Katolicy, jak tam się czuje wasza pogarda do innych?

11. Data: 2017-01-15 09:43:21

Temat: Re: Katolicy, jak tam się czuje wasza pogarda do innych?
Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-01-14 o 21:57, Ghost pisze:

> Użytkownik "Kviat" napisał w wiadomości grup
pl...

> Do grzechu każdy ma prawo, na tym polega chrześcijaństwo

Tak, a 10 przykazań dokładnie te prawa wymienia. Lolhehehlol

Dębska

12. Data: 2017-01-15 09:51:54

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" napisał w wiadomości grup

>Lolhehehlol Dębska

Twoje nowe imie jest pochodzenia walijskiego?

13. Data: 2017-01-15 09:53:00

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik napisał w wiadomości grup
oglegroups.com...

Kviat wrote:

>Pan nie katolik, p. Piotrze? Musi byc ciezko..

Rydzolikom chyba ciezej.

14. Data: 2017-01-15 10:11:02

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-01-15 o 09:51, Ghost pisze:

> Użytkownik "Przemysław Dębski" napisał w wiadomości grup

> Twoje nowe imie jest pochodzenia walijskiego?

Mów mi wuju.

Dębska

15. Data: 2017-01-15 11:59:05

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-01-14 o 22:03, t-1 pisze:

> Destrukcyjny

Nie pytałem o destrukcyjny wpływ jakiejkolwiek innej grupy.
Pytałem o destrukcyjny wpływ postępowania katolików. Postępowania wbrew
własnym ideałom. Dlaczego katolicy postępują wbrew temu co głoszą?

> wpływ lewactwa.

Jeszcze raz, powoli: nie pytałem o postępowanie "lewaków".

A skoro już o tym wspomniałeś, to jestem ciekawy czy powtarzasz ten
slogan bezmyślnie po idiotach, czy potrafisz samodzielnie jakoś to
uzasadnić?
Tylko nie odpłyń za daleko, bo pytanie o katolików jest istotniejsze. W
tym wątku. O lewactwie załóż sobie inny.

Pozdrawiam
Piotr

16. Data: 2017-01-15 12:00:14

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-01-15 o 00:41, andal pisze:

> zeb sie takie chuje jakty pytaly

Od razu widać, że jesteś katolikiem.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

17. Data: 2017-01-15 12:01:43

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-01-15 o 00:54, b...@g...com pisze:
> Kviat wrote:
>>

> Pan nie katolik, p. Piotrze?

Na szczęście nie.

> Musi byc ciezko..

Ponieważ?
Uważam, że wręcz przeciwnie.

Pozdrawiam
Piotr

18. Data: 2017-01-15 13:00:03

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" napisał w wiadomości grup

W dniu 2017-01-15 o 09:51, Ghost pisze:

> Użytkownik "Przemysław Dębski" napisał w wiadomości grup

>Mów mi wuju.

>Dębska

Dębski ciągle w konflikcie z własną płcią.

19. Data: 2017-01-15 13:21:41

Od: v...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Kviat napisał:

> "Ilość pogardy dla inaczej myślących, jaka się przelewa przez klawisze
> katolików obrażających w imię obrony prawdy, poniżających i
> pogardzających innymi, jest po prostu przerażająca."

Dlaczego niby katolkowie mają pozwolić na wchodzenie im na głowę.
Jest wolność wyznania (głoszona nawet przez lewicę) mogę sobie wierzyć
w co chcę.

Pomyje wylewane tu przez globa jakoś ciebie nie rażą.
Coś glob ostatnio ucichł, czyżby po okresie smuty za pelo i siedzeniu
przez lata w szopie, za złych kaczystów ruszył dupę i poszedł
do roboty? Tak coś czuje:)

20. Data: 2017-01-15 14:49:50

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-01-15 o 13:21, v...@g...com pisze:

> Dlaczego niby katolkowie mają pozwolić na wchodzenie im na głowę.

Tylko dlaczego katolicy uważają, że to ma działać tylko w jedną stronę?
Kto niby katolikom wchodzi na głowę? Potrafisz to jakoś uzasadnić? Jakiś
przykład?

> [...]

Tylko dlaczego katolicy uważają, że to ma działać tylko w jedną stronę?

> Pomyje wylewane tu przez globa jakoś ciebie nie rażą.

Skąd wiesz?

Pozdrawiam
Piotr

Pańswowe plany Kaczyńskiego.
Ocieplenie.
Gen czy mem - który z nich bardziej wpływowy?
sknerus.pl dla durniów.
Ksiądz psychol