Kiedy pszczolki...?

1. Data: 2001-12-03 12:05:23

Temat: Kiedy pszczolki...?
Od: "Leszek Pawlisz" <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Czy ktos potrafi odpowiedziec mi na pytanie kiedy pszczolki robia miod?
Byc moze robia to dosc dlugo, ale generalnie chodzi mi o miesiac.

A tak przy okazji: szukam obrazkow charakterystycznych dla kazdego miesiaca roku.
Czy Szanowni Grupowicze mogliby mi troche pomoc? Na razie znalazlem:

styczen - Nowy Rok
luty - ferie zimowe
marzec - ...
kwiecien - prima aprilis
maj - ...
czerwiec - maki
lipiec - wycieczki w gory (?), kwitnace lipy
sierpien - zniwa
wrzesien - pocztek roku szkolnego, wrzosy
pazdziernik - ...
listopad - modlitwa za zmarlych, opadajace liscie
grudzien - Boze Narodzenie, snieg

Chce tymi obrazkami wymalowac komplet dwunastu bombek na choinke.
Osoba, ktora przesle mi najlepsze pomysly dostanie e-mailem (na pewno),
a moze nawet poczta, zdjecia tych bombek.

Pomocy...!

--
pozdrowienia
Leszek Pawlisz, Krakow

1. Data: 2001-12-03 16:42:34

Temat: Re: Kiedy pszczolki...?
Od: Iwona Konieczny <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <9ug6c6$850$1@news.tpi.pl>, Leszek Pawlisz wrote:
> [...]
> Czy Szanowni Grupowicze mogliby mi troche pomoc? Na razie znalazlem:

marzec - dzień kobiet (hehe)
A jeżeli kwiatki, to mogą być krokusy, przebiśniegi, bazie...

> kwiecien - prima aprilis

maj - pochód pierwszomajowy :-))))))
A tak na serio to mogą być np. konwalie, zawsze tak pięknie kwitną w
maju....

> czerwiec - maki
> lipiec - wycieczki w gory (?), kwitnace lipy
> sierpien - zniwa
> wrzesien - pocztek roku szkolnego, wrzosy

pazdziernik - Grzyby!!!!! piękny zestaw borowików :-))

> listopad - modlitwa za zmarlych, opadajace liscie
> grudzien - Boze Narodzenie, snieg

Pozdrowienia
Iwona

1. Data: 2001-12-03 19:28:37

Od: "Monika Sawicka" <m...@f...plock.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Leszek Pawlisz <l...@p...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9ug6c6$850$...@n...tpi.pl...

> A tak przy okazji: szukam obrazkow charakterystycznych dla kazdego
miesiaca roku.
> Czy Szanowni Grupowicze mogliby mi troche pomoc? Na razie znalazlem:

> marzec - ... marcujące się koty? :))
> maj - ... pochód pierwszomajowy?
> pazdziernik - ... zawsze kojarzy mi się z kaloszami, z płaczczem
ortalionowym i z parasolem :))

--
Monika pozdrawia...
"Tu be-a oor nut tu be-a, thet is zee qooesshun"

1. Data: 2001-12-03 19:47:25

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> pazdziernik - Grzyby!!!!! pi?kny zestaw borowików :-))

ii kasztany
Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-12-04 07:07:44

Temat: Odp: Kiedy pszczolki...?
Od: "Ela" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Leszek Pawlisz" >

1. Data: 2001-12-04 14:17:38

Od: <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam!
>
> Czy ktos potrafi odpowiedziec mi na pytanie kiedy pszczolki robia miod?

Produkcja miodu w ulu trwa wtedy, kiedy jest surowiec tzn. nektar lub spadź. W
mojej pasieczce pierwszy miód bywa w kwietniu jak jest dobra pogoda w czasie
kwitnienia wierzb (mało go bywa), a ostatni we wrześniu z nawłoci - więcej.
Bardzo wiele zależy od okolicy i pogody.
Pozdrawiam
slaw

1. Data: 2001-12-04 14:31:49

Od: Bunia <b...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Leszek Pawlisz wrote:

> [...]

> sierpien - zniwa
> wrzesien - pocztek roku szkolnego, wrzosy, kasztany dojrzale w pieknych kolczatych
skorupkach, grzybki w lesie
> pazdziernik - kolorowe liscie na drzewach - polska zlota jesien
> listopad - modlitwa za zmarlych(no tego to bym nie malowala na bombkach), opadajace
liscie a to i owszem
> grudzien - Boze Narodzenie, snieg, choinka
>
> Chce tymi obrazkami wymalowac komplet dwunastu bombek na choinke.
> Osoba, ktora przesle mi najlepsze pomysly dostanie e-mailem (na pewno),
> a moze nawet poczta, zdjecia tych bombek.

a prosze tyle ile potrafilam

Bunia

1. Data: 2001-12-04 23:00:33

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Leszek Pawlisz <l...@p...pl> a écrit dans le message :
9ug6c6$850$...@n...tpi.pl...
> Witam!
>
> Czy ktos potrafi odpowiedziec mi na pytanie kiedy pszczolki robia miod?
> Byc moze robia to dosc dlugo, ale generalnie chodzi mi o miesiac.

Maya wie... Macabra !

Ewcia
(pszczolka)

--
Niesz !

1. Data: 2001-12-05 06:52:16

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Maya wie... Macabra !
>
>Ewcia
>(pszczolka)

pszczolka i SAMA nie wie!! wstyd.
Pszczolki robia miod wtedy, kieedy kwitna kwiatki, bo chyba z
byle czego one nie tworza tego cuda...

rozne rzeczy kwitna od bardzo wczesnie do bardzo pozna w roku.
oto precyzyjna odpiwedz na nieprecyzyjne pytanie

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-12-05 17:17:55

Od: i...@r...com.pl (Macabra) szukaj wiadomości tego autora

From: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com>

> Maya wie... Macabra !

Bardzo mi przykro, ale w kwestii robienia miodu jestem zenska wersja trutnia
;-))

--
Masacra
When God made man, she was only testing