Kiedy wreszcie Polacy wybiora Korwina na prezydenta...

301. Data: 2014-01-24 22:13:14

Temat: Re: Kiedy wreszcie Polacy wybiora Korwina na prezydenta...
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-24 21:58, krys pisze:

> Nie śmiej się.
> Ludzie są już tak zafiksowani

Żadni tam zafiksowani. Chyba że Konstytucję mamy już zmienioną. Nie
żartujcie sobie nawet.
Musielibyśmy zmienić najpierw Konstytucję, w referendum, a do tego to
trzeba nawet więcej ludzi, niż do wyboru prezydenta. Tak więc widzicie,
że bez wyborów żadna u nas monarchia się nie uda.

> , że nie wyobrażają sobie, że spokojnie mogliby
> żyć bez demokracji, ministra ochrony srodowiska, ministra zdrowia, ministra
> edukacji, urzędnika wydającego pozwolenie na wycięcie własnego drzewa we
> własnym ogrodzie etc, etc.

Aaa, to w takiej Wielkiej Brytanii ministrów nie ma? Aha...

Ewa

302. Data: 2014-01-24 22:15:54

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 01/24/2014 09:44 PM, FEniks wrote:

> Najwyżej się nie uda. A bo to pierwszy raz...
>
> Ewa

myślisz, że może być gorzej? to pomyśl, że taki oko dostał dyplom
"kształcąc" się za nasze pieniądze.

303. Data: 2014-01-24 22:16:41

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-24 22:07, krys pisze:

> A skąd ja wiem? Skąd Ty wiesz?
> Może akurat zamiast wyśmiewać, warto zasiać ziarenko niepewności, które
> skłoni do przemyśleń?

Grunt to dobre samopoczucie, gratuluję. :)
Przeczytajcie Konstytucję, polecam.

Ewa

304. Data: 2014-01-24 22:18:14

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 24 Jan 2014 22:07:45 +0100, krys napisał(a):

> A skąd ja wiem? Skąd Ty wiesz?

Bo _chcę_ wiedzieć.
I dlatego wiem. Bez chcenia się nie da. Większość ludzi NIE CHCE wiedzieć
niczego. Byle do garnka było co włożyć, to już wszystko jedno, kto i jak
rządzi.

> Może akurat zamiast wyśmiewać, warto zasiać ziarenko niepewności, które
> skłoni do przemyśleń?

Żeby coś zasiać, trzeba mieć w co. No ale niestety, jak ktoś pisze o
wybieraniu króla jak posła do sejmu, to raczej... gleba. Ale nie do siania.
Tutaj trzeba odrobić na piechotę te 50 lat... Tylko że to zajmie wg mojej
oceny przynajmniej 200 - dobrej edukacji, kultywowania tradycji, wychowania
w patriotyzmie. Czyli nie ma szans, cywilizacyjne czynniki deprecjonujace
te wartości maja większą siłę przebicia...

--
XL

305. Data: 2014-01-24 22:18:52

Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks wrote:

> Aaa, to w takiej Wielkiej Brytanii ministrów nie ma? Aha...

A ten wniosek skąd?

306. Data: 2014-01-24 22:18:52

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 24 Jan 2014 22:13:14 +0100, FEniks napisał(a):

> Aaa, to w takiej Wielkiej Brytanii ministrów nie ma? Aha...

Przestań już, brniesz...
--
XL

307. Data: 2014-01-24 22:19:22

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 24 Jan 2014 22:14:03 +0100, krys napisał(a):

> Pytanie podstawowe - znasz jego poglądy, czy to, co mówią media na temat
> jego pogladów? Bo to jednak jest różnica.
> No i mimo wszystko - żeby móc posłuchać Korwina, trzeba wyłączyć emocje i
> włączyć analityczną część mózgu.

100/100
--
XL

308. Data: 2014-01-24 22:22:20

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-24 22:14, krys pisze:
> [...]
> temat jego pogladów? Bo to jednak jest różnica. No i mimo wszystko -
> żeby móc posłuchać Korwina, trzeba wyłączyć emocje i włączyć

A to, co mówi sam Korwin, to są jego poglądy?

> A jednak w nowoczesnej Europie parę monarchii ma się nieźle.

A któraś z nich nie ma/nie miała kolonii, nie ma ropy naftowej, była
przez 123 lata pod zaborami, kolejne 50 pod komunistami, a w II wojnie
światowej straciła znaczną część elity?

> Ja wbrew pozorom nie upatruję ratunku w monarchii. Za to marzy mi się
> minarchia.

Znaczy oligarchia?

Ewa

309. Data: 2014-01-24 22:23:25

Od: Paulinka <p...@w...pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-24 21:30, Ikselka pisze:

> http://pl.wikipedia.org/wiki/Blokada_Leningradu
>
> Poczytaj.
> I powiedz o tych ludziach, że wpadli w gromadny obłęd :->

Zli kwidowali się dla idei.Poczytaj.

P.

310. Data: 2014-01-24 22:26:34

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 24 Jan 2014 22:16:41 +0100, FEniks napisał(a):

> Grunt to dobre samopoczucie, gratuluję. :)
> Przeczytajcie Konstytucję, polecam.

Następny krok w pogrążaniu się - obecna konstytucja dotyczy OBECNEGO
systemu. Zmiana systemu to zmiana konstytucji. To chyba jasne. Co miałoby
mi dać coś, co opisuje system, który chcę żeby upadł? Konstytucja PRL też
została uchylona całkowicie przez art. 242 Konstytucji Rzeczypospolitej
Polskiej.
Przeczytaj Konstytucję, polecam 3-]

--
XL

Identyczni?
Czarny Jezus
Trwoga
Dlaczego ludzie nie potrafią dyskutować?
"Cała prawda o Owsiaku".