Karnisze linkowe

1. Data: 2004-01-04 08:34:37

Temat: Karnisze linkowe
Od: "Marudzik" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś ma karnisze z linki? Jak one sprawują się w praktyce? Czy tę linkę
da się dobrze i na dłuższy czas naciągnąć? Czy to prawda, że nie nadają się
nad szerokie okna? Ciekawa jestem czy one są niepraktyczne, czy po prostu
mało popularne... I jeszcze jakby ktoś wiedział gdzie w necie można je
pooglądać, byłabym wdzięczna.
Marudzik

1. Data: 2004-01-04 12:10:02

Temat: Re: Karnisze linkowe
Od: "Adam 'secretkey' Krawczyk" <a...@p...pl.failed.adress.antyspam> szukaj wiadomości tego autora

Marudzik <m...@g...pl> wrote:
> Czy ktoś ma karnisze z linki?

Mam takie z IKEI.

> Jak one sprawują się w praktyce?

Sa ok, dobrej jakosci, nic nie pordzewialo i nadal wyglada jak nowe.

> Czy tę
> linkę da się dobrze i na dłuższy czas naciągnąć?

Mamy ten karnisz od 3 lat, naciagalem dwa razy - przy montazu i po
tapetowaniu scian rok temu.

> Czy to prawda, że
> nie nadają się nad szerokie okna?

A jakie to sa te szerokie? Ja mam okno szerokie na 1,80m + 0,10m z
kazdej strony okna i nie widze przeciwskazan.

> Ciekawa jestem czy one są
> niepraktyczne, czy po prostu mało popularne...

Imho sa praktyczniejsze od starych, aluminiowych karniszy (szyn).
Wszystko kwestia gustu.
Nam sie bardzo podobaja, sprawiaja wrazenie lekkosci a sa wystarczajaco
wytrzymale.
Przesuwanie kolek z zabkami jest latwe nic sie nie blokuje.

> I jeszcze jakby ktoś
> wiedział gdzie w necie można je pooglądać, byłabym wdzięczna.

Jesli masz w okolicy sklep IKEA to mozesz zobaczyc na zywo
Mocowania:
http://www.ikea.pl/webapp/wcs/stores/servlet/Product
Display?catalogId=10101&storeId=19&productId=13579&l
angId=-27&parentCats=10119*10339
Linka:
http://www.ikea.pl/webapp/wcs/stores/servlet/Product
Display?catalogId=10101&storeId=19&productId=14583&l
angId=-27&parentCats=10119*10339

Adam 'secretkey' Krawczyk
Citroen BX Leader '86 [Ruda Slaska / Psary Slaskie]

1. Data: 2004-01-04 13:20:46

Od: "Marudzik" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jakie to sa te szerokie? Ja mam okno szerokie na 1,80m + 0,10m z
> kazdej strony okna i nie widze przeciwskazan.

Moje karnisze muszą mieć min 3m, ale wiem, że można dać w środek specjalną
podpórkę.

> Jesli masz w okolicy sklep IKEA to mozesz zobaczyc na zywo
> Mocowania:

Dzięki. Te z IKEA już widziałam. Raczej wybrałabym inne, o mniej surowym
wyglądzie, mimo że droższe. Widziałam na razie z Gardinii z chromowanymi
wspornikami i jakiegoś Kowalskiego, stalowe (szkoda, że sklep nie znał ceny,
wiedzieli tylko że drogie). Właśnie w tym sklepie sprzedawcy odradzali mi
zakup karniszy linkowych.

Marudzik

1. Data: 2004-01-05 08:26:41

Od: fredeK <f@NO_SPAMetop.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,

no wiec nabylem niedawno takowe ale nie bardzo mialem czas na mocowanie...
moze jutro - zobacze jak bedzie z czasem,

> Dzięki. Te z IKEA już widziałam. Raczej wybrałabym inne, o mniej surowym
> wyglądzie, mimo że droższe.

ano te z ikei wygladaja wstretnie - ja kupilem w obi /jakies niemieckie/ - o
wiele ladniejsze - 2 linki po 2m - niestety nie wiem co nalezy zrobic aby
mozna bylo to na 3m zastosowac bo wersji z dluzszymi linkami to nie
widzialem...

