Kinkiet do lustra

1. Data: 2011-01-03 20:15:14

Temat: Kinkiet do lustra
Od: "Maxi" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuję kinkietu do lustra łazienkowego o wymiarze HxL = 80x90. Czy lampka na
neonówkę 13 W, na środku lustra (L= 60 cm) będzie wystarczająca jeśli chodzi o
oświetlenie samego lustra? pozdr!

2. Data: 2011-01-03 20:36:43

Temat: Re: Kinkiet do lustra
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 03 Jan 2011 21:15:14 +0100, Maxi napisał(a):

> Poszukuję kinkietu do lustra łazienkowego o wymiarze HxL = 80x90. Czy lampka na
> neonówkę 13 W, na środku lustra (L= 60 cm) będzie wystarczająca jeśli chodzi o
> oświetlenie samego lustra? pozdr!

A po co oświetlać lustro? Oświetlać trzeba raczej osobę stojącą przed nim.

3. Data: 2011-01-03 20:53:29

Od: "Maxi" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

(...)
> A po co oświetlać lustro? Oświetlać trzeba raczej osobę stojącą przed nim.

Hmmmm, a od lustra też światło się odbija i oświetla twarz...
ale OK, chodzi o rzucenie światła na osobę, np. żeby dało się ogolić, bo halogeny
sufitowe nie są wystarczające, a z pewnych powodów nie możemy dać bocznych
kinkietów, Znalazłem coś takiego:
http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/40158545
13 W dla neonówki wystarczy?

4. Data: 2011-01-03 23:01:06

Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maxi napisał(a):
> Znalazłem coś takiego:
> http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/40158545
> 13 W dla neonówki wystarczy?
Mam, i nie używam. To jest do świecenia, ale nie do oświetlenia twarzy
przy goleniu.
Tylko boczne kinkiety dają porządne światło.
--
Krzysiek

5. Data: 2011-01-04 10:21:01

Od: KJ Siła Słów <K...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-04 00:01, Krzysztof 45 pisze:
> Mam, i nie używam. To jest do świecenia, ale nie do oświetlenia twarzy
> przy goleniu.
> Tylko boczne kinkiety dają porządne światło.

Mam inną długą lampę, też 13W fabrycznie, włożyłem tam parę Wat więcej
ale do golenia brzytwą będzie IMO za mało.

Za to w drugiej łazience mam nad lustrem lampke na 2 male "zarowki" ze
stykiem G-costam, nie pamietam ile maja Wat, coś miedzy 30 a 40 kazda i
swieca jak jasny piorun. :-)

KJ

6. Data: 2011-01-04 13:16:41

Od: "Maxi" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Za to w drugiej łazience mam nad lustrem lampke na 2 male "zarowki" ze

> stykiem G-costam, nie pamietam ile maja Wat, coś miedzy 30 a 40 kazda i

Czyli rozumiem, że jest możliwe, żeby taki jeden kinkiet większej mocy oświetlił
porządnie twarz np. przy goleniu.... Dzięki

7. Data: 2011-01-04 14:29:42

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Maxi" <m...@o...pl> wrote in message

> Czyli rozumiem, że jest możliwe, żeby taki jeden kinkiet większej mocy
> oświetlił
> porządnie twarz np. przy goleniu.... Dzięki

Nie wiem, czy zwróciłeś uwagę na lustra w toaletach wagonowych. Niektóre
mają oświetlenie pod lustrem, szkło lustra w miejscu bez warstwy lustrzanej
jest zmatowione, aby oświetlenie twarzy było lekko rozproszone. Takie lustro
wymaga zamówienia u szklarza, do tego warto umieścić tam małe żarówki
halogenowe. Dobrze jest też zaprojektować ruchome skrzydła boczne, które
dadzą lepszy widok z boku. Tylko, że wtedy takie lustro zostanie
zaanektowane przez samki domowe...

8. Data: 2011-01-04 20:01:26

Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maxi napisał(a):
> Czyli rozumiem, że jest możliwe, żeby taki jeden kinkiet większej mocy oświetlił
> porządnie twarz np. przy goleniu.... Dzięki
Porządnie to oświetli czubek głowy :)
Mnie zależy na dobrym oświetleniu podbródka i szyi. Samo górne światło
rzuca cień na tych częściach ciała, dla tego preferuje oświetlenie
boczne, przy którym znika ten problem.
--
Krzysiek

9. Data: 2011-01-06 13:56:19

Od: "Maxi" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

(...)

> [...]

> Mnie zależy na dobrym oświetleniu podbródka i szyi. Samo górne światło

> rzuca cień na tych częściach ciała, dla tego preferuje oświetlenie

Hmmm, też zaczynam tak myśleć. Poradzicie więc, jak to przerobić? Kabel podpięty
jest na środku nad lustrem? Nie ma bardzo miejsca z boku lustra, które jest
przyklejone, płytki położone... Wygląda, że potrzebuję 2 kinkiety, które będą
mieć główną poprzeczkę zawieszenia i zasilanie 2 cm nad lustrem, a potem zejdą w
dół, by tak na środku lustra po obydwu stronach świeciły 2 bańki.
Szkic sytuacyjny:
http://img210.imageshack.us/img210/205/lustro1.jpg
Znacie jakieś rozwiązanie, żeby już nie wiercić w lustrze? Pomóżcie -z góry
dziękuję!

10. Data: 2011-01-06 14:58:11

Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maxi napisał(a)
> Poradzicie więc, jak to przerobić? Kabel podpięty
> jest na środku nad lustrem? Nie ma bardzo miejsca z boku lustra, które jest
> przyklejone, płytki położone...
Kiepska sprawa, z tego co widzę, to tylko wymiana lustra wchodzi w grę.
--
Krzysiek

Obliczanie kosztów czynszu
Długa kołdra i do tego poszwa
Mlynek do zlewozmywaka dwukomorowego.
mam do sprzedania mnóstwo świetnego AGD :)))
Discount Wholesale Affliction Jeans Armani Jeans Christian Audigier Jeans True Religion Jeans and so on <free shipping paypal payment> (http://www.24hour-buy.c om/ )