Re: Kim jesteśmy

From: tomas <t...@n...dsfhjwer.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Kim jesteśmy
Date: Fri, 02 Nov 2007 03:22:36 +0100

Jesus pisze:
> Za każdym razem gdy zadaje sobie pytanie odpowiadam sobie inaczej.
> Interesuje mnie dziś jaka jest natura określania siebie, opisywania i
> skąd
> czerpiemy te informacje.
> Myślę że jedną z podstawowych zależności naszego zachowania z
> aktywnością mózgu
> jest wizja siebie w sytuacji. W danej chwili odczuwanej przez nas jako
> teraźniejszość jesteśmy
> świadomi otaczającego nas świata, a to znaczy że nie tylko
> rozpoznajemy wszystko to co nas
> otacza, że nasz reflektor uwagi lata w te i wewte szperając w
> [...]

Jestesmy tym kim myslimy ze jestesmy.Zazwyczaj nasz obraz samych siebie
nie jest taki jak powinien byc ze wzgledu na lata przekonan ,
uwarunkowan.Czlowiek gdyby zyl tylko chwila obecną , wtedy byl by
naprawde sobą.Niepozwala nam na to nasze ego , ktore nonstop ocenia
analizuje itp.Niewielu ludziom to sie udalo , byc w pelni sobą.