Kiedy wreszcie Polacy wybiora Korwina na prezydenta...

431. Data: 2014-01-28 13:39:49

Temat: Re: Kiedy wreszcie Polacy wybiora Korwina na prezydenta...
Od: "intuicjonista" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysłąw Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
news:lc82lb$mo$1@node2.news.atman.pl...

> Nie. Kluczowe jest by rozwiązania były adekwatne do problemów, a nie
> były średniej klasy rozwiązaniem na wszystko. Klasycznym przykładem
> takiej klasy rozwiązań stosowanym obecnie w naszym kraju na szeroką
> skalę (bez względu na to kto jest aktualnie świnią najbliżej koryta)
> jest: pojawi się problem - wprowadzamy ustawę zakazującą czegoś.

ale podniesienie średniej - czyli zwiększenie świadmości
- rozumienia sytuacji - pzowala mieć nadzieje ,ze decyzja
będzie adekwatna ?

Zauważ, że teraz urzędnik bojacy się ryzyka wykonuje
be szemrania polecenia i by uniknąc odpowiedzilności
wykonuje dosłownie.
Czyli szef/przełożony chce czegoś to wydajemy
poecenie/przepis niech się stanie ... :)))
Niechce czegoś - to odpowiedni przepis
- nie wolno.
Nawet jak wie, ze to nie ma sensu i skutek będzie
odwrotny - to przecież jesteśmy kryci - szef kazał.

To się dzieje teraz - kiedy teoretcznie
mógłby sie przeciwstawic lub wykazać inicjatywą.
Jednak w monarchii nawet nie ma prawa pomyśleć
by coś samemu z własnej inicjatywy.

To jest problem selekcji ludzi - wybierani są
posłuszni i nie stwarzający problemów
(własna inicjatywą) oraz nie stanowiący zagrożenia.

W monarchii było by jeszcze gorzej.
Zauważ że Korwin z Michalkiewiczem nie
wytrwali razem. Kaczyński z Dornem.
A Tusk z nikim. Władca taki - uważa
się się za nieomylnego i inteligentna
konkurencja wykazująca sie inicjatywą
i własnym zdaniem jest organicznie nie
akceptowalna - przywódca stada może
być jeden.
Zatem koło władcy nie będzie innych
mogących mu pomóc. Pozostaną wykonawcy
poleceń - czyli usłużni i bez inicjatywy.
Jeśli będą jacyś inteligentni to będą
sie ( z tym) ukrywać i kręcić własne lody(intrygi).
Tak było zawsze - dworskie gry i zabawy.

432. Data: 2014-01-28 16:13:48

Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

intuicjonista wrote:

> więc zapytam kiedy ludzie mogą - mają szanse być odpowiedzialni ?

Wtedy, kiedy są wolni, kiedy wiedzą, że za ich ( ich, a nie narzucone przez
władze) decyzje sami poniosą odpowiedzialność.

> w systemie gdzie mają ( choć potencjalnie ) głos czy w systemie
> gdzie z definicji są przedniotem (nie podmiotem)- elementem systemu ?

W systemie, gdzie maję głos, to 51 % może zadecydować, że pozostałe 49% nie
będzie miało prawa wyboru.

> to, ze nie kozystaja z tego prawa/możliwości i domagają kogoś
> ( na kasztance ) kto weźmie ich za mordę dowodzi, że
> nie dorośli do wolności i odpowiedzilności.

Wolnościowcy domagają się socjalisty na Kasztance? Zwłaszcza do brania za
mordę?!

> Ciekawe gdzie - w jakim kraju - żyjesz ?
> U nas nie ma i nie było demokracji.

Nie pisałam o demokracji, tylko o dymokracji, i to nie była literówka.
A żyję w kraju totalitaryzmu demokratycznego.

> Jest Front Jedności Narodu - a nazywa sie PO
> czy PIS czy jakoś podobnie. Obywatel
> ma prawo i obowiązek oddać głos na to co ktoś ustalił.
> A reszta - reszta jest dla mądrzejszych.
> Ten ktoś to premier czy król co to za różnica.
> Może byc dobry może być zły - ale to i tak
> od Ciebie nie zależy. Jeśli ludzie sami nie
> dopilnują swoich intersów - to będzie jak jest.

Ludzie sami nie mogą dopilnowac swoich interesów, bo nawet o tym, czy ich
własne dzieci pójdą do szkoły, nie mają prawa decydować. A jak zwebrali
prawie milion podpisów, to imm niemiłosciwie panujący gest Kozakiewicza
pokazali, dobitnie informując, ile moga mieć do gadania.

