Kary na psp (część III)

1. Data: 2006-11-14 14:03:40

Temat: Kary na psp (część III)
Od: l...@w...pl (Librix) szukaj wiadomości tego autora

Jak wiadomo dla starszych użytkowników psp na forum w sposób sporadyczny
pojawia się hamstwo. Osoby słabe może i nawet wyalienowane są wyśmiewane i
obrażane. Dlatego chciałbym zaproponować kary dla każdego który w sposób
niemerytoryczny zbluzga jakąś osobę. Może to być upomnienie lub nagana
(nazwana tu żółtą kartką). 2 upomnienia będzie równe żółtej kartce. Jak
ktoś dostanie drugą żółtą kartke zostanie zablokowane jego IP.

Mój pomysł zyskał 5 zwolenników lecz wywołał ostatnie wielkie wzburzenie
przez niektórych ludzi. Zostałem bardzo obraźliwymi słowami znieważany.
Tych ludzi mam gdzieś , oni tylko chcą czerpać przyjemność z krzywdzenia
innych.
Teraz do Ciebie Vicky wyczytałem że jesteś częścią zespołu psp. Mogłabyś
mój pomysł skonsultować gdzieś tam ?

--
Serwis www użytkowników pl.sci.psychologia: http://PSPhome.DHTML.pl
Podstawowe reguły grupy psp: http://PSPhome.DHTML.pl/reguly.html

2. Data: 2006-11-14 14:15:18

Temat: Re: Kary na psp (część III)
Od: "spider" <s...@e...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Librix" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

> Teraz do Ciebie Vicky wyczytałem że jesteś częścią zespołu psp. Mogłabyś
> mój pomysł skonsultować gdzieś tam ?

Ty naprawdę ciągle wierzysz, że ten pomysł zostanie zrealizowany?

spider.

3. Data: 2006-11-14 14:29:48

Od: AR3K <...@R...PL> szukaj wiadomości tego autora

Librix napisał(a):
> [...]
> innych.
> Teraz do Ciebie Vicky wyczytałem że jesteś częścią zespołu psp. Mogłabyś

te liberator chentnie poznam twojom matule?

4. Data: 2006-11-14 14:30:11

Od: "Oasy" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mój pomysł zyskał 5 zwolenników ...

6 :)

Pozdrawiam
Andrzej

5. Data: 2006-11-14 14:36:04

Od: "Vicky" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Takich pomysłów jak Twój było tu wiele ale żaden nie wszedł w życie, bo tak
naprawdę jedyną możliwością jest moderacja grupa albo indywidualny plonk.
Dlatego pytałam Cię kilka razy jaki masz pomysł na to by blokować IP. Myślę
że gdybyś podał jakaś konkretną alternatywę takiego pomysłu to poparcie w
jego wprowadzeniu miałbyś większe zarówno u piszących tutaj posty
użytkowników jak i u osób tworzących PSP.

Pozdrawiam
Vicky

6. Data: 2006-11-14 14:36:51

Od: Quasi <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Librix napisał(a):

Stary, no co Ci? Dlaczego nie zastosujesz swojej rutynowej metody -
namierzyc goscia, skrzyknac kumpli i wpierdol? Moze zapal se jointa, to
i inicjatywa sie w Tobie obudzi... ;->

> Tych ludzi mam gdzieś , oni tylko chcą czerpać przyjemność z krzywdzenia
> innych.

LOL! :D I kto to mowi? Msciwy wielbiciel linczow, samosadow i
antyaborcyjnego terroryzmu.

Zastanawia mnie tez to, dlaczego tak bardzo zalezy Ci na merytorycznosci
na tej grupie, skoro sam nie jestes w stanie nic merytorycznego napisac?

Jestes jak typowy siepacz totalitarnego rezimu - nkwdzista/czekista,
inkwizytor, ubek, ormowiec (a w wersji bardziej groteskowej - kaowiec z
"Rejsu"). Porywczy prostak, bezmyslnie bezideowy, jedynie wyznajacy kult
"sily i porzadku", ktoremu sprawia przyjemnosc gdy moze na rozkaz komus
dopierdolic. Takimi spaczonymi charakterami wyslugiwaly sie wszystkie
dyktatury i dyktaturki, nawet wsrod szympansow...

pozdrawiam
Quasi

--
"Nothing in Biology Makes Sense Except in the Light of Evolution"
Theodosius Dobzhansky

7. Data: 2006-11-14 14:45:04

Od: "Vicky" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> te liberator chentnie poznam twojom matule?

Lepiej poszukaj swojej, może jeszcze nadrobi stracony czas i nauczy Cię
kultury.

Pozdrawiam
Vicky

8. Data: 2006-11-14 14:55:52

Od: l...@w...pl (Librix) szukaj wiadomości tego autora

Vicky napisała :

> [...]
> jego wprowadzeniu miałbyś większe zarówno u piszących tutaj posty
> użytkowników jak i u osób tworzących PSP.

Dlaczego ? Dlaczego jedyną możliwością jest moderacja grupy ? Może sama
możesz to skonsultować jak IP będzie blokowane. A nie musimy słuchać tego
motłochu i ich zdania. My mamy słuszność.

Do Quasiego: Ty tu się nie wybijaj, bo twój poziom moralny jest już mi
znany. A wtedy zareagowałem groźbą bo nieznosze podofilizmu którego
popierasz. I nie wciskaj mi tu kitu o wolności słowa.

9. Data: 2006-11-14 15:10:10

Od: "Vicky" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dlaczego ? Dlaczego jedyną możliwością jest moderacja grupy ?

Znasz inną?
Bo ja nie.
To Ty miałeś podać alernatywe.

> Może sama
> możesz to skonsultować jak IP będzie blokowane.

Z kim?

Pozdrawiam
Vicky

p.s.

http://www.usenet.pl/doc/news-pl-faq.htpl

poczytaj sobie - może znajdziesz coś ...

10. Data: 2006-11-14 15:22:51

Od: "Vicky" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zawsze możesz napisać np. na pl.news.admin.
Może tam będą mieli jakieś rozwiązanie...

Pozdrawiam
Vicky

Jak poprawic/cwiczyc pamiec?
Jak tam Duchu Twoje wyborcze prognozy i zdemaskowany spisek sondarzowni?
cześć hóje
"kurwica" krótkie ataki