Kiedy wreszcie Polacy wybiora Korwina na prezydenta...

291. Data: 2014-01-24 21:39:21

Temat: Re: Kiedy wreszcie Polacy wybiora Korwina na prezydenta...
Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 01/23/2014 11:23 PM, Chiron wrote:

> Nie mam dobrego zdania o JKM- polityku. No ale naprawdę nie wiem,
> dlaczego nie jest realna monarchia? W Hiszpanii ta restytucja się udała.
> Niestety- intronizowano króla, który we Francji zczerwieniał. No ale to
> ich problem. Ja proponuję wybrać Wettina- przyjął bym to z radością.
> Wyobrażasz sobie- w miejsce Bredzisława czy innego Bolka albo pijanej
> posowieckiej swołoczy- człowiek potrafiący reprezentować Polskę na
> arenie międzynarodowej. A że cudzoziemiec? Jednym z najlepszych naszych
> władców był cudzoziemiec Batory.

nie jest to taki zły pomysł :) biorąc pod uwage sytuację polski, może
warto zaryzykować :D:D:D

292. Data: 2014-01-24 21:44:33

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-24 21:39, ikka pisze:

> nie jest to taki zły pomysł :) biorąc pod uwage sytuację polski, może
> warto zaryzykować :D:D:D

Najwyżej się nie uda. A bo to pierwszy raz...

Ewa

293. Data: 2014-01-24 21:46:27

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 24 Jan 2014 21:39:07 +0100, FEniks napisał(a):

> Ilu trzeba przekonać do siebie, żeby wejść do Sejmu?
> A ilu, żeby zostać monarchą?

To monarchą zostaje się w demokratycznych wyborach???
:-D
:-D
:-D
--
XL

294. Data: 2014-01-24 21:47:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 24 Jan 2014 21:44:33 +0100, FEniks napisał(a):

> Najwyżej się nie uda. A bo to pierwszy raz...

Siejesz defetyzm, a mogłabyś być zaskoczona 3-)

--
XL

295. Data: 2014-01-24 21:50:46

Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks wrote:

> [...]
wiadomości

http://img.myepicwall.com/2014/01/e42ede51e7d0610dfd
fd1657842c046d.gif

> Ilu trzeba przekonać do siebie, żeby wejść do Sejmu?

Wiesz co, Korwin mi nie płaci za uświadamianie. Ma bloga, można sobie
poczytać i przemyśleć.
W wywiadach też do znudzenia prezentuje ciągle te same opinie również na
temat wyborów i Sejmu.

> A ilu, żeby zostać monarchą?

Tron się dziedziczy. I tu może być pies pogrzebany - skoro ma zostać dla
pokoleń dziedziców, warto, żeby był w dobrej kondycji.
A taki premier czy prezydent - jaki on ma interes po wygraniu wyborów,
następna kadencja?

> No, chyba że jaki zamach stanu...

Też bywa, nie tylko w monarchii.

296. Data: 2014-01-24 21:58:11

Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> To monarchą zostaje się w demokratycznych wyborach???
> :-D
> :-D
> :-D

Nie śmiej się.
Ludzie są już tak zafiksowani, że nie wyobrażają sobie, że spokojnie mogliby
żyć bez demokracji, ministra ochrony srodowiska, ministra zdrowia, ministra
edukacji, urzędnika wydającego pozwolenie na wycięcie własnego drzewa we
własnym ogrodzie etc, etc.
A jak taki Korwin mówi, że do leczenia potrzebny jest lekarz, do uczenia
nauczyciel, do budowania murarz,, do wycinania drzewa piła, a nie całe
szwadrony urzędasów, to "wariat".

297. Data: 2014-01-24 21:58:16

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-24 21:50, krys pisze:
> Wiesz co, Korwin mi nie płaci za uświadamianie. Ma bloga, można sobie
> poczytać i przemyśleć. W wywiadach też do znudzenia prezentuje ciągle
> te same opinie również na temat wyborów i Sejmu.

Mniej więcej znam jego poglądy, ale - wybacz - są oderwane od
rzeczywistości (bez względu na to, czy się z nimi zgadzam i w jakim
zakresie).

> Tron się dziedziczy. I tu może być pies pogrzebany

Dobrze to ujęłaś. :)
Czasu się nie da odwrócić.

BTW Bywali też królowie elekcyjni. I tak właśnie do polskiego tronu
doszli Wettynowie (o ile mnie pamięć nie myli), w których następcy
Chiron upatruje ratunku.

Ewa

298. Data: 2014-01-24 22:03:10

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 24 Jan 2014 21:58:11 +0100, krys napisał(a):

> [...]
> A jak taki Korwin mówi, że do leczenia potrzebny jest lekarz, do uczenia
> nauczyciel, do budowania murarz,, do wycinania drzewa piła, a nie całe

No fakt, ale skąd mają wiedzieć takie proste rzeczy? Przecież 50 lat
komunizmu to nie je bajka... Będą się ciągnęły za nami jeszcze przez 150.
--
XL

299. Data: 2014-01-24 22:04:26

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 24 Jan 2014 21:58:16 +0100, FEniks napisał(a):

> TW Bywali też królowie elekcyjni.

Pogrążasz się. Wolna elekcja nie oznaczała, że każdy szedł i se króla
wybierał.
--
XL

300. Data: 2014-01-24 22:07:45

Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> No fakt, ale skąd mają wiedzieć takie proste rzeczy? Przecież 50 lat
> komunizmu to nie je bajka... Będą się ciągnęły za nami jeszcze przez 150.

A skąd ja wiem? Skąd Ty wiesz?
Może akurat zamiast wyśmiewać, warto zasiać ziarenko niepewności, które
skłoni do przemyśleń?

Identyczni?
Czarny Jezus
Trwoga
Dlaczego ludzie nie potrafią dyskutować?
"Cała prawda o Owsiaku".