Re: Kary na psp

From: l...@w...pl (Librix)
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Kary na psp
Date: Wed, 8 Nov 2006 19:48:03 +0000 (UTC)

puciek2 w news:eitb9g$92f$1@inews.gazeta.pl :

> l...@w...pl (Librix) napisał(a):

> [...]

> Ale czym to się różni od moderacji ?

Tym się różni od moderacji że na forum moderowanym z każda wiadomością
trzeba czekać na zezwolenie moderatora.

> Możesz nie tolerować chamstwa i dawać dobry przykład, ale nie wmawiaj
> nikomu jak on ma nie tolerować chamstwa.

Te forum powinno pomagać słabym ludziom a nie ich pogrążać. Te moje zdanie
nie zmienisz.

> A kim Ty jesteś, że chcesz kogoś karać ? Kto Ci dał takie uprawnienia ?
> I w jaki to obiektywny sposób potrafisz rozpoznać chama ?

Obiektywy sposób taki że jak ktoś kogoś niemerytorycznie zbluzgał to go
karać.

> A jak się czujesz ?

A co cie to obchodzi patrz na me dobre intencje.

> Opowiedz trochę co pozwala Ci mówić o sobie, że znasz się nieco
> na psychologi ?

Czytałem parę książek a zresztą wiadome jest chyba że pomaganie ludziom to
dobro a pogrążanie ich w problemach to zło. Cała filozofia

> Czy można pomagać innym i nie robić tego dla siebie ?

Można

> Czy to nieco to aby nie za mało aby wiedzieć jak pomagać innym ?

Nie

> Czy są podatni także na Twoją perswazję i dlatego chcesz nimi
> manipulować ? Czy akurat na Twoją nie są ?

Jasne zarzucaj mi teraz że to ja jestem zły. Jestem jedyny co ma dobre
chęci.

> Dlaczego uważasz, że wzmacnianie/ochrona słabości pomaga stać się
> silniejszym ?

Co ty wogóle mówisz. Tu już wogóle nie rozumiem.

--
Serwis www użytkowników pl.sci.psychologia: http://PSPhome.DHTML.pl
Podstawowe reguły grupy psp: http://PSPhome.DHTML.pl/reguly.html