Kim jesteśmy

11. Data: 2007-11-02 02:22:36

Temat: Re: Kim jesteśmy
Od: tomas <t...@n...dsfhjwer.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesus pisze:
> [...]
> kamery, w obiektywie, ekraniku przy kamerze widzimy to co widzi kamera
> - przefiltrowany obraz, ale
> sama kamera ma wpływ i reflektor uwagi steruje działaniem tego filtru.
> Np kamera patrzy ma butelkę, przed kamerą jest cały obraz ale za
> filtrem jest widoczny załóżmy tylko kształt
> butelki, kolor w innym ekranie. Tych ekranów jest dużo i tak przez
> takie filtrowanie rzeczywistości dokonujemy jej rejestracji i analizy!
>
> I tym właśnie jesteśmy zarejestrowanym obrazem i przeanalizowanym, tym
> są wyryte w nas doświadczenia i to właśnie jest głównym motorem

Jestesmy tym kim myslimy ze jestesmy.Zazwyczaj nasz obraz samych siebie
nie jest taki jak powinien byc ze wzgledu na lata przekonan ,
uwarunkowan.Czlowiek gdyby zyl tylko chwila obecną , wtedy byl by
naprawde sobą.Niepozwala nam na to nasze ego , ktore nonstop ocenia
analizuje itp.Niewielu ludziom to sie udalo , byc w pelni sobą.

12. Data: 2007-11-02 06:55:53

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ikselka" <i...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
> A więc:
>
> Wg mnie nie mamy dostatecznej ilości i jakości "kamerek", aby móc
> zarejestrować wszelkie cechy rzeczywistości. Rejestrujemy jej marny
> ułamek - tym mizernym zestawem, który mamy: zmysłami, wspomaganymi
> niewiele od nich lepszymi urządzeniami (niewiele - w odniesieniu do
> pełni). A i one (zmysły, urządzenia) działają w ograniczonym zakresie
> czułości.
> Tak więc nie ma co filtrować - raczej należy się skupić na gromadzeniu. I
> tak nigdy nie dowiemy się, jak naprawdę wygląda, jaka naprawde jest, ta

Trzeba dodać, że obiektyw (soczewka lub ich zespół) daje obraz ostry tylko w
centrum więc musi skanować obiekty (przestrzeń) aby wytwarzyć obraz
sumaryczny - podobnie jest ze słuchem - wadą tego sposobu jest umykanie
naszej percepcji szybkich zmian poza centrum patrzenia lub maskowanie
dźwięków przez tło. Czyli widzimy i słyszymy to, co praktycznie już nie
istnieje w stanie w jakim usiłujemy to zapamiętać / zarejestrować. Na
dodatek skwantowany zapis jest dodatkowo stratny.

13. Data: 2007-11-02 06:56:38

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"JaKasia" <m...@o...pl> wrote in message
> Użytkownik "Jesus"

> Jasne, mnie też nie. Lepsze jest flirtowanie. ;)

Szkoda, że nie jesteś kobietą!

14. Data: 2007-11-02 07:54:55

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista pisze:
> "JaKasia" <m...@o...pl> wrote in message

> Szkoda, że nie jesteś kobietą!

JaKasia jest kobietą!
:-)

--
XL wiosenna

15. Data: 2007-11-02 08:35:54

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> JaKasia jest kobietą!

E tam! Sama dwa - trzy dni temu w to zwątpiła. Może okazać si jakąś
trans_we_wstydką...

16. Data: 2007-11-02 08:36:46

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista pisze:
> "Ikselka" <i...@p...onet.pl> wrote in message

> E tam! Sama dwa - trzy dni temu w to zwątpiła. Może okazać si jakąś
> trans_we_wstydką...

jak Ci mówię, że kobieta, to kobieta! Ale ma męski mózg - jak ja ;-P

--
XL wiosenna

17. Data: 2007-11-02 08:47:37

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jak Ci mówię, że kobieta, to kobieta! Ale ma męski mózg - jak ja ;-P

Kobieta z męskim mózgiem to jakiś kaprys natury - homunkulus jaki cy cóś...

18. Data: 2007-11-02 08:51:42

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message

> "Ikselka" <i...@p...onet.pl> wrote in message

> Kobieta z męskim mózgiem to jakiś kaprys natury - homunkulus jaki cy
> cóś...

W zasadzie jest niska (około 160cm) i dupiata (mózg musi mieć podstawę
do posadowienia...
Mimo tego, aby wzbudzić u samca opiekuńczość wydaje się być ciepła niż
takie chude gidie...

19. Data: 2007-11-02 08:52:28

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista pisze:
> "Ikselka" <i...@p...onet.pl> wrote in message

> Kobieta z męskim mózgiem to jakiś kaprys natury - homunkulus jaki cy cóś...

Dlatego atrakcyjny! - wśród powszechnej degeneracji trzeba liczyć już
tylko na kaprys natury, aby spotkać prawdziwe potomkinie Ewy ;-P

--
XL wiosenna

20. Data: 2007-11-02 08:53:30

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista pisze:
> [...]
> do posadowienia...
> Mimo tego, aby wzbudzić u samca opiekuńczość wydaje się być ciepła niż

;-)

--
XL wiosenna

INWESTYCJA EMOCJII