Kiełbasa po polsku

1. Data: 2005-01-22 20:32:15

Temat: Kiełbasa po polsku
Od: tommy di Simone <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Monachium zobaczyłem - Bułka z polską kiełbasą. U Turka. Zakupiłem. W
bułce była kiepska parówka. Zimna. Wszystko ze słodką musztardą. 3,5
euro. I Tak Turcja właśnie psuje nam opinie. Ale i kebapy w Polsce też
przeczą tym, które jadłem w Turcji. Nie zmienia to faktu, że i tak nasza
polska wędlina i mięso mają opinie najlepszych na świecie. Pozdrawiam grupę.

1. Data: 2005-01-22 21:04:08

Temat: Re: Kiełbasa po polsku
Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <csud0p$oe4$1@inews.gazeta.pl>,
tommy di Simone <t...@g...pl> wrote:

> [...]
> polska wędlina i mięso mają opinie najlepszych na świecie. Pozdrawiam grupę.

W Niemczech "polska kiełbasa", "Polnische Wurst" oznacza okreśony
gatunek kiełbasy, nie przypominającejh parówki. Ta którą jadłem w
Bawarii była bardzo dobra. Pewnie Turek naciągał klientów. Natomiast
słodka musztarda to bawarska specjalność.

Władysław

1. Data: 2005-01-22 21:33:15

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Wladyslaw Los" <w...@o...pl> wrote in message
.

> W Niemczech "polska kiełbasa", "Polnische Wurst" oznacza okreśony
> gatunek kiełbasy, nie przypominającejh parówki. Ta którą jadłem w
> Bawarii była bardzo dobra.

ja musze powiedziec, iz Polish sausage w USA jest niestety
niesmaczna. psuje niestety obraz co to znaczy
dobra kielbaska.

iwon(k)a

1. Data: 2005-01-22 21:41:03

Od: "plitkin" <N...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie zmienia to faktu, że i tak nasza polska wędlina i mięso mają opinie
> najlepszych na świecie.

Z tym to przesadziles :-) I to mocno!!!!

1. Data: 2005-01-23 14:01:40

Od: Maciek <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 22 Jan 2005 21:32:15 +0100, tommy di Simone napisał(a):

> polska wędlina i mięso mają opinie najlepszych na świecie.

Calkowicie niezasluzenie zreszta.

Maciek
"Wyglad mam niecodzienny, ale wnetrze mile i spokojne" (TR&A)

1. Data: 2005-01-23 15:13:33

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 22 Jan 2005 22:41:03 +0100, "plitkin"
<N...@i...pl> wrote:

>Z tym to przesadziles :-) I to mocno!!!!

Drzewiej wedliny byly lepsze, teraz to juz mi sie nawet nie chce
kupoowac Sopockiej w Fenwicks, bo jest gumowata i
paskudna...jeszcze wiejska jest dobra, ale tak ogolnie to chyba
przesadzone to stwierdzenie, zgadzam sie. a szkoda

pierz
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2005-01-23 15:35:38

Od: tommy di Simone <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krysia Thompson napisał:

ale tak ogolnie to chyba
> przesadzone to stwierdzenie, zgadzam sie. a szkoda

Jednakże ten temat poruszył mnie. Ilekroć jestem w Polsce jadę do
masarni, gdzie mogę sobie kupić polędwicę na tatar (przyrządzany
znakomicie przez mamę mojego kolegi), a i kawałek wędzonego kurczęcia
smakuje mi o wiele bardziej - czy to kwestia przyzwyczajenia to nie
wiem. Kupuję też w delikatesach polskich w Monachium - to faktycznie
gumowate kiełbasy mam. A że ja ze starej szkoły jestem to i kaszankę, i
salceson mogę TYLKO w Polsce jeść.

Jak mawia mój kolega: Nic nie wygląda tak seksownie jak mężczyzna z
kilogramem parówek w przezroczystej reklamówce. :)

1. Data: 2005-01-23 15:38:12

Od: "ver de terre" <v...@e...fra.om> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tommy di Simone" <t...@g...pl> napisał w
wiadomości news:ct0g0c$l14$1@inews.gazeta.pl...
> Użytkownik Krysia Thompson napisał:
> Kupuję też w delikatesach polskich w Monachium - to faktycznie
> gumowate kiełbasy mam. A że ja ze starej szkoły jestem to i kaszankę, i
> salceson mogę TYLKO w Polsce jeść.
No i ktos się dziwił, że to grupa dyskusyjna dla emigrantów. Co się kto
odezwie, to uciekinier.
ver de terre

1. Data: 2005-01-23 16:08:07

Od: tommy di Simone <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co się kto
> odezwie, to uciekinier.

A z Monachium któśli jest ?

1. Data: 2005-01-23 16:11:44

Od: "ver de terre" <v...@e...fra.om> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tommy di Simone" <t...@g...pl> napisał w
wiadomości news:ct0ht6

> A z Monachium któśli jest ?
A co zaczynacie od początku?
ver d. t.

Walentynkowy prezent!
Sprzęt AGD-Nowe z gwarancją
do Kruszyny.
Rewelacyjne to ciasto budyniowe z jablkami od Kruszyny
Ciateczka Kruszyny again:-)