> Władza ustawodawcza i wykonawcza to u nas jedno.
> Rząd miast kierować się prawem - tworzy je na każdą
> okazję (potrzebę ) - bo nawet nie jest w stanie
> przeczytać co sam utworzył kiedyś.Władza sądownicza
> to już atrapa - zamiast sądzić wypełniaja arkusze
> w excleach i wyrabiaja wskaźniki. Cały czas uczciwi
> są zastraszani, że za wolno i za mało - usłużni
> nie czytają prawa - które jest tak mętne,ze wszystko
> da się uzasadnić - tylko wykonuja polecnia z góry.

No właśnie!

> Teraz mam monarchie - tak tak. Nie należy patrzeć
> na nazwy i emblematy ale na treść. I tak o to
> wlacząc z demokracją( monarchią biurokratyczną)
> domagasz się jej/jej_mechnizmów zalegalizowania.

A skąd! Demokracja sama się wyłoży. Co będzie potem, się zobaczy.

> To nic osobistego - ot tak mi się zebrało
> i trafiło na Ciebie :))))

Mam się popłakać, czy co?;-)

433. Data: 2014-01-28 16:18:31

Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Bo im uwierzę.

Chcecie, to wierzcie, nie chcecie nie wierzcie. Rura przede wszystkim była
za blisko domów. I naprawdę ktoś nie przewidział, że jak spod starej rury
podbierze ziemię, to ona sobie pęknie pod własnym ciężarem.

434. Data: 2014-01-28 16:20:22

Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> ...a nawet jeśli, to czy przez to wytłumaczenie sprawa wygląda lepiej?
> Czyli w każdej chwili mamy się spodziewać lawiny wybuchów gazu z powodu
> przestarzałych rur i to będzie normą techniczną, a nie wadą?
> Technika kontra człowiek.

Wypadki były, są i będą. I nie zapominaj, że ktoś zatwierdził plan z rura
przesyłową idącą nie polami, tylko gęstą zabudową

435. Data: 2014-01-28 16:55:42

Od: "intuicjonista" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "krys" <w...@n...pl> napisał w wiadomości
> intuicjonista wrote:

..
> Mam się popłakać, czy co?;-)

jako "wolnościowiec marzyciel" chyba potrafisz choć
w tym zakresie podjąć decyzję samodzielnie ?
:)))

436. Data: 2014-01-28 17:06:44

Od: "intuicjonista" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "intuicjonista" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

Użytkownik "krys" <w...@n...pl> napisał w wiadomości
> intuicjonista wrote:

..
> Mam się popłakać, czy co?;-)

jako "wolnościowiec marzyciel" chyba potrafisz choć
w tym zakresie podjąć decyzję samodzielnie ?
:)))

i czesc artystyczna
http://www.youtube.com/watch?v=x7f6bwVr4-0&feature=p
layer_detailpage

437. Data: 2014-01-28 17:29:27

Od: Kamienna <s...@y...nl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-28 17:06, intuicjonista pisze:

> i czesc artystyczna

:-) :-))))))))))))))

> http://www.youtube.com/watch?v=x7f6bwVr4-0&feature=p
layer_detailpage

W wypadku takich życzeń trzeba zmienić na inny model

http://www.youtube.com/watch?v=zP12dAX0U_w

438. Data: 2014-01-28 17:46:33

Od: "intuicjonista" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kamienna" <s...@y...nl> napisał w wiadomości

> :-) :-))))))))))))))

layer_detailpage

> W wypadku takich życzeń trzeba zmienić na inny model
>
> http://www.youtube.com/watch?v=zP12dAX0U_w

to bardziej chyba Jakub - mógłby w tej roli wystąpić ?

ja jako pocieszyciel - raczej w takiej :
http://www.youtube.com/watch?v=cbsXB8uCMqk&feature=p
layer_detailpage
:))))

439. Data: 2014-01-28 18:25:24

Od: Kamienna <s...@y...nl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-28 17:46, intuicjonista pisze:

> Użytkownik "Kamienna" <s...@y...nl> napisał w wiadomości

layer_detailpage

> to bardziej chyba Jakub - mógłby w tej roli wystąpić ?

Blond-karateka? Nie dziś i nie kiedyś. :-)

http://www.youtube.com/watch?v=S3UiWrHeG7o :-)

440. Data: 2014-01-28 18:43:37

Od: "intuicjonista" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>W dniu 2014-01-28 17:46, intuicjonista pisze:
>
> http://www.youtube.com/watch?v=S3UiWrHeG7o :-)

to już chyba inna grupa docelowa ? :))))))

Identyczni?
Czarny Jezus
Trwoga
Dlaczego ludzie nie potrafią dyskutować?
"Cała prawda o Owsiaku".