--
-------
fredeK

1. Data: 2004-01-05 08:42:36

Od: "dj" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marudzik" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> nad szerokie okna? Ciekawa jestem czy one są niepraktyczne, czy po prostu
> mało popularne... I jeszcze jakby ktoś wiedział gdzie w necie można je

Owszerm mam od roku. Pomimo zabaw dziecka i psa, nie musiałem jeszcze
napinać.
Kupiłem jakieś takie proste w OBI (zwykłe 2 mosiężne kółka łączone dwoma
śrubami rzymskimi z linką 2m ). Do tego wkręciłem wścianę solidne mosiężne
kołki rozporowe z oczkiem i już. 10 minut roboty, lekki delikatny wygląd,
brak probelmów z przesuwaniem. Mnie się podoba, żonie też. :-)

DJ

1. Data: 2004-01-05 08:53:32

Od: "Adam 'secretkey' Krawczyk" <a...@p...pl.failed.adress.antyspam> szukaj wiadomości tego autora

fredeK <f@NO_SPAMetop.pl> wrote:

> ano te z ikei wygladaja wstretnie - ja kupilem w obi /jakies
> niemieckie/ - o wiele ladniejsze -

Kwestia gustu.

> 2 linki po 2m - niestety nie wiem
> co nalezy zrobic aby mozna bylo to na 3m zastosowac bo wersji z
> dluzszymi linkami to nie widzialem...

Kup linki w Ikei 5m :)

1. Data: 2004-01-05 09:09:35

Od: Hanka Skwarczyńska <hanusia@[asiowykrzyknik]euler.matfiz.polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marudzik" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]Czy tę linkę da się dobrze i na dłuższy czas naciągnąć? [...]

A rozmawiamy cały czas o tym samym oknie? Jeśli tak, to IMHO nie ma
powodu do obaw - organza jest bardzo lekka :)

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE

1. Data: 2004-01-05 09:21:01

Od: PeJot <P...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marudzik napisał(a):

> Czy ktoś ma karnisze z linki? Jak one sprawują się w praktyce?

OK.

> Czy tę linkę
> da się dobrze i na dłuższy czas naciągnąć?

Po 2 latach nie wymaga żadnej korekty.

> Czy to prawda, że nie nadają się
> nad szerokie okna?

5.2 mb. Starczy ?

> Ciekawa jestem czy one są niepraktyczne, czy po prostu
> mało popularne...

Raczej to drugie. Poza tym, te wykonania fabryczne które widziałem, są
beznadziejne.

--
Piotr Jankisz
Małe co nieco o rowerach:

1. Data: 2004-01-05 09:31:51

Od: "Kiciun" <&#$kiciun"&#@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nad szerokie okna? Ciekawa jestem czy one są niepraktyczne, czy po prostu
> mało popularne... I jeszcze jakby ktoś wiedział gdzie w necie można je

A może te?
Mam takowe od 6 lat.

1. Data: 2004-01-05 09:44:04

Od: "Marudzik" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A może te?
> Mam takowe od 6 lat.

Dzięki. Właśnie o nich wspominałam wcześniej, na stronce też wcześniej byłam
i jak na razie w nie celuję (spośród 3 producentów, których znalazłam). A
jak nazywa się model, który posiadasz? Pojedynczy czy podwójny? Na jaką
szerokość linki? Jak często naciągasz? I co na nim wisi (długie czy krótkie,
ciężkie czy lekkie)?

Ja w ogóle jeszcze rozważam całą koncepcję dekoracji okien, ale wygląda na
to, że te karnisze linkowe mogą być niezłym pomysłem. Szkoda, że nie
widziałam jak wygląda na tym coś wiszącego. Pewnie zobaczę dopiero u
siebie...

Marudzik

Lodówka Lg
Q: Szukam opinii o UltraSilencer
Alarmy, Monitoring 20zl/mc Caly Kraj !
glazura na sztuki i farba lateks. w malych op. ?
Czy ktos zna firme która daje 50% ceny na hosting w programie partnerskim ???!!!