Kiedy wreszcie Polacy wybiora Korwina na prezydenta...

281. Data: 2014-01-24 20:35:16

Temat: Re: Kiedy wreszcie Polacy wybiora Korwina na prezydenta...
Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

news:52e2ba29$0$2206$65785112@news.neostrada.pl...

> Równie szalone - na pewno.

A przez takich jak Ty krowy nie dawały mleka, a kury nie nosiły jaj!
:-)))

"Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi
teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość."
G. Orwell

Chiron

282. Data: 2014-01-24 20:49:48

Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka wrote:

> Nie mylę. Zaproponuj mi monarchę, który poprowadzi reformy w kraju i
> rozwiąże te podane problemy. Taki mąż stanu, prawy, sprawiedliwy, który,
> będzie potrafi podjąć niepopularne decyzje, który ma pomysł na Polskę.
> Taki, który nie będzie się bał krytyki, doraźnych sondaży, będzie miał
> wizję. NI ma...

Wypisz, wymaluj, nawet inicjały ma odpowiednie - Janusz Korwin - Mikke ;-)

283. Data: 2014-01-24 20:53:50

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 24 Jan 2014 19:38:14 +0100, Paulinka napisał(a):

> Obłęd' 44 - poczytaj.

Chyba na głowę upadłaś - nawet nie mam zamiaru. To lektura dla tych, którym
można mydlić oczy stereotypami, jak i każdym kłamstwem. O pewnym takim
g...ym totalnym kłamstwie pisze własnie autorka bloga:
http://piekarska.blog.pl/?p=3654

Generalnie - włos się jeży, ze są takie osoby jak Ty, gotowe narobić we
własnym gnieździe, byleby się tylko przypodobać Niemcom... A oni i tak
gdyby znowu mogli, to by zrównali z ziemią Twój dom i wybili rodzinę.
Wypisz, wymaluj upodlenie - jak Ślązacy, którzy w Polsce czują się
narodem, a nawet owi umiłowani Niemcy mają ich gdzieś, u nich Ślązak też
nie ma "narodowości". To i idzie grać w filmie takim jak "Nasze matki, nasi
ojcowie", zeby się zaslużyć, przypodobac, moze co skapnie z niemieckiego
stołu, jak się będzie gadać po ich myśli.
--
XL

284. Data: 2014-01-24 20:55:12

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 24 Jan 2014 19:39:38 +0100, Paulinka napisał(a):

> Czyli ogólnie jest nażarta, dopasiona,

Swoim, nie cudzym.

> więc z nas nie będzie zdzierać.
> Cudowna rekomendacja :)

Trafiająca.

--
XL

285. Data: 2014-01-24 20:56:36

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 24 Jan 2014 19:59:54 +0100, Chiron napisał(a):

> Aleś mi przysoliła. Dobrze, że nie napisałaś, że takie pomysły zmusiły
> Hitlera do wojny:-(

> no równeż, wobec takiego argumentu siły

No :-|
--
XL

286. Data: 2014-01-24 20:57:51

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 24 Jan 2014 20:02:48 +0100, Paulinka napisał(a):

> [...]
> będzie potrafi podjąć niepopularne decyzje, który ma pomysł na Polskę.
> Taki, który nie będzie się bał krytyki, doraźnych sondaży, będzie miał

A co JEST? Premier na czterech łapkach wobec Rosjan i Niemców, poddańczo
wobec nich kierujacy polską polityką i interesem państwowym...
:-|
--
XL

287. Data: 2014-01-24 21:25:28

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-24 20:49, krys pisze:

> Wypisz, wymaluj, nawet inicjały ma odpowiednie - Janusz Korwin - Mikke ;-)

Tia, JKM przeprowadzi wszystkie, nawet te niepopularne reformy (łącznie
ze zmianą Konstytucji oczywiście) i doprowadzi kraj do porządku.
To nic, że jak na razie nie potrafi nawet wejść do Sejmu. :-D

Ewa

288. Data: 2014-01-24 21:28:14

Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks wrote:

> [...]
10dfdfd1657842c046d.gif

> Tia, JKM przeprowadzi wszystkie, nawet te niepopularne reformy (łącznie
> ze zmianą Konstytucji oczywiście) i doprowadzi kraj do porządku.
> To nic, że jak na razie nie potrafi nawet wejść do Sejmu. :-D

Ale pytanie było o monarchę, nie o Sejm, co nie?
Monarcha ma rządzić niepodzielnie, nie posiłkować się (tfu) demokracją
wszak.

289. Data: 2014-01-24 21:30:27

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 24 Jan 2014 19:38:14 +0100, Paulinka napisał(a):

> Obłęd' 44 - poczytaj.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Blokada_Leningradu

Poczytaj.
I powiedz o tych ludziach, że wpadli w gromadny obłęd :->
--
XL

290. Data: 2014-01-24 21:39:07

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-24 21:28, krys pisze:

fd1657842c046d.gif
> Ale pytanie było o monarchę, nie o Sejm, co nie?
> Monarcha ma rządzić niepodzielnie, nie posiłkować się (tfu) demokracją
> wszak.

Ilu trzeba przekonać do siebie, żeby wejść do Sejmu?
A ilu, żeby zostać monarchą?
No, chyba że jaki zamach stanu...

Ewa

Identyczni?
Czarny Jezus
Trwoga
Dlaczego ludzie nie potrafią dyskutować?
"Cała prawda o Owsiaku".