Kit pszczeli - jak stosowac???

1. Data: 2002-11-04 09:41:27

Temat: Kit pszczeli - jak stosowac???
Od: "Jacek Placek" <j...@p...telan.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Zakupując ostatnio miodzik od pszczelarza, dostałem "garść" kitu który
zgodnie z zaleceniem oczyściłem i zalałem czystym spirytusem. Postało to 3
tygodnie, odcedziłem przez gazę i mam gotowy syrop lecz nie wiem jak go
stosować??? Załóżmy, że chciałbym go użyć podczas przeziębienia, ile
kropelek muszę użyć, ile razy dziennie? Jak jeszcze można go wykorzystać,
słyszałem że nadaję się prawie na wszystkie dolegliwości...
Pozdrawiam
przeziębiony Jacek Placek

--
j...@p...telan.pl
GG 1595470

1. Data: 2002-11-04 11:25:28

Temat: Re: Kit pszczeli - jak stosowac???
Od: "Tomasz" <t...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

mam cos takiego w domku i odkad pamietam zawsze bylo.
na cukier (polowa lyzki) - takie zalecenia.. babci.
ciezko mowic o przedawkowaniu, mozesz sie tylko... upic.
pozdr. i zycze zdrowia!
t.

1. Data: 2002-11-04 17:31:04

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wykorzystać,
> słyszałem że nadaję się prawie na wszystkie dolegliwości...

To propolis inaczej.
Zobacz:
http://www.google.com/search?num=100&hl=pl&ie=UTF-8&
oe=UTF-8&q=Kit+pszczel
i&btnG=Szukaj+z+Google
--
Pozdr. Jerzy Nowak

"Learn the rules. Then break some."

1. Data: 2002-11-05 07:33:10

Od: "Tomasz" <t...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

nawet nie wiedzialem, ze ma takie wlasciwiosci (?!)...

"Jego lecznicze właściwości są bardzo szerokie:
poprawia wzrok,
leczy stany zapalne jelit,
regeneruje tkankę kostną i chrzęstną
działając bakteriobójczo zapobiega powikłaniom infekcyjnym,
łagodzi stany nerwowe i wpływa dobroczynnie na psychikę
człowieka, wzmacnia organizm,
poprawia pamięć, sprawność fizyczną i umysłową,
działa skutecznie w schorzeniach prostaty,
wzmaga aktywność enzymatyczną komórek wątrobowych,
leczy oparzenia skóry, łuszczycę, egzemę,
leczy astmę i choroby wrzodowe żołądka i dwunastnicy,
szybko poprawia stan rekonwalestentów,
leczy owrzodzenia żylakowe, powierzchniowe uszkodzenia skóry,
odleżyny różnego pochodzenia a także zapalenia kostne i ubytki
kostne, zawarty w kicie aminokwas siarkowy - cytyna - wzmacnia porost
włosów. "

(za autorem strony http://www.teletronik.com.pl/jaszczyk/kit.htm)

Tomasz napisał(a) w wiadomości: ...
>mam cos takiego w domku..