Kielce i obłęd...

1. Data: 2014-03-09 00:05:51

Temat: Kielce i obłęd...
Od: Miriam <5...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Promocja gender w katolickich szpitalach?

Prawdę mówiąc takie rzeczy wciąż sprawiają, że na chwilę zastygam. Niby wiem, gdzie
żyję, ale jednak... Antygenderowa hucpa promotorów ideologii biskupizmu, sprokurowana
została oczywiście wyłącznie jako zasłona dymna dla pedofilnych i innych afer
związanych z Kościołem Katolickim w Polsce. Dlatego nie ma co poważnie traktować
bełkotu o masturbowaniu dzieci czy wybieraniu sobie płci. Ale jest coś niesamowicie
ponuro ironicznego, że to właśnie w katolickich szpitalach katolickiej Polski zmusza
się kobiety po poronieniu do wybierania płci płodów i zarodków. Wyznam, że nawet mi
przyszło do głowy, że taki obłęd może mieć miejsce. Tymczasem...

http://m.wyborcza.pl/wyborcza/1,105402,15346954,Szpi
tal_Kielecki_wymusza_pogrzeby_plodow.html

2. Data: 2014-03-09 08:04:45

Od: Miriam <5...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak się zastanawiam czy polski kościółek z Bozi wariata nie robi czasem bezczelnie?
No bo to że łamią prawo i nie można tak sobie zarodkowi poronionemu dawać płeć, to
prawo to sami wiecie gdzie ma spasiony kler.
Ale czy to nie robienie wariata z Bozi?
No bo idzie taka dziewcznyka do nieba i Bozia się pyta._ A jak ci na imie
dziewczynko? A ona na to:- Zygmuś.
Co może pomyśleć Bozia? Że kpią i nabijajają się z niego, posłał dziewczynkę
przysłali Zygmusia, bo kler jajami po podłodze jeździ by wyłudzić więcej kasy i
krewka poleci to pogrzeb.

3. Data: 2014-03-09 14:27:37

Temat: Re: Kielce i obłęd...
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 8 Mar 2014 23:04:45 -0800 (PST), Miriam napisał(a):

> [...]
dziewczynko? A ona na to:- Zygmuś.
> Co może pomyśleć Bozia? Że kpią i nabijajają się z niego, posłał dziewczynkę

A dziewczynka na to do Bozi:
- Boziu, jestem Zygmusiem, bo głupia pani w przedszkolu program "gender"
realizowała, przecież "gender" wie lepi niż Bozia :->

4. Data: 2014-03-09 14:48:32

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-03-09 14:27, Ikselka pisze:

dziewczynko? A ona na to:- Zygmuś.

> A dziewczynka na to do Bozi:
> - Boziu, jestem Zygmusiem, bo głupia pani w przedszkolu program "gender"
> realizowała, przecież "gender" wie lepi niż Bozia :->

W przedszkolu na oddziale gin-poł?

5. Data: 2014-03-09 15:10:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 09 Mar 2014 14:48:32 +0100, Aicha napisał(a):

dziewczynko? A ona na to:- Zygmuś.

> W przedszkolu na oddziale gin-poł?

W przedszkolu to znaczy w przedszkolu - coś innego napisałam niż to?

6. Data: 2014-03-09 15:45:43

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 9 marca 2014 14:27:37 UTC+1 użytkownik Ikselka napisał:

> [...]
>
> --
>
> XL "Nie należy mylić prawdy z opinią większości." Jean Cocteau

co to "Bozia", i co ona wie i skad?

7. Data: 2014-03-09 16:33:45

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-03-09 15:45, k...@g...pl pisze:

dziewczynko? A ona na to:- Zygmuś.

> co to "Bozia", i co ona wie i skad?

Genderowo-feministyczna wersja Boga.

8. Data: 2014-03-09 16:38:49

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 09 Mar 2014 16:33:45 +0100, Aicha napisał(a):

dziewczynko? A ona na to:- Zygmuś.

> Genderowo-feministyczna wersja Boga.

Zdrobnienie. Tylko i wyłącznie.

9. Data: 2014-03-09 16:54:48

Od: Miriam <5...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka
Gender nie zmienia nikomu płci, za to jak widzimy kościół szasta płcią na prawo i
lewo. No bo mamy poronienie i nie wiadomo jaka płeć miała być, a w dokumenty i na
nagrobku coś musi być, więc wymyślają płeć płodom poronionym bo kościół wprowadził,
gdyż wiernych nie ma i coraz mniej że trzeba pochować, czyli ogolić ludzi z kasiory
bo proboszcz ma za mało limuzyn, a tu nagle się okazuje, że płeć w dokumentach i to
biologiczną trzeba wymyślić, czyli chora groteska którą atakiwał gender by głupim
ludziom głupoty wmawiać, jak się okazuje w kościele ona zupełnie funkcjonuje.

10. Data: 2014-03-09 18:20:46

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 9 Mar 2014 08:54:48 -0700 (PDT), Miriam napisał(a):

> Gender nie zmienia nikomu płci,

No nie - tylko jej pozbawia :->

irytujący szef
Czy arogancja Putina dorównuje arogancji Biskupów?
Co ma wspólnego Janukowicz z Pawłowicz?
Symptomatyczne
Może na balet...