Nierzetelne media?

1. Data: 2006-11-14 14:21:40

Temat: Nierzetelne media?
Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Ok, jest demokracja, moge lubic jedna partie,
a nie lubic innej.

Ale cholery mozna dostac gdy ogladam portale informacyjne,
np. taki Onet i chce obejrzec wyniki wyborow. To samo moj
znajomy, widac naglowek:

"Czastkowe wyniki wyborów - PO utrzymuje przewage nad PiS"
http://wiadomosci.onet.pl/1432648,11,item.html

no to mysle PO wygralo. I ok.
Ale wglebiam sie w wyniki ... wygralo PO ale
w sejmikach wojewodzkich 2.8% przewagi, natomiast w radach
powiatów wygral PiS 6,2 % przewagi, w radach gmin tez PiS: 2.9%
przewagi.

Zeby caly czas trzeba bylo uwazac na manipulacje w mediach?
Colerny PRL-bis!
Sondaze naciagane, naglowki przekrecane, cholery mozna dostac!
Kiedy lustracja dziennikarzy i polityków?

Pozdrawiam,
Duch

2. Data: 2006-11-14 14:26:15

Temat: Re: Nierzetelne media?
Od: "spider" <s...@e...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Duch" <n...@n...com>

> Sondaze naciagane, naglowki przekrecane, cholery mozna dostac!

Onet ciągle manipuluje nagłówkami artykułów. Powinieneś się do tego
przyzwyczaić.
Kłamliwe nagówki zdarzają się w górnej lewej części. Wystarczy nauczyć się
nie patrzeć w tamten obszar strony. Można się tego nauczyć.

spider.

3. Data: 2006-11-14 14:37:38

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"spider" <s...@e...gda.pl> wrote in message

Dzieki za rade.

Ktos niedawno przypomnial, ze kiedy konczyl sie PRL, dziennikarze mowili,
ze teraz wreszcie bedzie dziennikarstwo! rzetelne, obiektywne...
patrzac po tych 16 latach, az tak duzo sie nie zmieniło.
Teraz cos zaczyna sie ruszac, jest wiekszy pluralizm i
mozna informacje zebrac z roznych zrodeł i skonfrontowac.
Czytalem np. "Dziennik" - jestem mile zaskoczony malo zmanipulowanymi
artykułami.
Duch

4. Data: 2006-11-14 14:53:20

Od: "spider" <s...@e...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Duch" <n...@n...com>

> Ktos niedawno przypomnial, ze kiedy konczyl sie PRL, dziennikarze mowili,
> ze teraz wreszcie bedzie dziennikarstwo! rzetelne, obiektywne...
> patrzac po tych 16 latach, az tak duzo sie nie zmieniło.

Zmieniło się to, że seksem przyciąga się czytelników. Kiedyś to było
niedopuszczalne.
Na Onecie można to często zauważyć. Czasami nagłówek nie ma totalnie nic
wspólnego z artykułem.
Podobne rzeczy można powiedzieć o reklamach, o ogłoszeniach itp. Ludzie
oszukują tylko po to, żeby kogoś zachęcić. To żałosne zachowanie.

spider.

5. Data: 2006-11-14 15:52:39

Od: "tomla" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Duch" <n...@n...com> napisał w wiadomości
> Czytalem np. "Dziennik" - jestem mile zaskoczony malo zmanipulowanymi
> artykułami.

zostaje Ci tylko "Nasz Dziennik" , tam o dziennikarski profesjonalizm i
obiektywnosc najlatwiej, omijaj takze plugawe masonskie media i ogladaj
tylko TV Trwam, prawda jest tylko jedna!

6. Data: 2006-11-14 16:17:23

Od: "elGuapo" <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

tomla wrote:

> [...]
> obiektywnosc najlatwiej, omijaj takze plugawe masonskie media i ogladaj
> tylko TV Trwam, prawda jest tylko jedna!

No, ale tak konkretnie to w czym np. Nasz Dziennik, czy TV Trwam
kłamie?
"Nie czytałem, bo się brzydzę, ale to na pewno musi być
kłamstwo!"?

Pozdrawiam
NeG

PS. A to Prawda nie jest jedna? 2+2 może się równać równocześnie
4 i 5?

7. Data: 2006-11-14 20:59:48

Od: tren R <t...@p...na.swiat> szukaj wiadomości tego autora

Duch napisał(a):

> [...]
> znajomy, widac naglowek:
>
> "Czastkowe wyniki wyborów - PO utrzymuje przewage nad PiS"

a nie ściągłęś sposzczeżenia ode mnie?
:)

--
http://trener.blog.pl
http://wyraz.patrz.pl/

8. Data: 2006-11-14 21:53:54

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Duch:
> ... patrzac po tych 16 latach, az tak duzo sie nie zmieniło.

Nie dramatyzuj. ;D

> ... Czytalem np. "Dziennik" - jestem mile zaskoczony malo
> zmanipulowanymi artykułami.

Hmmm... twoje wynurzenia w zasadzie nie zasluguja na komentarz.

--
Czarek

9. Data: 2006-11-15 07:56:07

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"tren R" <t...@p...na.swiat> wrote in message

> a nie ściągłęś sposzczeżenia ode mnie?
> :)

Nie, a gdzie pisales? widze, na blogu.
Chyba mamy tą samą chorobe - wietrzymy nieobiektywizm, spisek,
chyba nas będą leczyć niedługo.
Duch

10. Data: 2006-11-15 08:15:37

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"tomla" <t...@w...pl> wrote in message

"Dziennik",
"Dziennik bałtycki",
"Nasz dziennik"
"Dziennik telewizyjny"

- to nie to samo! :)

Naszego dziennika ostatnio nie czytalem (teraz czytam glownie Najwyzszy
Czas, Korwina),
natomiast byly tam ciekawe artykuły Wyszkowskiego, Gwiazdy (zalozyciele
Solidarnosci)
i ich wypowiedzi na temat Walesy. To bylo wtedy jak Lechu zaczął sie mocno
denerwować,
i jak szybko pojednał sie z Kwasniewskim i Jaruzelskim (byl z rok temu).

Swoją drogą ciekawe myslenie - pokazuje naciagania mediow wiec musze byc
"głupol od Rydzyka".
Wszelka krytyka wiodących mediów musi oznaczac głupote, chorobe. Sorry,
ale to typowe myslenie jak za komuny.

Duch

Kary na psp (część III)
Jak poprawic/cwiczyc pamiec?
Jak tam Duchu Twoje wyborcze prognozy i zdemaskowany spisek sondarzowni?
cześć hóje
"kurwica" krótkie ataki