Karpie.

11. Data: 2005-12-09 14:38:47

Temat: Re: Karpie.
Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 9 Dec 2005 14:47:11 +0100, Waćpanna lub waćpan Wojti, w wiadomości
<news:dnc1ui$rfc$1@nemesis.news.tpi.pl> zawarł, co następuje:

> Z terminem przydatności 21dni(vacum)?

Nie, 2-3 dni.
Odpisuj proszę pod cytatem.
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"The girl loaded gun, went outside. No one has ever seen her again..."

12. Data: 2005-12-09 14:58:37

Od: "Marek" <m...@...tkb.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A czy TY musisz byc niegrzeczny?
> Barbara

W internecie jest cala gromada popierdolencow (przepraszam ale nie znam
lepszego slowa, ktore lepiej charakteryzuje tych osobnkiow), ktorzym sie
wydaje ze dowcip polega na tym, ze sie powiedzialo cos co im sie wydaje
dowcipne. To taki narcyzm przeniesony na inna plaszczyzne.

MP

13. Data: 2005-12-09 15:33:44

Od: "Jagna " <b...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek W. <U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU
.UplU> napisał>
no i odpowiedz była równie prosta.....

> w promocji moga ci sprzedać leszcza jako dzikiego karpia ..a ty sie bedziesz
> i tak cieszyc ze tanio i promocja..

Na początek - ten ton nie jest konieczny,
Dalej - a po co mam płacić na bazarze za >>tego samego!!<< karpia 2 razy
tyle?? (nie śpię na kasie) Co innego jeśli to nie ten sam karp i dlatego
pytam,
A potem - na rybach znamy się nieco a mozę nawet więcej niż nieco tylko ze
karpie niestety nie mają skośnych oczu i rozpoznać sie nie da, no i
stempelków Made in China tyż nie mają buubuu (a tak by to sprawę ułatwiło). To
(nastepne) za tym nie jestem głupia inie kupuję bo tanio, jeśli Ty (każdy
mierzy swoją miarą) tak robisz nie znaczy zę wszyscy...
AgaL

14. Data: 2005-12-09 15:40:55

Od: "Marek W." <U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU.UplU> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jagna " <b...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> (nastepne) za tym nie jestem głupia inie kupuję bo tanio, jeśli Ty (każdy
> mierzy swoją miarą) tak robisz nie znaczy zę wszyscy...

Dowcip polega troszeczke na czym innym

mam kolege co sobie wykopał stawek na działce i choduje sobie tam rybki..
róznica jest w rodzaju paszy jakimi karmi sie zwierzatka...

ryba wyglada jak ryba w zasadzie

odbija sie to potem na smaku mięsa a kupowanie czegos dlatego tylko
ze jest tańsze niz obok to nie jest argument...

poza tym te chinskie to nie dotra tu inaczej jak zamrozone...

Marek

15. Data: 2005-12-09 20:10:07

Od: PasQdka <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Te marketowe pochodzą zazwyczaj z
> Norwegii i są przywożone w formie mrożonej Dawno już nie widziałem "naszego"
> śledzia.

Zdziwil bys sie bo w Polsce lowi najwiecej wlasnie sledzia. Z drugiej
strony raczej nie kupuje ryb w marketach. Wiec mozliwe ze faktycznie ich
tam nie ma. Ale co w takim razie dzieje sie ze sledziami ktore sa
lowione na Baltyku? <lol>

Podobnie jest z tołpygami te z kolei jadą do nas z Węgier.Sam byłem
> tym zaskoczony

Nic w tym dziwnego bo tołpyga to nie jest ryba ktora naturalnie
wystepuje w wodach polskich... :-) Ryby te pochodza z dorzecza Amuru a w
Polsce nie rozmnarza sie ze wzgledu na zbyt niska temperature wody. Sa
wpuszczane do stawow celem wyjedzenia zielonego swinstwa ktore je zarasta.

> Ach cały ten przemysł rybny to jeden wielki szwindel, a o mięsie czerwonym
> nie chcę mówić bo by człowiek nic już nie jadł

Moze i szwidnel, ale i tak ciesz sie ze nie wiesz co w tych rybach
zjadasz ;-) Ja wlasnie pisze o tym prace magisterska

Pozdrawiam
Magda

16. Data: 2005-12-09 20:16:59

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

PasQdka napisał(a):
[...]
> Moze i szwidnel, ale i tak ciesz sie ze nie wiesz co w tych rybach
> zjadasz ;-) Ja wlasnie pisze o tym prace magisterska

Pewnie cała tablica Mendelejewa, a teraz podaj proporcje ile czego.
;-)
pozdr. Jerzy

17. Data: 2005-12-09 20:27:56

Od: PasQdka <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

JerzyN napisał(a):
> PasQdka napisał(a):
> [...]
>

> Pewnie cała tablica Mendelejewa, a teraz podaj proporcje ile czego.
> ;-)

Ze cala tablica Mednelejewa to w sumie dobrze przynajmniej zadnego
pierwiaskta nie bedzie ci brakowalo :-)
Wazne zeby watrob nie jesc ani nie uszkodzic przy filetowaniu. Tam
koncentroja sie toksyny.

Ja jem przewaznie flary (zyja dosyc dlugo po wyciagnieciu z wody, nawet
w lodowce przy odpowiedniej temperaturze pociagna kilka ladnych godzin,
dzieki temu sa swierze)

Doslownie wiem co jem bo ryby ktore wykorzystuje do badan pozniej mam na
obiad ;D
Wiele osob twierdzi ze w Baltyku nie ma juz nieskazonych chemikaliami
ryb, ale to totalna bzdura...

Pzdr
Magda

18. Data: 2005-12-09 20:49:08

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

PasQdka napisał(a):
[...]
> Ja jem przewaznie flary [...]

Pewnie flądry miało być?
Flar nie polecam bo mają zbyt dużo magnezu i glinu.
;-)
pozdr. Jerzy

19. Data: 2005-12-09 20:53:36

Od: PasQdka <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pewnie flądry miało być?
> Flar nie polecam bo mają zbyt dużo magnezu i glinu.

Racja racja :-) Ale powiadaja ze co cie nie zabije to cie wzmocni...
Mowia tez ze student nie swinia i wszsytko zje. Chociaz chodzilo mi o
fladry, materialow wybuchowych raczej nie jadam ;] szukam rozrywki w
innych sportach ekstremalnych ;] Np. filetowaniu flader ;]

Pzdr
Magda

20. Data: 2005-12-09 23:22:37

Od: "Aicha" <m...@p...strone> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PasQdka" napisał:

> koncentroja sie toksyny.
> dzieki temu sa swierze)

Pracę magisterską też z takimi błedami napiszesz? Ech, ta dzisiejsza
młodzież...

> Wiele osob twierdzi ze w Baltyku nie ma juz nieskazonych
chemikaliami
> ryb, ale to totalna bzdura...

A badałaś stężenie na przykład PCB?

--