Katar sienny

1. Data: 2001-07-16 20:37:19

Temat: Katar sienny
Od: "Beata S." <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Bardzo prosze o podpowiedzi jak zlagodzic badz jak pozbyc sie kataru
siennego.

Dziekuje

Pozdrawiam

~`~`~`~`~`~
Beata S.
~`~`~`~`~`~

2. Data: 2001-07-16 21:54:10

Temat: Re: Katar sienny
Od: Piotr Krysiak <P...@w...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na dzien dziesiejszy mozesz zrobic dwa ruchy:
1. Isc do alerogologa
2.Kupic porszki proponuje Nalergin sa dobre i mozna jekupic bez recepty

ps
W ten sposob mozesz zlagodzic katar sienny. Pamietej dzisiejsza medycyna
nie jest w stanie wyleczyc kataru siennego. Są natomiast proby
zaleczenia,tzn. bedziesz na to nadal chora ale nie bedzisz odczuwac
objawow choroby (czyz to nie ironia?). Leczeni polega na odczulaniu prze
podawanie co najmnie przez 3 lata szczepionki
przez 1.5 miesiaca w roku. Ale najpierw musisz zrobic testy, ktore
stwierdza na co jestes uczulona.

3. Data: 2001-07-16 23:21:14

Od: "Sark" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Krysiak" <P...@w...edu.pl> napisał w wiadomości
> Na dzien dziesiejszy mozesz zrobic dwa ruchy:
> 1. Isc do alerogologa

Słusznie, zrób sobie testy i określ na co dokładnie jesteś uczulona i w
jakim stopniu

> 2.Kupic porszki proponuje Nalergin sa dobre i mozna jekupic bez recepty

Proponuję ZYRTEC (też jest bez recepty w opakowaniach po 7 szt - 1 tabletka
dziennie przed snem), ale jak lekarz przepisze na receptę to będzie znacznie
taniej. Możesz też brać bardzo skuteczne krope do nosa w aerozolu BUDESONID
(jeżeli masz tylko katar sienny to polecam).

> W ten sposob mozesz zlagodzic katar sienny. Pamietej dzisiejsza medycyna
> nie jest w stanie wyleczyc kataru siennego.

To zależy od reakcji pacjenta na szczepionki odczulające. jeżeli jest mierne
to pozostaje np. powyższe leczenie objawowe.

> Są natomiast proby zaleczenia,tzn. bedziesz na to nadal chora ale nie
bedzisz odczuwac
> objawow choroby (czyz to nie ironia?).

Dlaczego ironia. Na takim etapie rozwoju farmacji i medycyny zyjemy .. no i
trudno. Pozostaje w miarę skuteczne leczenie objawowe.

> Leczeni polega na odczulaniu przez
> podawanie co najmnie przez 3 lata szczepionki
> przez 1.5 miesiaca w roku.

Sądząc po opisanych objawach reagujesz na pyłki roślin więc i tak będziesz
musiała przeczekac ten okres. Odczulanie przed okresem pylenia
(styczeń-marzec)

> Ale najpierw musisz zrobic testy, ktore
> stwierdza na co jestes uczulona.

Koniecznie

Pozdrawiam
Sark

4. Data: 2001-07-17 14:58:29

Od: j...@g...pl (Jacek Maciejewski) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>taniej. Możesz też brać bardzo skuteczne krope do nosa w aerozolu BUDESONID
>(jeżeli masz tylko katar sienny to polecam).

Mnie odczulanie nie pomogło. A co do Zyrtec-u to na podstawie własnego
doświadczenia proponuję 1 tabletkę właśnie rano. Wtedy mamy najwyższe
stężenie specyfiku we krwi akurat przez dzień, kiedy stężenie pyłków z
różnych przyczyn jest największe. Awaryjnie można dodatkowo drugą
wieczorem.

Jacek

5. Data: 2001-07-17 15:05:49

Od: Piotr Krysiak <P...@w...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Akurat uwazam ze to jest srodek (Zyrtec) majacy wady np.: tyje sie tzn popudza
bardzo apetyt i dziala usypiajaco. Cleratine nie ma takich dzialan. Pozatym jest
lepszym srodkiem. Ale z drugiej strony na jednego dziala lepiej zyrtec a na
drugiego Cleratine.

6. Data: 2001-07-17 15:50:03

Od: "Sark" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Akurat uwazam ze to jest srodek (Zyrtec) majacy wady np.: tyje sie tzn
popudza
> bardzo apetyt i dziala usypiajaco.

Nic takiego nie zauważyłem

> Cleratine nie ma takich dzialan. Pozatym jest
> lepszym srodkiem.

Wg mnie wprost odwrotnie, jest słabiutki, ślabo obniża próg wrażliwości na
pyłki

> Ale z drugiej strony na jednego dziala lepiej zyrtec a na
> drugiego Cleratine.

Nic dodac nic ująć.

Sark

7. Data: 2001-07-17 18:08:00

Od: "margaretka" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beata S." <s...@s...com.pl> napisał w wiadomości
> Witam
>
> Bardzo prosze o podpowiedzi jak zlagodzic badz jak pozbyc sie kataru
> siennego.

NALERGINE !

latwe zapamietywanie
Triploidia (69,xxx) - gdzie i kto??
Odżywianie-zdrowie.
<<Gdzie znajde cos o szkodliwosci metanabolu?
Czy cytrynowy kolor moczu kobiety w ciąży ...