Kasztany - Pomocy.

1. Data: 2001-12-09 12:17:33

Temat: Kasztany - Pomocy.
Od: "Artur Nowacki" <a...@l...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupilem kasztany (oczywiscie w markecie), Znalazlem przepis, wsadzilem do
piekarnika, pieklem, pieklem (bo napisali ze trza dlugo piec.), zaczela
lupinka sie przypalac a kasztany jak byly jak kamienie tak sa. Moze cos
zrobilem nie tak a moze kasztany sa jakies nie takie.
Pomozcie bo mnie zaraz slinotok na te kasztany zaleje, wiec musze je jak
najszybciej spozyc...

--
###################
Artur Nowacki

1. Data: 2001-12-09 12:44:37

Temat: Re: Kasztany - Pomocy.
Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Artur Nowacki" <a...@l...home.pl> wrote:

> [...]
>zrobilem nie tak a moze kasztany sa jakies nie takie.
>Pomozcie bo mnie zaraz slinotok na te kasztany zaleje, wiec musze je jak

..a podziurawiłes je...? Bo podobno trzeba bo Ci mieszkanie
rozsadzą....

(Jak smakują takie kasztany pieczone...?)

AgataW.

1. Data: 2001-12-09 13:00:56

Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

>zrobilem nie tak a moze kasztany sa jakies nie takie.
>Pomozcie bo mnie zaraz slinotok na te kasztany zaleje, wiec musze je jak

" oto rada ( przyzadzamy kasztany pare razy w roku)
przedewszystkim naciac wypukla powierzchnie bardzo ostrym nozem ( na calej
jednej powiezchni) nastepnie na ok. 15 do 20 minut w rozgzanym
piekarniku na blasze temp. ok. 200 stopni celcjusza.
Smacznegom acha mam nadzieje ze masz kasztany jadalne.... Robert"

"Umyte kasztany nacinalam od gory- tak na krzyz (na dlugosc 2-3
cm). Kiedy skorka zaczela sie ladnie wywijac byly juz gotowe i
pyszne :-) Mdana"

" kazdy kasztan nacinam ostrym nozykiem tak, zeby nie wybuchly
podczas > pieczenia i zeby sie je latwiej obieralo pozniej; > -
ukladam na blasze w piekarniku; > - wkladam do nagrzanego
piekarnika (ok.180 stopni); > - pieke ok. 1 godziny (mozne wyjac i
sprobowac wczesniej - dlugosc pieczenia > zalezy od wielkosci
kasztanow). > - tak upieczone kasztany je sie jak orzechy (w
konsystencji przypominaja > ziemniaki, ale w smaku sa alodkie i
lekko orzechowe) Małgorzata Prozogo"

mix z grupy

1. Data: 2001-12-09 13:09:45

Od: "Artur Nowacki" <a...@l...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tylko ze moje kasztany po godzinie byly tak samo twarde jak przed
wlozeniem...

--
###################
Artur Nowacki

1. Data: 2001-12-09 13:31:41

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 9 Dec 2001 14:09:45 +0100, "Artur Nowacki"
<a...@l...home.pl> wrote:

>Tylko ze moje kasztany po godzinie byly tak samo twarde jak przed
>wlozeniem...

to jakies podejrzane kasztany..ostatnie, ktore kupilam,
dziurawila i do piekarnika na 15 minut...i nie byly twarde.

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-12-09 13:47:45

Od: "Artur Nowacki" <a...@l...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wlasnie odkrylem ze z kasztanami jest tak jak z watrobka - jak to moja jedna
sasiadka mowila do mojej mamy:
Pani Nowacka jak pani robi ta watrobke ze ona taka miekka - ja zebym i
godzine ja smazyla to ona i tak twarda bedzie...

Dzieki za rady - ide sie rozkoszowac smakiem pieczonych kasztanow...

--
###################
Artur Nowacki

1. Data: 2001-12-09 18:35:20

Od: "Katarzyna Nowak" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AgataW" <a...@g...com.pl> napisał w wiadomości
> (Jak smakują takie kasztany pieczone...?)
>
> AgataW.

Dla mnie jak ziemniaki. jadlam kiedys w Paryzu - dziwny smak....

kurczak
Adwentowe aromaty.
Jak zrobic skrzydelka kfc?
sharon, co to?