Kary na psp (część IV)

1. Data: 2006-11-16 09:32:51

Temat: Re: Kary na psp (część IV)
Od: "niezbecki" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Librix<l...@w...pl>
news:ejhb92$100$1@nemesis.news.tpi.pl

[...]
> Kto jest właścicielem tego forum wogóle?

Jakiś cham i prostak.

Paff

2. Data: 2006-11-16 09:33:22

Temat: Kary na psp (część IV)
Od: l...@w...pl (Librix) szukaj wiadomości tego autora

Kurde rozbijają się te moje rozmowy i coraz nowe części musze tworzyć.

Jak wiadomo dla starszych użytkowników na forum psp w sposób sporadyczny
pojawia się chamstwo. Osoby słabe może i nawet wyalienowane są wyśmiewane
obrażane. Dlatego chciałbym zaproponować kary dla każdego który w sposób
niemerytoryczny zbluzga jakąś osobę. Może to być upomnienie lub nagana
(nazwana tu żółtą kartką). 2 upomnienia będzie równe żółtej kartce. Jak
ktoś dostanie drugą żółtą kartke zostanie zablokowane jego IP.

Mój pomysł zyskał 6 zwolenników.

Zwracam się do Vicky:
http://www.usenet.pl/doc/news-pl-faq.htpl

Tam nie ma nic o blokowaniu IP. Za to jest pomysł nawet dobry wprowadzenie
robota który by blokował wszystkie bluzgi. Skoro kary by nie przeszły
mógłby być robot.

A nie masz lepszych dojść? Kto jest właścicielem tego forum wogóle?

--
Serwis www użytkowników pl.sci.psychologia: http://PSPhome.DHTML.pl
Podstawowe reguły grupy psp: http://PSPhome.DHTML.pl/reguly.html

3. Data: 2006-11-16 09:45:04

Od: "Vicky" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tam nie ma nic o blokowaniu IP. Za to jest pomysł nawet dobry wprowadzenie
> robota który by blokował wszystkie bluzgi. Skoro kary by nie przeszły
> mógłby być robot.

No to zakładaj :)
Ja się na tym nie znam ....

> A nie masz lepszych dojść? Kto jest właścicielem tego forum wogóle?

Nie wiem.
To ogólnodostępne publiczne forum - zapewne ktoś kto udostępnia serwery na
których się znajduje.
Jeśli chcesz poznać genezę to poczytaj o powstawaniu nowych grup.

Pozdrawiam
Vicky

4. Data: 2006-11-16 09:48:22

Od: "niezbecki" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Vicky<b...@p...onet.pl>

> No to zakładaj :)
[...]

Ty sobie żarty stroisz z Libriksa czy jednak na poważnie popierasz jego
chore pomysły?

Paweł

5. Data: 2006-11-16 10:01:08

Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Librix wrote:

> Za to jest pomysł nawet dobry wprowadzenie
> robota który by blokował wszystkie bluzgi.

przegladales statystyki z poprzednich lat?

http://psphome.dhtml.pl/statystyki/2_st_wulgaryzmy.g
if

--
stopka

6. Data: 2006-11-16 11:07:39

Od: "tomla" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Librix" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> obrażane. Dlatego chciałbym zaproponować kary dla każdego który w sposób

oszalales!! niech oni tu sobie siedza, rozpelznie sie to badziewie po innych
grupach. Swoja droga to ciekawa sprawa bo najwieksze nagromadzenie chamow
jest na grupach p.s.p

pl.sci.psychologia
pl.soc.polityka - tego to sie juz zupelnie nie da czytac

7. Data: 2006-11-16 11:46:05

Od: l...@w...pl (Librix) szukaj wiadomości tego autora

Vicky napisała coś tam :

A jak się dostałaś do tego zespołu psp ?

8. Data: 2006-11-16 11:53:36

Od: "Vicky" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jak się dostałaś do tego zespołu psp ?

Dostałam wejściówkę. :)

Pozdrawiam
Vicky

9. Data: 2006-11-16 11:55:17

Od: "niezbecki" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Vicky<b...@p...onet.pl>

> Dostałam wejściówkę. :)

Uprzedzę pytanie Liberiksa: a od kogo (i czy masz jego IP)?

Paweł
--
Geoff Huish, 26, told fellow boozers at a local pub in Caerphilly, South
Wales, "if Wales wins, I'll cut my balls off." So they did. And HE did.

10. Data: 2006-11-16 12:13:17

Od: "dr. Adam Kupawski" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

niezbecki napisał(a):
> Vicky<b...@p...onet.pl>

> Uprzedzę pytanie Liberiksa: a od kogo (i czy masz jego IP)?
>
> Paweł

192.168.100.101

Seks z siostra
Wychowanie dzieciakow w trudnej szkole (dlugie)
Jak przeżyć śmierć kolegi???
Lonnie Athens i teoria rozwoju agresji/przemocy
Nierzetelne media?