia długość wykonania dożywocia - to 7 lat!!"
^^^^^^^^

1. Data: 2004-11-19 12:50:29

Od: Paweł Niezbecki <s...@p...acn.wawa> szukaj wiadomości tego autora

Duch<a...@p...com>

> [...]
> Obecnie już ponad 40 stanów ją przywróciło - i np. w Nowym Jorku
> liczba morderstw spadła po tym o 65% (trzykrotnie!). "

Jesteś pewien, że (tylko) po tym?
W Nowym Jorku panowało ogólne bezhołowie, a w latach dziewięćdziesiątych
wzięto się za przywracaniu ładu i porządku, zaczynając od zwalczania takich
pozornie błahych problemów jak niechciane oferowanie zmywania szyby
kierowcom na ulicach czy konsekwentnego codziennego zmywania graffitti z
wagonów metra wg zasady "zero tolerancji". Z tego, co wiem, w rezultacie
ostatecznie ogólnie spadła przestępczość.

P.

1. Data: 2004-11-19 13:37:30

Od: "Duch" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł Niezbecki" <s...@p...acn.wawa> napisał w wiadomości

Nie wiem - tylko cytuje, mozliwe, ze jest tak jak piszesz
Duch

1. Data: 2004-11-19 17:58:30

Od: Marek Krużel <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 19 Nov 2004 03:07:37 +0000 " Pyzol" <p...@N...gazeta.pl>
w:<cnjo1p$fnr$1@inews.gazeta.pl> ma tyle do powiedzenia:

a ile jest w populacji wyznawców prawa linczu?

1. Data: 2004-11-19 23:15:09

Od: " Pyzol" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Krużel <h...@g...pl> napisał(a):

> Fri, 19 Nov 2004 03:07:37 +0000 " Pyzol" <p...@N...gazeta.pl>
> w:<cnjo1p$fnr$1@inews.gazeta.pl> ma tyle do powiedzenia:
>
> a ile jest w populacji wyznawców prawa linczu?

Dlaczego zadajesz tyle pytan?

P o w i e d z cos.

Kaska

1. Data: 2004-11-19 23:18:35

Od: " Pyzol" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Duch <a...@p...com> napisał(a):

> Użytkownik "Paweł Niezbecki" <s...@p...acn.wawa> napisał w wiadomości
>
> Nie wiem - tylko cytuje, mozliwe, ze jest tak jak piszesz

Duchu, PLIIIIIIIIZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ,
wszystko tylko nie Pawlak i jego "Antysocjalistycne Mazowsze"

To wielotysieczny matol!!!!!

Kaska
P.S. Google

1. Data: 2004-11-20 14:11:47

Od: Marek Krużel <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 19 Nov 2004 23:15:09 +0000 " Pyzol" <p...@g...pl>
w:<cnlups$eem$1@inews.gazeta.pl> ma tyle do powiedzenia:

> Dlaczego zadajesz tyle pytan?

ile to jest tyle?

> P o w i e d z cos.

cos

Obrazanie sie
Polak
NTG - zdanie po japońsku do przetłumaczenia
"Proszę powiedzieć 'A'..." :)
Kraków.warsztaty na kanwie "Niebiańskiej Przepowiedni" Jamesa Redfielda