Nierzetelne media?

11. Data: 2006-11-15 23:34:08

Temat: Re: Nierzetelne media?
Od: "tomla" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Duch" <n...@n...com> napisał w wiadomości
news:ejeijt$e49$1@nemesis.news.tpi.pl...
> "tomla" <t...@w...pl> wrote in message

> i ich wypowiedzi na temat Walesy. To bylo wtedy jak Lechu zaczął sie mocno
> denerwować,
> i jak szybko pojednał sie z Kwasniewskim i Jaruzelskim (byl z rok temu).

no bo widzisz, on odmawia "Ojcze Nasz" i tam jest "... jako i my odpuszczamy
naszym winowajcom..." , on potrafil zrozumiec te slowa, moze Rydzykowi tez
sie kiedys uda....

12. Data: 2006-11-16 09:10:21

Od: "elGuapo" <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

tomla wrote:

> [...]
> naszym winowajcom..." , on potrafil zrozumiec te slowa, moze Rydzykowi tez

Problem nie jest z odpuszczeniem win, tylko z przyznaniem się od nich.
Od zbrodniarzy nie wymagasz przyznania się od zbrodni, ale oburzasz
się, na to, że ofiara nie chce bezwarunkowo zbrodniarzowi winy
wybaczyć gdy on publicznie zaprzecza, że jakakolwiek zbrodnia miejsce
miała?
Puszczanie win płazem chamowi tylko chama do dalszej bezczelności
zachęca, zaś człowiek porządny z przyznaniem się do popełnionego
błędu problemu nie ma.
Aby wina została odpuszczona musi być wpierw przez popełniającego
ją sobie samemu uświadomiona.

Pozdrawiam
NeG

13. Data: 2006-11-16 11:03:17

Od: "tomla" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "elGuapo" <e...@v...pl> napisał w wiadomości
ps.com...

>Puszczanie win płazem chamowi tylko chama do dalszej bezczelności
>zachęca, zaś człowiek porządny z przyznaniem się do popełnionego

e tam , wybaczac trzeba wszystkim, nienawisc tylko niszczy niezaleznie od
tego jak uzasadniona by nie byla.

14. Data: 2006-11-16 11:44:40

Od: "elGuapo" <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

tomla wrote:

> Użytkownik "elGuapo" <e...@v...pl> napisał w wiadomości
ps.com...

> e tam , wybaczac trzeba wszystkim, nienawisc tylko niszczy niezaleznie od
> tego jak uzasadniona by nie byla.

1) Utożsamiasz wybaczenie z niespalaniem siebie samego szkodliwymi
emocjami. To nie jest jedno i to samo.
2) Zgodziłbym się z jednym wszakże zastrzeżeniem. Gdy bandzior mnie
okradł, ale po kradzieży nie mam już specjalnie szansy z życiu na
niego ponownie trafić, albo - jeszcze lepiej - niechby i faktu
kradzieży się uparcie wypierał, ale nie okradał już więcej
nikogo, to oczywiście nie ma sensu marnować swojego życia na
ściganie go i zmuszanie do poniesienia konsekwencji popełnionej mi
kradzieży. Zupełnie jednak sprawa inaczej wygląda, gdy nie dość,
że złodziej mnie okradł, to kradziezy się wypiera i jeszcze cały
czas okrada dalej. Wybaczenie mu w takiej sytuacji to absurd po prostu,
zaś z taką właśnie sytuacją mamy do czynienia obecnie. Komuchy z
KORnikami podzielili się Polską*) i pasożytują na niej 'wybaczanie'
im tego byłoby de facto sankcjonowaniem zbrodni i sprzyjaniem jej.

