Jak tam Duchu Twoje wyborcze prognozy i zdemaskowany spisek sondarzowni?

1. Data: 2006-11-13 15:36:59

Temat: Jak tam Duchu Twoje wyborcze prognozy i zdemaskowany spisek sondarzowni?
Od: Quasi <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

jak w temacie

--
"Nothing in Biology Makes Sense Except in the Light of Evolution"
Theodosius Dobzhansky

2. Data: 2006-11-14 10:18:53

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Quasi" <q...@g...pl> wrote in message

Wedlug sondazy, znowu miala wygrac pewna partia, i znowu bylo inaczej:

Rady powiatow: PiS - 16,18 proc., PO - 13,89 proc.
Sejmiki wojewodzkie: PO - 27,18 proc., PiS 25,08 proc.
Rady gmin: PiS - 16,18 proc., PO - 13,89 proc

Niestety, sondaze ktore byly podawane przez media nijak sie maja do
rzeczywitsosci,
bo nie brano pod uwage blokow poza partyjnych.

Duch

3. Data: 2006-11-14 10:23:11

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Duch" <n...@n...com> wrote in message

Aha, cos ostatnio Cie nie bylo i nie bylo rozmow na sprawy polityczne. A
szkoda,
bo ciekawe rzeczy sie dzialy - Michnik przyznal ze inspiruja go sluzby
specjalne
(na sam Bartimpex - 130 artykułow!), SB Lesiak zaangazowany prez Kuronia
szukał haków na opozycje az do 1997 roku, Suchocka i Rokita wiedzieli o tym.
Mnietek W. nazwał Lesiaka bohaterem itd. itd.

Duch

4. Data: 2006-11-14 10:31:20

Od: "jbaskab" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja zupełnie nie na temat -
Nie pisz, z łaski swojej, tytułów nowych wątków z bykami, bo oczy potwornie
bolą za każdym razem, jak się wchodzi na grupę.
A ja muszę dbać o oczy;)

Nie mówiąc o tym, że już mam wątpliwości jak się pisze "sondaże"

Aska

5. Data: 2006-11-14 11:19:57

Od: Quasi <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Duch napisał(a):

> Wedlug sondazy, znowu miala wygrac pewna partia, i znowu bylo inaczej:

Nie sciemniaj. Pokaz owe sondaze, pokaz trendy i pokaz te rozbieznosci.
Dla wszystkich partii.

No i przede wszystkim - jak to sie ma do Twoich prywatnych "prognoz"?

A propos - ktora partia "wygrala"??? Co to w wyborach samorzadowych
oznacza "wygranie" i jak to oceniasz?

> Rady powiatow: PiS - 16,18 proc., PO - 13,89 proc.
> Sejmiki wojewodzkie: PO - 27,18 proc., PiS 25,08 proc.
> Rady gmin: PiS - 16,18 proc., PO - 13,89 proc

Czy aby Ci sie cos nie popieprzylo? Do rad powiatow i gmin wynik jest
identyczny, do setnych procenta?

pozdrawiam
Quasi

6. Data: 2006-11-14 11:23:25

Od: Quasi <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Duch napisał(a):

> Aha, cos ostatnio Cie nie bylo i nie bylo rozmow na sprawy polityczne.

Tobie sie wydaje, ze rozmawiamy na tematy polityczne, podczas gdy w
rzeczywistosci rozmawiamy na tematy psychiatryczne (tj. podloze Twoich
pogladow).

> [...]
> szukał haków na opozycje az do 1997 roku, Suchocka i Rokita wiedzieli o tym.
> Mnietek W. nazwał Lesiaka bohaterem itd. itd.

LOL! :D Jak zwykle masz specyficzne - delikatnie mowiac - interpretacje
rzeczywistosci. Jak na paranoika kierujacego sie bledami poznawczymi
przystalo...

pozdrawiam
Quasi

7. Data: 2006-11-14 13:09:56

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Quasi" <q...@g...pl> wrote in message

> Czy aby Ci sie cos nie popieprzylo? Do rad powiatow i gmin wynik jest
> identyczny, do setnych procenta?

Rzeczywiscie, moja pomylka - PiS mialo wieksza przewage w Radach Powiatu niz
napisalem,
mianowicie:
PiS 18,19 proc., PO 11,96 proc.

zrodlo:
http://wiadomosci.onet.pl/1432648,11,item.html

tylko nierozumiem - dlaczego tytuł tego artukułu jest
"Cząstkowe wyniki wyborów - PO utrzymuje przewagę nad PiS",
jesli PO wygralo tylko w Sejmikach Wojewodzkich?

znowu propaganda "niezaleznych i obiektywne mediow"?

Duch

8. Data: 2006-11-14 14:00:45

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Quasi" <q...@g...pl> wrote in message

> LOL! :D Jak zwykle masz specyficzne - delikatnie mowiac - interpretacje
> rzeczywistosci. Jak na paranoika kierujacego sie bledami poznawczymi
> przystalo...

A Ty jak zwykle splucie interlokutora + zero argumentow.
Duch

9. Data: 2006-11-14 14:21:29

Od: Quasi <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Duch napisał(a):

> A Ty jak zwykle splucie interlokutora + zero argumentow.

Juz Tobie i elGuapowi tlumaczylem, dlaczego:
"W stosunku do chorego powinno się wykazywać dużą dozę tolerancji,
należy ograniczyć się do wyraźnego negowania prawdziwości treści
wytwórczych bez omawiania ich i tłumaczenia ich nieprawdziwości, co
zwykle nie przynosi pożądanego rezultatu".

A argumenty tez byly (gdy jeszcze nie znalem medycznych wytycznych, co
do sposobu postepowania z wam podobnymi), tylko co z tego - jesli nie
pokwapiles sie aby sie do nich ustosunkowac.

Tez juz pisalem, ze na temat waszej kaczystowskiej paranoi ("Uklad",
zmowa mediow, sondazowni, "michniczenie", obsesja na punkcie "Nocnej
Zmiany", "ubekistanu", "teczuszek" itd.) moge rozmawiac, ale nie z wami.

Nie mozesz pojac tak prostej rzeczy, ze uwazam was za bujajacych w
oblokach irracjonalizmu szalencow, nie kwalifikujacych sie do
merytorycznego dyskursu?

pozdrawiam
Quasi

10. Data: 2006-11-14 14:51:05

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Quasi" <q...@g...pl> wrote in message

Znowu zero argumentacji.

Wyglada na to ze dzielisz ludzi na dwie grupy:
zgadzajacych sie z Toba (klakierzy) i
reszte - chorych psychicznie (to cała reszta majaca inne poglady,
niezaleznie od pogladów).
Ty mądry - reszta głupole :), coż, tez tak mozna....

Duch

cześć hóje
"kurwica" krótkie ataki
Narzekania intelektualisty
librix czesc mam pytanie odnosie tych kar