Re: Kibice to patrioci!

Data: 2019-01-22 10:43:27
Temat: Re: Kibice to patrioci!
Od: Kviat

W dniu 2019-01-21 o 20:43, XL pisze:

> Masz rację

Pewnie, że mam rację.
Szamani kościelni nie mają o tym bladego pojęcia.

>- pedał nie ma prawa w szkole pedalić dzieci

Nie da się padealić dzieci. To fizycznie niemożliwe.
Albo ktoś jest homoseksualistą, albo nie jest. Są też stany pośrednie.
Ale to nie jest zaraźliwe.

Ja jestem heteroseksualny i nie ma szans, żebym był homoseksualny, bo
znam swoją orientację. Nie muszę się bać homoseksualistów.

Czego boją się twoi pseudonarodowcy?

> ani żądać adopcji
> tych dzieci.

Mają prawo.
Orientacja seksualna nie jest zaraźliwa.

To ty nie masz prawa o tym decydować i nie masz prawa wpierdalać się do
czyjegoś życia ze swoimi brudnymi religianckimi fobiami.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr