Kielce i obłęd...

11. Data: 2014-03-09 18:40:01

Temat: Re: Kielce i obłęd...
Od: Miriam <5...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka
Tylko dla bezmózgów z kieleckiego. No ale jak ktoś jest na poziomie psa i sterotypy
kulturowe to dla niego biologia, czyli jak pies który szczeka na swoje odbicie w
lustrze bo nie ma samoświadomości, to pedofile niedługo ci wmówią że masz kutasa i
oczywiście uwierzysz.

12. Data: 2014-03-09 19:07:52

Od: duma <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-03-09 08:04, Miriam pisze:
> Tak się zastanawiam czy polski kościółek z Bozi wariata nie robi czasem bezczelnie?
> No bo to że łamią prawo i nie można tak sobie zarodkowi poronionemu dawać płeć, to
prawo to sami wiecie gdzie ma spasiony kler.
> Ale czy to nie robienie wariata z Bozi?
> No bo idzie taka dziewcznyka do nieba i Bozia się pyta._ A jak ci na imie
dziewczynko? A ona na to:- Zygmuś.
> Co może pomyśleć Bozia? Że kpią i nabijajają się z niego, posłał dziewczynkę
przysłali Zygmusia, bo kler jajami po podłodze jeździ by wyłudzić więcej kasy i
krewka poleci to pogrzeb.

juz myślałam ze Miriam to jakaś w korcu mkau partia dla oszołogloba a to
tylko sam globuś o postradanej preferencji. o tempora o mores!

13. Data: 2014-03-09 19:08:49

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 9 Mar 2014 10:40:01 -0700 (PDT), Miriam napisał(a):

> [...]
lustrze bo nie ma samoświadomości, to pedofile niedługo ci wmówią że masz kutasa i

Ty nie wiesz, jakiej jesteś płci, to w końcu musisz komuś uwierzyć :->

14. Data: 2014-03-09 19:20:36

Od: Miriam <5...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka
O czym chcesz gadać przygłupie, bo gender nie zmienia płci nikomu, to ewolucja
świadomości czyli zdajemy sobie sprawę że KULTURA umieszcza ludzi w rolach
społecznych i tak facet zamiast docenić kobiete która przynosi mamuta obecnie i może
się nie stresować że wszystko na jego głowie, przez sterotyp że wszystko na jego
głowie powinno być bo on jest głowa rodziny ma problemy z męskością. Taki przykład
prosty z brzegu, a jakim trzeba być kretynem aby w brednie zmiany płci wierzyć
klerowi, bo to świadomość z jaskini i z jakiej psiej budy która nie dostrzega że role
stare są anachroniczne a napewno nie chodzi o biologie. O czym z tobą gadać na
spacerek wyprowadzić chyba , bo się pojszczysz, bo na takim przez kler już jesteś
poziomie. Bezmózgie zombie.

15. Data: 2014-03-09 21:26:47

Od: "chwilozof" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Miriam" <5...@m...pl> wrote in message
ps.com...
>Promocja gender w katolickich szpitalach?

>Prawdę mówiąc takie rzeczy wciąż sprawiają, że na chwilę zastygam. Niby wiem, gdzie
żyję, ale jednak... Antygenderowa hucpa promotorów >ideologii biskupizmu,
sprokurowana została oczywiście wyłącznie jako zasłona dymna dla pedofilnych i innych
afer związanych z Kościołem >Katolickim w Polsce. Dlatego nie ma co poważnie
traktować bełkotu o masturbowaniu dzieci czy wybieraniu sobie płci. Ale jest coś
niesamowicie >ponuro ironicznego, że to właśnie w katolickich szpitalach katolickiej
Polski zmusza się kobiety po poronieniu do wybierania płci płodów i >zarodków.
Wyznam, że nawet mi przyszło do głowy, że taki obłęd może mieć miejsce. Tymczasem...

