Kiwiko...

11. Data: 2009-10-28 20:47:41

Temat: Re: Kiwiko...
Od: "fun.fire -`@'- house.club" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kiwiko" <k...@o...pl> napisał

> Użytkownik "fun.fire -`@'- house.club" <v...@i...pl> napisał w
> wiadomości news:hca8kt$dr3$1@news.interia.pl...

> tyle masz w sobie łagodności :)
> kiwiko
==
:o/
No nie wiem..., staram się być Iwanem Groźnym :o)
Coś mi nie wychodzi ?
Kurcze, może jestem trochę krymskim Tatarem...
No i ciągnie mnie nieco na wschód... do Turcji, Iranu
i w ogóle na pustynię..., judzką też ma się rozumieć, najbardziej :o)

A w ogóle to dobrze wyczułaś, jestem autsajderem... :o/

http://www.youtube.com/watch?v=cV-jQKAvgxg&feature=r
elated

12. Data: 2009-10-28 22:24:59

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "fun.fire -`@'- house.club" <v...@i...pl> napisał w
wiadomości news:hca9al$eiu$1@news.interia.pl...

> ==
> :o/
> No nie wiem..., staram się być Iwanem Groźnym :o)

po co?

> Coś mi nie wychodzi ?

nie, nie, masz groźne spojrzenie ;)

> Kurcze, może jestem trochę krymskim Tatarem...

lepiej nie...

> [...]
> i w ogóle na pustynię..., judzką też ma się rozumieć, najbardziej :o)
>
> A w ogóle to dobrze wyczułaś, jestem autsajderem... :o/

lubię dżem

aleś namieszał... teraz chyba książki trzeba

kiwiko

13. Data: 2009-10-28 22:33:15

Od: "fun.fire -`@'- house.club" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

--
Jak to po co ? :o/
Żeby straszyć małe dziewczynki :o)

> nie, nie, masz groźne spojrzenie ;)

:o)

> lepiej nie...
==
Dlaczego, przystojne z nich chłopaki,
tylko trochę małego wzrostu :o)

elated

> lubię dżem
==
A truskawkowy też ?
Fajna laska z tej Ireny Jarockiej... :o)

> aleś namieszał... teraz chyba książki trzeba
> kiwiko
==
Siostra, piszesz książki ? :o/
A nie napisała być dla mnie jakiejś ?
Potrafię się odwdzięczyć...
tym samym :o)

zdar
jude.billy.farookhar :O)
-------------------------------------
FUN FIRE -`@'- HOUSE CLUB

14. Data: 2009-10-28 23:12:21

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "fun.fire -`@'- house.club" <v...@i...pl> napisał w
wiadomości news:hcafh8$li8$1@news.interia.pl...
> żytkownik "kiwiko" <k...@o...pl> napisał

Jak to po co ? :o/
> Żeby straszyć małe dziewczynki :o)

należy je chronić, a nie straszyc ;)

> :o)

> ==
> Dlaczego, przystojne z nich chłopaki,
> tylko trochę małego wzrostu :o)

tylko trochę dzikie raczej

elated

> ==
> A truskawkowy też ?
> Fajna laska z tej Ireny Jarockiej... :o)

> ==
> Siostra, piszesz książki ? :o/
> A nie napisała być dla mnie jakiejś ?
> Potrafię się odwdzięczyć...
> tym samym :o)

ok, spróbuję
jakaś bajka
dawno, dawno temu była sobie dziewczynka. Taka malutka. Lubiła spacerować
po lesie, gdzie można było spotkać różne ciekawe stworzenia. Były zabawne,
miłe, warczące i nawet takie z groźnym spojrzeniem. To ostatnie bardzo było
ciekawe i obiecało jej, że napisze o sobie książkę.
No, to ona czeka...
:)

kiwiko

15. Data: 2009-10-28 23:20:12

Od: "fun.fire -`@'- house.club" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kiwiko" <k...@o...pl> napisał

> Jak to po co ? :o/
>
> należy je chronić, a nie straszyc ;)
==
A co dobry Bóg Ojciec powiedział w Raju Eden ?
Że ma nie dotykać, póki nie dorośnie, tak ?
Czyli postraszył nieco ? :o/

> tylko trochę dzikie raczej
==
- he, he! Niektóre dziewczyny lubią... dziczyznę :o)

> [...]
> miłe, warczące i nawet takie z groźnym spojrzeniem. To ostatnie bardzo
> było ciekawe i obiecało jej, że napisze o sobie książkę.

