Katolicy, jak tam się czuje wasza pogarda do innych?

21. Data: 2017-01-15 15:35:39

Temat: Re: Katolicy, jak tam się czuje wasza pogarda do innych?
Od: v...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Kviat napisał:

> Tylko dlaczego katolicy uważają, że to ma działać tylko w jedną stronę?
> Kto niby katolikom wchodzi na głowę? Potrafisz to jakoś uzasadnić? Jakiś
> przykład?

Daj jakiś przykład tej pogardy katolków do innych, wtedy rozbijemy
na czynniki pierwsze i pogadamy.

> Skąd wiesz?

Milczenie oznacza przyzwolenie.

22. Data: 2017-01-15 15:45:23

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kviat" <null> napisał w wiadomości
> http://www.deon.pl/religia/kosciol-i-swiat/z-zycia-k
osciola/art,26785,s-ch
> mielewska-na-woodstocku-o-jezusie-uchodzcy-i-owsiaku
67.html

> "Ilość pogardy dla inaczej myślących, jaka się przelewa przez klawisze
> katolików obrażających w imię obrony prawdy, poniżających i pogardzających
> innymi, jest po prostu przerażająca."

Dziś dowiedziałem się od znajomego na co zbiera WOŚP, który ni to
zapytał, ni to stwierdził: "To oni zbierają na aborcję"

23. Data: 2017-01-15 16:05:57

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-01-15 o 15:35, v...@g...com pisze:

> Daj jakiś przykład tej pogardy katolków do innych, wtedy rozbijemy
> na czynniki pierwsze i pogadamy.

Gazet nie czytasz? TV nie oglądasz? Komentarzy w sieci nie widzisz?
Żyjesz w świecie alternatywnym?
Indoktrynacja religijna w szkole, pieniądze z podatków na kościół,
sukienkowi na etatach państwowych praktycznie wszędzie, nawet w wojsku,
napierdalanie dzwonami, procesje z megafonami, nienawiść do innych
ludzi, łamanie praw człowieka, naciąganie emerytów na kasę, Oko,
Międlar, Terlikowski, Chazan, przekręty komisji majątkowej, tuszowanie
pedofilii...
Szkoda czasu na wymienianie wszystkiego, te informacje są dostępne, więc
inne przykłady znajdziesz samodzielnie.

Teraz Ty.
Kto niby katolikom wchodzi na głowę? I w jaki sposób?

> Milczenie oznacza przyzwolenie.

Nie czytasz uważnie. Kilka razy odniosłem się do jego formy - też mi się
nie podoba.
Widocznie ma mniej cierpliwości do bezmyślnych pokemonów niż ja i nerwy
mu puściły.

Pozdrawiam
Piotr

24. Data: 2017-01-15 16:56:20

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-01-15 o 15:45, Dirko pisze:
> [...]
>>

> Dziś dowiedziałem się od znajomego na co zbiera WOŚP, który ni to
> zapytał, ni to stwierdził: "To oni zbierają na aborcję"

W dowolnej grupie można spotkać debila. I to nie oni stanowią problem.
Problemem są szuje, które jako trochę bardziej inteligentni od tych
debili, doskonale wiedzą, że to kretynizm. I wcale im to nie
przeszkadza, a wręcz przeciwnie.
To tak jak z ikselką - typowy przykład - niby wykształcona (była
nauczycielka chyba? jak widać niczego to nie gwarantuje) wie co to
faszyzm, dyktatura, rasizm, a nadal twierdzi, że Hitler i sułtan Brunei
to jej idole.
Dostała od kogoś gotowe odpowiedzi na trudne pytania i bezmyślnie je
powtarza.
W nagonce na Owsiaka jest wykorzystywany dokładnie ten sam mechanizm.
Tacy ludzie będą innych opluwać i parząc ci prosto w oczy będą
twierdzić, że to tylko deszcz pada. Taki pedofil Leo będzie zaprzeczał
faktom do upadłego (u niego dochodzi jeszcze jeden czynnik oprócz
niskiej inteligencji)... itd... chemtrailse, płaska Ziemia...

Dla normalnego człowieka jest to niezrozumiałe. No bo jakim cudem zdrowy
(hmmm...?) psychicznie człowiek może twierdzić, że Owsiak zbiera na aborcję?
Ano może. I jest to łatwe do wyjaśnienia.
Gdy dawniej homo sapiens spotykał neandertalczyka też był zdziwiony. I
też trochę trwało, zanim neandertalczycy wymarli.

Obecnie jesteśmy świadkami tego samego procesu. Jest grupa ludzi, która
nie nadąża intelektualnie za zmianami, a ściślej, za wzrostem
złożoności. Podane na tacy odpowiedzi zadowalają ich bez odrobiny
zrozumienia. Zbyt duży wysiłek. I to nie jest ich wina, to ich przerasta.

Pozdrawiam
Piotr

25. Data: 2017-01-15 18:01:48

Temat: Re: Katolicy, ciąża
Od: "Klaretko" <j...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Dziś dowiedziałem się od znajomego na co zbiera WOŚP, który ni to
> zapytał, ni to stwierdził: "To oni zbierają na aborcję"

Tak, zbierają na aborcję dla Kaczyńskiego.
Kaczyński jest w ciąży i bedzie rodził następcę.

26. Data: 2017-01-15 20:16:36

Od: andal <a...@a...org> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 15 Jan 2017 12:00:14 +0100, Kviat wrote:

> Od razu widać, że jesteś katolikiem.
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

zdychaj padalcu

27. Data: 2017-01-15 21:00:13

Temat: Re: Katolicy, zdychaj
Od: "Loaron" <w...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "andal" <a...@a...org> napisał w wiadomości

> zdychaj padalcu

po katolicku :
zdychaj padalcu na rany Chrystusa
zdychaj padalcu razem z Matką Boską

28. Data: 2017-01-15 21:21:44

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Klaretko" <j...@u...pl> napisał w wiadomości

> Tak, zbierają na aborcję dla Kaczyńskiego.
> Kaczyński jest w ciąży i bedzie rodził następcę.

"Na mszę nie przyszli, a doją ludzi na aborcję i na eutanazję" - miał
powiedzieć o wolontariuszach Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy ks. Piotr
Maciejski z parafii Podwyższenia Krzyża Świętego w Strzelcach Opolskich.

29. Data: 2017-01-16 13:06:31

Od: v...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Kviat napisał:

> [...]
> pedofilii...
> Szkoda czasu na wymienianie wszystkiego, te informacje są dostępne, więc

E, bez sensu, na prośbę o przykład, odsyłasz do gazet.

> Teraz Ty.
> Kto niby katolikom wchodzi na głowę? I w jaki sposób?

Idź do gazet.

30. Data: 2017-01-16 13:41:40

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-01-16 o 13:06, v...@g...com pisze:

> E, bez sensu, na prośbę o przykład, odsyłasz do gazet.

Przecież podałem przykłady.
Czego nie zrozumiałeś? Powtórzyć?

> Idź do gazet.

Czyli zmyślasz.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Pańswowe plany Kaczyńskiego.
Ocieplenie.
Gen czy mem - który z nich bardziej wpływowy?
sknerus.pl dla durniów.
Ksiądz psychol