Katastra!

101. Data: 2012-06-21 16:03:23

Temat: Re: Katastra!
Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Nieprawa, ze nic nie wypracowali. Ich pieniądze "zjadłeś" Ty na
> bezpłatnych studiach, między innymi. Jesteś bezczelny.

a moze ich skłądni przejedli górnicy i wojsko ludowe oraz rosjanie dostający
i nas różne produkty?

102. Data: 2012-06-21 16:18:39

Od: "boukun" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:4fe30b55$1@news.home.net.pl...

> Ooo, naziolek boi się ponieść odpowiedzialności za swoje słowa...
>
> Ale wiesz co? To co robisz jest ścigane z urzędu i właśnie nabrałem
> ochoty złożyć donos.
>
> Może mnie wezmą na świadka :)

Chętnie się spotkam z tobą twarzą w twarz, będę miał przynajmniej okazję
zaskarżyć cię o znieważenie i pomówienie...

boukun

103. Data: 2012-06-21 16:23:34

Od: "JBP" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> kupiłeś to mieszkanie? czy dostałeś jako spółdzielcze?
>
> w komunie można było kupić mieszkania, te mieszkania sie kupowało za bony.

Za złotówki, Panie Marku. I za czasów Gomółki, i za Gierka i za
Jaruzelskiego.
Kwaterunkowe własnościowe - notarialnie, z księgą wieczystą, itd.
Spółdzielcze własnościowe - początkowo, gdy powstawały spółdzielnie - j.w.,
potem jako "prawo majątkowe".

(Te bonowe to dodatkowo - tak, jak z maluchami - i raczej w późnej fazie
PRL. Wtedy prawie wszystko stanęło na głowie.)

Pozdrawiam,
JBP

104. Data: 2012-06-21 17:17:18

Od: "kogutek" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bogdan Idzikowski <b...@n...pl> napisał(a):

> Użytkownik "Chiron" <i...@g...com> napisał w wiadomości

> Nie ma. Moja ulica powstała w latach 70-tych. Braliśmy kredyty od Gierka 150
> tys. z oprocentowaniem 1,5% na 25 lat. I wybudowaliśmy domki jednorodzinne. I d
> tej pory ulica nazywa się :30-lecia PRL. U mnie dzieci już dorosły i poszły na
> swoje. I być może niektórzy sprzedają swoje domki, bo są już za duże. Ja nie
> będę sprzedawał, bo mi się dobrze mieszka i z żoną, też rencistką, stać nas na
> utrzymanie.

I nie wykluczone że po wprowadzeniu podatku katastralnego będzie wam się żyło
jeszcze lepiej. Jest bardzo prawdopodobne że w waszej sytuacji podatek
katastralny będzie niższy od podatków jakie płacicie w związku z tym że macie
nieruchomość.

105. Data: 2012-06-21 21:13:51

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 21 Jun 2012 17:17:18 +0000 (UTC), kogutek napisał(a):

> [...]

No i właśnie dlatego według Ciebie ludzie nie wypracowali w PRL emerytur -
ich składki zostały zmalwersowane między innymi na fundowanie tak TANICH
kredytów. Skorzystałeś wtedy, więc dziś płać (lub Twoje dzieci) na ich
emerytury :-}
--
XL

106. Data: 2012-06-22 04:44:01

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> [...]
> emerytur - ich składki zostały zmalwersowane między innymi na
> fundowanie tak TANICH kredytów. Skorzystałeś wtedy, więc dziś płać

ale opowiadasz głupoty...

w komunie ludzie udawali ze pracuja a państwo udawało że płaci.

107. Data: 2012-06-22 07:59:19

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Chiron" <i...@g...com> napisał w wiadomości

> Jesteś idiotą lub grasz idiotę. Za PRL złotówka nie była wymienialna.
> Dolar się nie liczył. W obiegu między demoludami był rubel transferowy.
> Nie przeliczysz nawet po kursie kondomów lub zgniłych gruszek.

Chłopie, pisz do mnie na priv, to Ci będę tłumaczył- bo znów robisz z siebie
durnia. No przecież ja to pisałem, że niewymienialny- a kolega chciał im
powymieniać po 120zł za dolara. Także- ten komentarz to ewentualnie do
niego.

serdecznie pozdrawiam

Chiron

108. Data: 2012-06-22 08:02:49

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Nieprawa, ze nic nie wypracowali. Ich pieniądze "zjadłeś" Ty na
> bezpłatnych
> studiach, między innymi. Jesteś bezczelny. To, ze ICH składki nie
> zapewniły
> im godziwych emerytur, nie jest ich winą, tylko systemu. Tak samo, jak to,
> ze Twoja skladka też Ci emerytury nie zapewni - przekonasz się na własnej
> skórze.

To wszystko prawda, ale chyba kolega Dyjor jest z tych, co to za nic nie
przyznają się do tego, że nie mają racji. Tak mi się zdaje.

serdecznie pozdrawiam

Chiron

109. Data: 2012-06-22 10:39:52

Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.06.2012 18:18, boukun pisze:

> w wiadomości news:4fe30b55$1@news.home.net.pl...

> Chętnie się spotkam z tobą twarzą w twarz, będę miał przynajmniej okazję
> zaskarżyć cię o znieważenie i pomówienie...

Ty się sam znieważasz, oszołomie.

Ba! Znieważasz ziemię, po której chodzisz...

110. Data: 2012-06-22 13:11:07

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron wrote:

> To wszystko prawda, ale chyba kolega Dyjor jest z tych, co to za nic
> nie przyznają się do tego, że nie mają racji. Tak mi się zdaje.

masz rację...

za komuny ludzie wypracowali szalone emerytury które potem zostały
ukradzione przez żydów i cyklistów.

produkowaliśmy światowej klasy produkty mieliśmy cudowne nowoczesne fabryki
i wszystko zostało zburzone i zniszczone na rozkaz grupy Bildenberga i rządu
światowego.

ach zapomniałem dodać że w sklepach było pełno najlepszej żywności.

przyznaję ci 100% racji...

Piekarnik Siemens HB43AT540E a HB43GT540E
Armani Sunglass burberry Sunglass Cartier Sunglass Cavalli Sunglass Chanel Sunglass Coach Sunglass Dior Sunglass D&G Sunglass ED Hardy Sunglass Fendi Sunglass Ferragamo Sunglass Wholesale www.BuyGoodGoods.com
Lato i ciepłe grzejniki
Cheap Nike Shox NZ Shoes Shox R4 Shoes Shox TL Shoes wholesale www.BuyGoodGoods.com
[spam] Lajtowa odmiana kolonializmu