Kiełki sojowe

1. Data: 2003-11-17 14:25:27

Temat: Kiełki sojowe
Od: "mangha" <RedXIII@[do wycięcia]wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy macie może przepis na przyrządzenie sałatki na bazie kiełków
sojowych? Zakupiłam jako dodatek do chińskiego dania, a nie mogę
znaleźć niegdzie, jak to oporządzić...

mangha

1. Data: 2003-11-17 14:36:06

Temat: Re: Kiełki sojowe
Od: Ti`Ana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 17 Nov 2003 15:25:27 +0100, Waćpanna lub Waćpan *mangha*, w
wiadomości news:<bpalrc$1jc$1@nemesis.news.tpi.pl> zawarł, co następuje:

> Czy macie może przepis na przyrządzenie sałatki na bazie kiełków
> sojowych? Zakupiłam jako dodatek do chińskiego dania, a nie mogę
> znaleźć niegdzie, jak to oporządzić...

moja przyjaciółka robi z kiełkami sałatkę, ale na bazie kapusty pekińskiej
składa się to z kapusty, kiełków, ziaren słonecznika, namoczonych w wodzie
(albo soku pomarańczowym) rodzynek, pomarańczy i jabłka

jest to bardzo dobre :)
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"Wbrew obiegowej opinii langusta żywi się wyłącznie owocami morza,

1. Data: 2003-11-18 09:50:39

Od: "mangha" <RedXIII@[do wycięcia]wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ti`Ana" <yennefer12*antyspam*@go2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
wodzie
> (albo soku pomarańczowym) rodzynek, pomarańczy i jabłka

Dzięki za poradę, ale to mi nic nie mówi. Dla mnie kwestią kluczową
jest przyprawienie czy też zrobienie odpowiedniego sosiku. Kiełki do
tej pory użyłam w sałatce raz i kompletnie nie miałam pomysłu, jak to
doprawić, czego dodac. Z tradycyjnymi przyprawami wychodzi jakaś
klapa, podobnie z vinegrette.

Iza

1. Data: 2003-11-18 10:28:55

Od: Ti`Ana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 18 Nov 2003 10:50:39 +0100, Waćpanna lub Waćpan *mangha*, w
wiadomości news:<bpcq47$4jt$1@nemesis.news.tpi.pl> zawarł, co następuje:

> [...]
> tej pory użyłam w sałatce raz i kompletnie nie miałam pomysłu, jak to
> doprawić, czego dodac. Z tradycyjnymi przyprawami wychodzi jakaś

No jak do tego to koleżanka używała bodajże soku... wiesz, nie pamiętam,
postaram sie dowiedzieć co i jak.

1. Data: 2003-11-18 21:55:52

Od: "mangha" <RedXIII@[do wycięcia]wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jednak się udało! Miałam słoik kiełków chilli - były bardzo ostre.
Dodałam tylko ciut białej kapusty i ciutkę oliwy - jak na te odmoczone
kiełki ze słoika wyszło bardzo dobre, chociaż ostre.

--
mangha

May your aura grace my presence when the earth breathes
clean again.

1. Data: 2003-11-19 08:38:10

Od: "Agata" <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik mangha <RedXIII@[do wycięcia]wp.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bpcq47$4jt$...@n...news.tpi.pl...
> [...]
> tej pory użyłam w sałatce raz i kompletnie nie miałam pomysłu, jak to
> doprawić, czego dodac. Z tradycyjnymi przyprawami wychodzi jakaś

....bardzo sensownie smakuja kielki - w odpowiedniej ilosci, z sosem - na
bazie sosu sojowego....kombinajca ta moze stanowic pewien dodatek do
"chinszczyzny"

proporcje - 1 lyzka sosu sojowego kontra 4 lyzki oleju, 1 lyzki zsiekanej
szalotki i pol lyzeczki swiezego stratego imbiru....

agataw

Bulki pizzowe Adioli, parowki w ciescie (?), i chleb Fiony
Gotowanie ryży
Zaprawione jagody
śledzie w śmietanie
[P] szybkie ciasteczka owsiane