*) Oczywiście nie jest tak, iż każdy kto w Polsce coś znaczy ma na
pewno rodowód PZPRowski lub KORowski, ale sojusz PZPRu i KORników
jest kamieniem węgielnym mającym spory wpływ na obecny wygląd
rzeczywistości. Oczywiście także w miarę upływu czasu ów sojusz
się przepoczwarza, podobnie jak firma General Electric Ad 1950 to
zupełnie co innego, niż GE AD 2006 i może ze swoją poprzedniczką
nie mieć jednej śrubeczki wspólnej.

Pozdrawiam
NeG

15. Data: 2006-11-16 12:50:08

Od: "elGuapo" <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

elGuapo wrote:

> [...]
> się przepoczwarza, podobnie jak firma General Electric Ad 1950 to
> zupełnie co innego, niż GE AD 2006 i może ze swoją poprzedniczką

Myślę, iż złudzenie któremu ulegasz polega na tym, iż
domniemujesz (za serwowaną Ci propagandą), że środkowisko RM chce
rozliczenia przeszłości, która już żadnego wpływu na
teraźniejszość i przyszłość nie ma, podczas gdy jest odwrotnie -
to właśnie ta przeszłość jest kluczem do zrozumienia
teraźniejszości, a rozliczenie jej (a przynajmniej ujawnienie) jest
kluczem do przyszłości. Do przyszłości, w której cwaniacy będą
żerować na uczciwych ciężko zapieprzających naiwniakach bądź do
przyszłości, w której cwaniacy będą żyć na marginesie, zaś
ludziom uczciwie pracującym będzie się żyło godziwie.

Pozdrawiam
NeG

16. Data: 2006-11-16 19:12:15

Od: "tomla" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "elGuapo" <e...@v...pl> napisał w wiadomości
s.com...

>KORnikami podzielili się Polską*) i pasożytują na niej 'wybaczanie'
>im tego byłoby de facto sankcjonowaniem zbrodni i sprzyjaniem jej.

ja niewiem, jak to jest, ile oni kradna, ale takie akcje ze np. Jakubowska
poszla siedziec za lapowke 500 k zl. wydaja mi sie dosc smieszne, jesli
nasze elity sa w stanie pokusic sie na takie pieniadze, to w skali kraju
szkodliwosc tego jest smieszna. Oczywiscie nalezy to karac. Tymniemniej
prawdziwym problemem sa miliardy wydawane na zapomogi , renty , becikowe ,
krus , etc. To jest problem.
Ja pisalem o wybaczeniu raczej na plaszczyznie ambicjonalnym, trudno dzis
mowic o kwasie ze to komuch, oczywiscie ze mial korzenie w PZPR, ale
zaakeceptowal dojscie opozycji do wladzy w 89, nie chcial klotni, a ze jest
cwaniaczkiem, on tak ma.

>*) Oczywiście nie jest tak, iż każdy kto w Polsce coś znaczy ma na
>pewno rodowód PZPRowski lub KORowski, ale sojusz PZPRu i KORników

ale problemem jest w polsce rolnictwo , gornicy, rozpaczliwa sytuacja
gospodarcza po 89, biurokracja ktora rosnie teraz w sile!!
Problem jest w tym, ze zaden rzad nie chce sie wziac za to cale towarzystwo
bo to sa wyborcy :/

17. Data: 2006-11-16 22:55:45

Od: tren R <t...@p...na.swiat> szukaj wiadomości tego autora

Duch napisał(a):

> Chyba mamy tą samą chorobe - wietrzymy nieobiektywizm, spisek,
> chyba nas będą leczyć niedługo.

ja nie wietrzę, ja widzę
nie spisek, a głupotę

--
http://trener.blog.pl
SEKS. PORNO. KAMERKI.

