Kasie

11. Data: 2009-12-06 12:34:14

Temat: Re: Kasie
Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Uz.ytkownik Aicha napisa?:

> Minus trzy na plus. Znaczy normalne mezatki :)

spokojnie, nie podniecajmy sie, poczekajmy tak do 10, 15 lat stazu +
nieokreslony czas przed co ujemnie skutkuje na wskazane przeze mnie czasy :)

poza tym nie psuj mi statystyki, nie godzi sie

--
bla

12. Data: 2009-12-06 12:38:34

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gazebo" <g...@c...net> napisał w wiadomości
> [...]
>rozwod, znacie jakies Kasie? to brzemie imienia jakies czy przeklenstwo? :)

Znam różne Kasie (naliczyłam ich ok. 20)- wszystkie szczęśliwe, wierne i
oddane mężatki i mamuśki. I to w różnych przedziałach wiekowych.

Nie ma reguły co do imion.

Pozdawiam serdecznie
Magda

13. Data: 2009-12-06 12:41:23

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@t...ja> wrote in message

Czy te Kasie kochac da sie?

14. Data: 2009-12-06 12:42:15

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iza" <k...@p...onet.pl> wrote in message
.googlegroups.com...
On 6 Gru, 13:08, "Prawusek" <p...@i...pl> wrote:
> "Iza" <k...@p...onet.pl> wrote in message

t.googlegroups.com...

> Easy_bella?!

Easy - sprawdziłeś?
bella - widziałeś?
___
Iza?!

Jak Ibiza...

15. Data: 2009-12-06 12:47:44

Od: Iza <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 6 Gru, 13:42, "Prawusek" <p...@i...pl> wrote:
> "Iza" <k...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]

Nie wiem, nie byłam, nie mam porównania...
___
IzaazI

16. Data: 2009-12-06 12:48:06

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Magdulińska napisał:

> Znam różne Kasie (naliczyłam ich ok. 20)- wszystkie szczęśliwe, wierne i
> oddane mężatki i mamuśki. I to w różnych przedziałach wiekowych.

moze Kasia maja na drugie?

> Nie ma reguły co do imion.

co nie ma, pewnie, ze jest i basta, a jak chcesz koniecznie serio to
zycie ma drugie dno, imie w pewien symiluje sie z charakterem, tak jak
pisala Medea - Gosia, Joasia, czemu rodzice wymuszaja charakter dziecka
poprzez imie, a tak wlasnie niezmiernie czesto jest, suma sumarum to nie
imie tylko rodzice nadajace to konkretnie wplywaja na przyszlosc swoich
dzieci, Iza - krotko szybko, tak sie kreujesz, jesli masz Izabela to
uciekasz od calosci imienia, ale ja naprawde nie chcialem tematu
traktowac powaznie, serio serio, tak mi cos do lba strzelilo

--
bla

17. Data: 2009-12-06 13:28:06

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "gazebo" napisal:

> poza tym nie psuj mi statystyki, nie godzi sie

Plasiam :)

--
Pozdrawiam - Aicha (plci niewiadomej;))

18. Data: 2009-12-06 13:57:15

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> calosci imienia, ale ja naprawde nie chcialem tematu traktowac powaznie,
> serio serio, tak mi cos do lba strzelilo

No i bardzo dobrze, że Ci strzeliło. Ale nie do łba tylko do głowy. Koniem
nie jesteś :)
Fajny pomysł.
Poszperaj troszkę i mi napisz coś o Magdalenie.

19. Data: 2009-12-06 14:44:57

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

gazebo pisze:

> szczesliwa to ona moze i byc, moje wiarygodne badania nie uwzgledniaja
> stazu szczesliwosci malzenskiej jak tez zwiazkow a'la konkubinat :)))

Ta Kasia, którą ja znam, jest mężatką od kilkunastu lat z tym samym
facetem. Wygląda na szczęśliwą i spełnioną kobietę. Czy już możemy
uznać, że to przypadek przeczący Twoim obserwacjom? ;)

> nie znam w rownowaznym wieku :) zara, znalem jedna, zdaje sie, ze wtedy
> szukala czegos na boku, Gosia jej bylo faktycznie :)

Goś i Aś chyba nie znam (najwyżej bardzo powierzchownie, wręcz z
widzenia), przytoczyłam wyłącznie ze względu na podobieństwo zdrobnienia.
Znam za to sporo Ań, i tu mogłabym się dołączyć z obserwacjami. Jak z
nimi? ;)

Ewa

20. Data: 2009-12-06 14:51:40

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Iza pisze:

> I tak we Włoszech rzadko jaka kobieta ma na imie Ewa, ponieważ imie to
> jest kojarzone z zbuntowaną praprzodkinią z Edenu. Przy powitaniu
> ciężko im nawet ukryć niezadowolenie i antypatię do tego imienia- dla
> mnie dziwne, ale cóż kultura/tradycja kraju tez kształtuje poglądy
> poszczególnych jednostek.

Nie wiem, jak tam z Włochami, nie znam ich zbyt wielu, ale zauważyłam,
że Polacy też dziwnie reagują na imię Ewa. Zazwyczaj chyba to imię budzi
właśnie takie konotacje - z tą pierwszą grzesznicą. ;) Często też w
kontaktach z przypadkowymi adoratorami, np. spotkanymi na jakichś
imprezach, faceci przyjmują, że imię jest nieprawdziwe, podane na
odczepnego. ;)

Ewa

Przewrotność to czy (kobiece) geny?
Obiecuję że.....!