Nierzetelne media?

81. Data: 2006-11-29 12:43:52

Temat: Re: Nierzetelne media?
Od: "elGuapo" <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R wrote:

> a może onet ma jakąśtam oglądalność czy cuś?

Gdyby nie miał, to pies z kulawą nogą nie zainteresował by się,
aby w nim swoje kłamstwa rozpowszechniać.

> róbmy swoje

Nie inaczej!

Pozdrawiam
NeG

82. Data: 2006-11-29 18:29:28

Od: tren R <t...@p...na.swiat> szukaj wiadomości tego autora

elGuapo napisał(a):

> Gdyby nie miał, to pies z kulawą nogą nie zainteresował by się,
> aby w nim swoje kłamstwa rozpowszechniać.

jeśli chciałbyś zacytowac jakieś niemieckie medium to wybierzesz to
najmniej poczytne?

--
http://trener.blog.pl
SEKS. PORNO. KAMERKI.

83. Data: 2006-11-29 18:31:17

Od: tren R <t...@p...na.swiat> szukaj wiadomości tego autora

Duch napisał(a):

> Onet to najczesciej ogladany portal w polskiej sieci.
> Potem dlugo, dlugo nic.
> Dodatkowo rola potalow w przekazywaniu informacji stale rosnie
> i bedzie rosła znacznie.

no onet ma w sobie siłę dobrej nazwy.
ja, chociaż niezbyt sobie cenię rzetelnośc tego portalu, to odwiedzam go
najczęściej, jesli chodzi o witryny tego rodzaju.

--
http://trener.blog.pl
SEKS. PORNO. KAMERKI.

84. Data: 2006-11-30 11:18:51

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"tren R" <t...@p...na.swiat> wrote in message

> ja, chociaż niezbyt sobie cenię rzetelnośc tego portalu, to odwiedzam go
> najczęściej, jesli chodzi o witryny tego rodzaju.

To samo ja. Ale czytajac miedzy wierszami mozna sie czegos dowiedziec
(zreszta o tym sam pisałes).

Pozdr,
Duch

85. Data: 2006-11-30 20:56:30

Od: "elGuapo" <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R napisał(a):

> jeśli chciałbyś zacytowac jakieś niemieckie medium to wybierzesz to
> najmniej poczytne?

Ale ja się nie odnosiłem do tego jakie ono konkretnie jest, tylko do
trywialnej obsweracji, iż manipulatorzy krażą jak sępy nad
miejscami, gdzie efekt manipulacji może być duży, a nie znikomy.

Pozdrawiam
NeG

86. Data: 2006-12-06 18:39:07

Od: tren R <t...@p...na.swiat> szukaj wiadomości tego autora

elGuapo napisał(a):

> Ale ja się nie odnosiłem do tego jakie ono konkretnie jest, tylko do
> trywialnej obsweracji, iż manipulatorzy krażą jak sępy nad
> miejscami, gdzie efekt manipulacji może być duży, a nie znikomy.

ok - zatem z tego samego powodu tym źródłem interesują się
"manipulatorzy" jak i zagramniczne źródła cytujące.
poczytność jest przyczyną obydwu.

--
http://trener.blog.pl
SEKS. PORNO. KAMERKI.

87. Data: 2006-12-06 22:08:39

Od: "elGuapo" <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R napisał(a):

> ok - zatem z tego samego powodu tym źródłem interesują się
> "manipulatorzy" jak i zagramniczne źródła cytujące.
> poczytność jest przyczyną obydwu.

Mam wrażenie, iż intencją Ducha było iż to Onet jest medium
cytującym zagraniczne źródła (a raczej piszącym pod ich dyktando),
niźli medium cytowanym.

NeG

88. Data: 2006-12-07 18:34:52

Od: tren R <t...@p...na.swiat> szukaj wiadomości tego autora

elGuapo napisał(a):

> Mam wrażenie, iż intencją Ducha było iż to Onet jest medium
> cytującym zagraniczne źródła (a raczej piszącym pod ich dyktando),
> niźli medium cytowanym.

a przeczytałem ducha kilka razy i z bólem muszę przyznać ci rację

--
http://trener.blog.pl
koncert grać koncert

Kary na psp (część III)
Jak poprawic/cwiczyc pamiec?
Jak tam Duchu Twoje wyborcze prognozy i zdemaskowany spisek sondarzowni?
cześć hóje
"kurwica" krótkie ataki