Re: Kiedy wreszcie Polacy wybiora Korwina na prezydenta...

From: krys <w...@n...pl>
Date: Fri, 24 Jan 2014 21:50:46 +0100
Subject: Re: Kiedy wreszcie Polacy wybiora Korwina na prezydenta...
Newsgroups: pl.sci.psychologia

wiadomości

http://img.myepicwall.com/2014/01/e42ede51e7d0610dfd
fd1657842c046d.gif

> Ilu trzeba przekonać do siebie, żeby wejść do Sejmu?

Wiesz co, Korwin mi nie płaci za uświadamianie. Ma bloga, można sobie
poczytać i przemyśleć.
W wywiadach też do znudzenia prezentuje ciągle te same opinie również na
temat wyborów i Sejmu.

> A ilu, żeby zostać monarchą?

Tron się dziedziczy. I tu może być pies pogrzebany - skoro ma zostać dla
pokoleń dziedziców, warto, żeby był w dobrej kondycji.
A taki premier czy prezydent - jaki on ma interes po wygraniu wyborów,
następna kadencja?

> No, chyba że jaki zamach stanu...

Też bywa, nie tylko w monarchii.