Kilka słów o parówkach... (drastik)

21. Data: 2006-02-11 14:32:22

Temat: Re: Kilka słów o parówkach... (drastik)
Od: "Barto" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie mam dostepu do polskiego rynku wedlin [sniiif dyskretny] ale zazwyczaj
> kupuje parowki albo alzackie albo niemieckie. I czytam uwaznie sklad...

Wlasnie nie tak dawno temu prasa opisywala z afere w Niemczech zwiazana
m.in. z produkcja parówek. Bylo tam podane z czego to "zmyslni" producenci
produkowali te parówki........:-)))))))
Pozdrawiam. B.

22. Data: 2006-02-11 15:07:02

Od: "miszka_" <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Parówek drobiowych nie jadam od kilku lat z powodów, które brzmią bardziej
drastycznie niż Twój post.
--
PZDR, miszka_
_________________________________

23. Data: 2006-02-12 11:35:48

Od: "EB" <e...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek W."
<U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU
.UplU> napisał w
wiadomości news:dsi97i$66a$1@news.lublin.pl...

> Animex to firma amerykanska ...i na rynku ma dwa brandy: Krakusa i Morliny

constar tez:)

24. Data: 2006-02-12 16:09:16

Od: Tomasz Kałużny <tomaszka_maupa_UWAGA.klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joten" <j...@j...joten> napisał w wiadomości

Ja polecam "Jubilatki" z "Sokołowa" ale pakowane bo kupowane luzem juz
nie byly takie dobre. Sa to jedyne z parowek, ktore mi smakuja i wg.
mnie na glowe bija wspomniane juz tu "Berlinki" ktore od biedy moge
zezrec ;). Sa jeszcze takie parowki jak "Smerfetki" ale nie wiem kto
je produkuje. Tez nie sa zle a i nie zawaham sie powiedziec ze nawet
smaczne :).

Pozdrawiam smacznie. Parowkowy skrytozerca. (Tomek).

25. Data: 2006-02-14 13:30:18

Od: "Smerf" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ostatnio wybuchla afera (w tv) jak wykryli ze jakis producent do parowek
> dodaje ludzkie wlosy- takie z zakladu fryzjerskiego. Generalnie tam
zmielic
> da sie WSZYSTKO!!!

z tymi wlosami to chyba przesadzilas,

cos mi tu pachnie wybujala kobieca fantazja ;)

mar

26. Data: 2006-02-14 13:53:53

Od: "Basia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Smerf" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> zmielic
>
> z tymi wlosami to chyba przesadzilas,
>
> cos mi tu pachnie wybujala kobieca fantazja ;)

w parówkach o takim dodatku nie słyszałam, ale w chlebie to i owszem:-(

pozdr.
Basia

27. Data: 2006-02-14 14:48:31

Od: "@nn" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia napisal(a):

> w parówkach o takim dodatku nie słyszałam, ale w chlebie to i owszem:-(

Ja w chlebie znalazłam kiedyś karalucha, ale raczej nikt go tam nie dodał
tylko sam wszedł i dał się upiec ;)
Ania

--
******e-mail: www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ *******gg:1737648*******
*************************www.madej.master.pl ************************

28. Data: 2006-02-14 14:59:14

Od: " Zoraz" <z...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeszcze za ciemnej komuny przełożony mój urywał się z pracy na fuchę, właśnie
w rzeźni, bo tak to się kiedyś nazywało. Po obejrzeniu procesu produkcyjnego
parówek, skończył z ich spożywaniem definitywnie, a i mnie odradzał. Przede
wszystkim przy produkcji parówek nie ma mowy o mieleniu, bo i pewnie nie ma
młynka, który by ten wkład parówkowy zmielił :D. Proces zamiany czynnika
stałegow pulpę odbywa się ponoć przy udziale wysokiego ciśnienia i zdaje się
wysokiej temperatury, i nie ma tam miejsca na jakieś odkastnianie :). Tak było
kiedyś, a co jest teraz ?
Raz kupiłam parówę, tak z ciekawości, i miałam wrażenie że jem kaszkę.

29. Data: 2006-02-14 22:53:47

Od: "Przemek V" <m...@p...onet.wieszco> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Zoraz" <z...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
produkcyjnego
> parówek, skończył z ich spożywaniem definitywnie, a i mnie odradzał.

Najlepsze wrażenie robi moment gdy do masy parówkowej co jakiś czas
dorzucana jest zawartość wiadra gałek ocznych. Generalnie wizyta w zakładach
mięsnych to najlepszy sposób na przejście na wegetarianizm.

30. Data: 2006-02-15 10:51:31

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemek V napisał(a):
> [...] Generalnie wizyta w zakładach
> mięsnych to najlepszy sposób na przejście na wegetarianizm.

Wybierz się jeszcze do zakładów przetwórstwa owocowo-warzywnego, browaru
i mleczarni/serowarni.
;-)
pozdr. Jerzy

krupnik