>http://m.wyborcza.pl/wyborcza/1,105402,15346954,Szp
ital_Kielecki_wymusza_pogrzeby_plodow.html

Ja sie tak zastanawiam jaki jest ostateczny cel tych absurdow Watykanskiej mafii.
Tu juz nawet nie chodzi o ideologie plci ale sam fakt polozenia swinskiej lapy kleru
na naszym wolnym wyborze co do wlasnej tozsamosci. To przeciez gorsze niz jakis
hitleryzm
czy najgorszy ideologiczny reżizm. Dlaczego ludzie wogole nie reaguja tylko sie
podśmiechują
mowiac 'co to sie dzisiaj nie dzieje na tymnaszym dobrym swiecie'.

cwf

16. Data: 2014-03-09 21:31:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 9 Mar 2014 11:20:36 -0700 (PDT), Miriam napisał(a):

> Ikselka
> O czym chcesz gadać przygłupie,

Raczej "z przygłupem". To fakt.

> bo gender nie zmienia płci nikomu,

Nosz mówię właśnie - nie zmienia, tylko odbiera :->

> to ewolucja świadomości

Raczej pranie.

> czyli zdajemy sobie sprawę że KULTURA umieszcza ludzi w rolach społecznych

Brzydka kultura, brzydka! Zlikwidować wszelką kulturę, zbiorowe hajda na
drzewa!
Upsss, siok - na drzewach też samce polują, a samice iskają! Paskudna
kultura, paskudna, kultura forever, no siok :->

17. Data: 2014-03-09 21:49:57

Od: Miriam <5...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chwilozof
Bo polaków miękość cechuje, zobacz jak się zachowywali na ukrainie. Majdan nie mógł
iść na kompromis bo każdego by Janukowicz wykończył, a polacy im "kompromis"
załatwiali żeby się dogadać z Janukowieczem , czyli w konsekwencji od razu
zgilotynować mogli siebie. I u nas jest mnóstwo takiego" zgniłego kompromisu".
Wchodzą fundamentaliści do majtek z buciorami to kompromis podobno. Ukraina ma już
bardziej demokratyczną świadomość niż polskie bydło polityczne. Przecież to nawet nie
rozumie że kościoła zapędy to ataki na polską konstytucje, bo jak katol chce
miesiączke i urojone ciąże chować to to jest jego sprawa, a tu jest terror
totalitarny że całe społeczeństwo ma płacić za obsesje kleru. Polska to taki
Afganistana gdzie przyszli sobie talibowie i chłostają jak lud ma żyć.

18. Data: 2014-03-09 21:54:00

Od: Miriam <5...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka
To wyłącz internet bo ci płeć się zmieni według kleru, bo według starego schematu to
nieobyczajne aby kobieta wypodała się publicznie. A ty wypowiadasz, to ci kutas już
rośnie. Słuchaj bredni gówna katolickiego i spierdalaj z internetu.

19. Data: 2014-03-09 21:59:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 9 Mar 2014 13:54:00 -0700 (PDT), Miriam napisał(a):

> [...]
już rośnie. Słuchaj bredni gówna katolickiego i spierdalaj z internetu.

Ty masz paranoję na tle kleru, to pewne. Od tej paranoi ci zanikł...

20. Data: 2014-03-09 22:12:17

Od: Miriam <5...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka
Spierdalaj z internetu, bo według tradycyjnej roli kobiety, kobieta nie ma prawa
wypowiadać się publicznie, więc kutas ci wyrośnie bo wypowiadasz się publicznie ,
wedłu kleru wyszłaś z roli biologicznej i udajesz faceta, bo tylko facet tradycyjnie
może wypowiadać się publicznie, kobieta ma się podporządkować , więc won słuchaj
katolickiej sekty.

irytujący szef
Czy arogancja Putina dorównuje arogancji Biskupów?
Co ma wspólnego Janukowicz z Pawłowicz?
Symptomatyczne
Może na balet...