18. Data: 2006-11-17 00:28:49

Od: "niezbecki" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Duch<n...@n...com>

> Ok, jest demokracja, moge lubic jedna partie,
> a nie lubic innej.
>
> Ale cholery mozna dostac gdy ogladam portale informacyjne,
> np. taki Onet i chce obejrzec wyniki wyborow. To samo moj
> znajomy, widac naglowek:
>
> "Czastkowe wyniki wyborów - PO utrzymuje przewage nad PiS"
> http://wiadomosci.onet.pl/1432648,11,item.html
>
> no to mysle PO wygralo. I ok.
> Ale wglebiam sie w wyniki ... wygralo PO ale
> w sejmikach wojewodzkich 2.8% przewagi, natomiast w radach
> powiatów wygral PiS 6,2 % przewagi, w radach gmin tez PiS: 2.9%
> przewagi.
[...]

To teraz wgłąb się jeszcze bardziej i zauważ, że PO zarejestrowało listy
swoich kandydatów w znacząco mniejszej liczbie powiatów i gmin niż PiS.
http://wybory2006.pkw.gov.pl/kbw/komitet.html?id=2c9
f9e8c0db7319f010dc0519832069c&type=0
http://wybory2006.pkw.gov.pl/kbw/komitet.html?id=2c9
f9e8f0dad4b86010db0ebfd550606&type=0
Liczba zarejestrowanych list/wystawionych kandydatów oczywiście również
świadczy o względnej sile obu partii (dlaczego PO wystawiła mniej? - bo
olewa wieś i wschód i/lub wieś i wschód zaniedbują PO) ale w związku z tą
dysproporcją, jedyny szczebel, na którym tak naprawdę można porównywać ich
poparcie wśród wyborców, to szczebel sejmików wojewódzkich (bo tam
zarejestrowali równą liczbę list).

Zob. np. podkarpackie:
http://wybory2006.pkw.gov.pl/kbw/komitet.html?id=2c9
f9e8c0db7319f010dc0519832069c&jid=180000
na granatowo powiaty, w których PO zarejestrowało listy
http://wybory2006.pkw.gov.pl/kbw/komitet.html?id=2c9
f9e8f0dad4b86010db0ebfd550606&jid=180000
na granatowo powiaty, w których PiS zarejestrował listy

Albo kujawsko-pomorskie:
PO:
http://wybory2006.pkw.gov.pl/kbw/komitet.html?id=2c9
f9e8c0db7319f010dc0519832069c&jid=040000
PiS:
http://wybory2006.pkw.gov.pl/kbw/komitet.html?id=2c9
f9e8f0dad4b86010db0ebfd550606&jid=040000

Paweł

19. Data: 2006-11-17 09:12:00

Od: "elGuapo" <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

niezbecki wrote:

> [...]
> dysproporcją, jedyny szczebel, na którym tak naprawdę można porównywać ich
> poparcie wśród wyborców, to szczebel sejmików wojewódzkich (bo tam
(...)

Ty na serio nie wiedzisz sprzeczności w tym, co napisałeś?
Wieś i wschód to muszą być jacyś 'nie-wyborcy', bo wychodzi mi na
to, że ich poparcie nie jest poparciem wyborców.

Pozdrawiam
NeG

20. Data: 2006-11-17 09:20:59

Od: "niezbecki" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

elGuapo<e...@v...pl>
ps.com

> [...]
> Wieś i wschód to muszą być jacyś 'nie-wyborcy', bo wychodzi mi na
> to, że ich poparcie nie jest poparciem wyborców.

A Ty zrozumiałeś, co napisałem?
PO zapytała mniejszą liczbę wyborców (głównie na wschodzie) o poparcie (w
wielu powiatach i gminach w ogóle nie zarejestrowała swoich list).
Oczywiście to świadczy zapewne o mniejszym poparciu (np. nie miała tam
odpowiednich kandydatów (odpowiedniej liczby kandydatów)/struktur), ale nie
wprost.
Różnice w liczbie zarejestrowanych list zmniejszają porównywalność wyników w
wyborach do rad gmin i powiatów.

Paweł

Kary na psp (część III)
Jak poprawic/cwiczyc pamiec?
Jak tam Duchu Twoje wyborcze prognozy i zdemaskowany spisek sondarzowni?
cześć hóje
"kurwica" krótkie ataki