Kawa czarna mocna, bez cukru a zdrowie.

1. Data: 2007-05-12 16:07:29

Temat: Kawa czarna mocna, bez cukru a zdrowie.
Od: "*Roobert K...*" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Piję ok. 5 kaw dziennie jest to kawa sypana, kilka lyzeczek na filizanke i
bez cukru - pije tak od dluzszeo czasu tak, ze organizm sie chyba
przyzwyczail, serce mi nie przyspiesza.

Sa jakies badania potwierdzajace szkodliwosc kawy ?

Pozdr.

2. Data: 2007-05-12 23:27:16

Temat: Re: Kawa czarna mocna, bez cukru a zdrowie.
Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 12.05.2007 *Roobert K...* <r...@w...pl> napisał/a:
> [...]
> przyzwyczail, serce mi nie przyspiesza.
>
> Sa jakies badania potwierdzajace szkodliwosc kawy ?

Są, ale nie pytaj akurat mnie o linki, bo nie znam. ;-) Ale taka ilość
kofeiny nie jest neutralna dla organizmu. Przywyczaiłeś się i zwiększyłeś
sobie tolerancję. Spróbuj powolutku zmniejszać ilość kawy. Syp nieco
mniej, potem zrezygnuj z jednej, drugiej... Pewnie jak zostaniesz przy
dwóch na dzień, to będzie to w miarę neutralne.
--
Samotnik
http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

3. Data: 2007-05-13 05:28:59

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "*Roobert K...*" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

> Sa jakies badania potwierdzajace szkodliwosc kawy ?

a ja mam poboczne pytanie - czy dodanie do kawy mleka czyms skutkuje - ze
np. jest mnie drazniaca dla zoladka czy cos w tym rodzaju?

4. Data: 2007-05-13 14:49:01

Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siliana" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "*Roobert K...*" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

> a ja mam poboczne pytanie - czy dodanie do kawy mleka czyms skutkuje - ze
> np. jest mnie drazniaca dla zoladka czy cos w tym rodzaju?

ZTCW jest BARDZIEJ drazniaca

h.

5. Data: 2007-05-13 18:37:12

Od: "poranna.kawa" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 13 Maj, 01:27, Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> wrote:

> [...]
> mniej, potem zrezygnuj z jednej, drugiej... Pewnie jak zostaniesz przy
> dwóch na dzień, to będzie to w miarę neutralne.

Swego czasu pisano o 4 filiżankach jako ilości bezpiecznej dla
organizmu, zachodzi tylko pytanie jakie kto ma filiżanki;)

A na marginesie: kawa wypłukuje magnez z organizmu, przez co zmniejsza
się przyswajanie wapnia, a także zwiększa poddatność na stres, jakieś
kołatania, tiki nerwowe itp.
Pozdr.
est

szukam osób które poddały się operacji LASIK lub EPI LASIK i jakie mają opinie
Optkier (wzrok)
włokniak jądra
Sympatektomia - wady/powiklania ?
[Wroc] Operacja w EuroMediCare