Katolicyzm źródłem przemocy wobec kobiet

1. Data: 2004-12-09 10:18:44

Temat: Katolicyzm źródłem przemocy wobec kobiet
Od: "Duch" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

http://wiadomosci.wp.pl/wiadomosc.html?kat=9911&wid=
6287635

Nareszcie ktoś to ujawnił :)
Duch

1. Data: 2004-12-09 10:27:18

Temat: Re: Katolicyzm źródłem przemocy wobec kobiet
Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Duch" <a...@p...com> napisał w wiadomości
news:cp98sm$or4$1@nemesis.news.tpi.pl...

> http://wiadomosci.wp.pl/wiadomosc.html?kat=9911&wid=
6287635

Ale ładny bełkocik :)) Równie dobrze, możnaby szukać w katolicyźmie źródeł
szantażu seksualnego kobiet wobec mężczyzn, argumentując dziewictwem bozi
:))

> Nareszcie ktoś to ujawnił :)

Powinni tego zabronić :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

1. Data: 2004-12-09 10:48:16

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Duch:
> Nareszcie ktoś to ujawnił :)

A nie: "przed wyborami znowu ktos chce sklocic spoleczenstwo w PL"? ;D

--
Czarek

1. Data: 2004-12-09 11:04:01

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

"A ja swoją leję kiedy widzę jak nami rządzą komuchy."
/Zenek/

Pewnie wyszla za bezmozga i zaglosowala na SLD. ;D

--
Czarek

1. Data: 2004-12-09 11:34:59

Od: "sykstyrius" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A na Ukrainie mają takie przysłowie:
Nieobita kobieta jest jak nieomieciona izba.

Podobno się nawet rymuje.

Wasz Sykstyrius

1. Data: 2004-12-09 11:48:17

Od: Paweł Niezbecki <s...@p...acn.wawa> szukaj wiadomości tego autora

sykstyrius <g...@g...pl>

> A na Ukrainie mają takie przysłowie:
> Nieobita kobieta jest jak nieomieciona izba.

Na Ukrainie popełnia się też trzy razy więcej morderstw niż w Polsce (i trzy
razy mniej kradzieży).

(Kary śmierci niet, podobnie jak w Polsce.)

P.

1. Data: 2004-12-09 11:58:27

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł Niezbecki" <s...@p...acn.wawa> napisał w wiadomości
> sykstyrius <g...@g...pl>

> Na Ukrainie popełnia się też trzy razy więcej morderstw niż w Polsce [...]

A to już wina cerkwi prawosławnej, a nie kościoła katolickiego.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

1. Data: 2004-12-09 12:01:20

Od: Paweł Niezbecki <s...@p...acn.wawa> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski <p...@g...pl>

> Użytkownik "Paweł Niezbecki" <s...@p...acn.wawa> napisał w wiadomości

> A to już wina cerkwi prawosławnej, a nie kościoła katolickiego.

Na spółę z grekokatolickim ;)

P.

1. Data: 2004-12-09 12:27:13

Od: "EvaTM ;\)" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł Niezbecki" <s...@p...acn.wawa> napisał w wiadomości

sykstyrius:

> [...]

a w polszcze: "jak się baby nie bije, to jej wątroba gnije" ?

> Na spółę z grekokatolickim ;)

oraz islamem, hinduizmem et cethera

może jednak rzecz w tym że ciągle siedzimy na tych drzewach
i udajemy ludzi? ;)

E.

1. Data: 2004-12-09 13:17:16

Od: "Duch" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł Niezbecki" <s...@p...acn.wawa> napisał w wiadomości

> Na spółę z grekokatolickim ;)

Na szczescie w takiej zateizowanej Rosji już nie dochodzi do przemocy na
kobietach.
Duch

Problem ze spaniem
Problemy z matką