Zaraz, zaraz..., jak to o sobie ?

> kiwiko
==
Jeśli podasz swój adres e-mail,
na mój e-mail: v...@i...pl,
to obiecuję, że jak napiszę, to ppodeślę...
do recenzji i w ogóle :o)

16. Data: 2009-10-29 19:58:01

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "fun.fire -`@'- house.club" <v...@i...pl> napisał w
wiadomości news:hcai8k$7r7$1@news.interia.pl...

> Zaraz, zaraz..., jak to o sobie ?

to czym?

kiwiko

>>> zdar

17. Data: 2009-10-29 21:42:05

Od: "=^..^= \\|/" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kiwiko" <k...@o...pl> napisał

> to czym?
> kiwiko
==
Czym czy o czym ?
O mnie to krótka historia, można zapisać
jednym zdaniem, "w dupie byłem i gówno widziałem",
jak mawia mój wujek Kurtz :o)

"Prawdziwa wiedza to znajomość przyczyn, a nie definicji" - Arystoteles

zdar

=^..^= - \|/ \|/ -
~`'~~~~~ \|/ ~~
van kot \|/ ~~
--
Ps. Pływałem kiedyś w LochNessie, ale cholernie zimna tam woda...
i permanentny brak trzciny cukrowej oraz pierników :o)

18. Data: 2009-10-30 15:25:17

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "=^..^= \|/" <v...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Czym czy o czym ?
> O mnie to krótka historia, można zapisać
> jednym zdaniem, "w dupie byłem i gówno widziałem",

więc trochę już wiem o Tobie ;)
to teraz chyba mi bajkę napiszesz
domyślam się, że będzie strassssszna...

kiwiko

19. Data: 2009-10-30 15:41:11

Od: "=^..^= \\|/" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kiwiko" <k...@o...pl> napisał

> więc trochę już wiem o Tobie ;)
> to teraz chyba mi bajkę napiszesz
> domyślam się, że będzie strassssszna...
==
Jeśli napiszę kiedyś książkę, podeślę do recensji,
o ile do mnie napiszesz na v...@i...pl.

Słyszałaś może o tej sprawie, że R. Nowak od sekt
chce zaciągnąć Dodę do sądu za obrazę uczuć
(wyraziła się o autorach świętych pism,
że poisali to na chaju), za co grozi jej do 2 lat więzienia ? :o/

Powiedz, jeśli dostanę kiedyś władzę od Boga
nad takimi faszystami, co mam mu zrobić ? :o/
Czy odgryzienie publicznie jaj, to nie będzie
zbyt mała kara za coś takiego ? :o)

20. Data: 2009-10-30 16:02:01

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "kiwiko" <k...@o...pl> napisał

> ==
> Jeśli napiszę kiedyś książkę, podeślę do recensji,
> o ile do mnie napiszesz na v...@i...pl.

może zrobimy tak: jak już kiedyś napiszesz i będziesz się chciał pochawić to
ja mam taki ładny adres ;)

> Słyszałaś może o tej sprawie, że R. Nowak od sekt
> chce zaciągnąć Dodę do sądu za obrazę uczuć
> (wyraziła się o autorach świętych pism,
> że poisali to na chaju), za co grozi jej do 2 lat więzienia ? :o/

niestety nie słyszałam

> Powiedz, jeśli dostanę kiedyś władzę od Boga
> nad takimi faszystami, co mam mu zrobić ? :o/

nie martw się tym teraz

> Czy odgryzienie publicznie jaj, to nie będzie
> zbyt mała kara za coś takiego ? :o)

wybacz, ale nie wiem

kiwiko

psyxchologia żołnierza podczas wojny