Kłamcy...

81. Data: 2009-10-14 07:47:50

Temat: Re: Kłamcy...
Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"AW" <o...@h...com>
news:hb1l44$m7r$1@adenine.netfront.net...

> [...]
> którymi tu zalewasz grupę? Wystarczyły dwa posty.
>
> Jesteś starym koślawym dziadkiem i twój flaczek napewno już dawno ci
> nie staje. Służy ci tylko do sikania, i dlatego szczysz na mądrości.
> Tylko
> po to lecisz w chujki aby odwrócić uwagę od faktu, że brakuje ci
> argumentów.
>
> Nie potrafisz bronić swej absurdalnej tezy, że 'istnieć' a 'być' to
> rzekomo
> dwie różne rzeczy. Chujowa ta twoja mądrość, co było do wykazania. Raz
> jeszcze, choć nie pierwszy i nie ostatni. Świetnie, niech wszyscy

Poczytaj Andrzej 3 wycinki z aktualnych dyskusji

1. wątek: Tropiciele sekt
a "STranger"
"Natomiast Żydzi khazarscy nie mieli w sobie prawdziwej krwi żydowskiej;"
b "AW"
"Khazarowie to azjaci, którzy do chwili przyjęcia judaizmu wyznawali kult
fallusa (patrz: penisowe fascynacje robaka)."
c "Robakks"
"Ładnie to wyraził Jakub A. Krzewicki pisząc o życiu znaczonym
śladem spermy. Symbol 666 seks-seks-seks (seksualizowanie)."

2. wątek: Zmarł wielki Irving Gelfand
a "Marcin"
"Zmarł wielki Irving Gelfand Niech spoczywa w pokoju"
b "Robakks"
"Israil Moiseevich Gelfand urodził się w żydowskiej rodzinie w małym
miasteczku Okny (następnie Krasnyje Okny) na Ukrainie."
c "Prawusek"
"Małe parchy dodają sobie wzrostu..."

3. wątek: [NTG] Teraz mogę się chwalić mówiąc "Ja mam go w KF"
a "zielski"
"Dla weteranów tej grupy.
http://www.polityka.pl/notki-z-kominka/Lead33,935,30
2706,18/ "
b "Qrczak"
"Kominek... Szanujmy wspomnienia...
Qra, aż się wzruszyłam"
c ""
""
ki kuj? :)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

82. Data: 2009-10-14 08:33:20

Od: Józefinka <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Paź, 09:47, "Robakks" <R...@g...pl> wrote:
> [...]
> Edward Robak* z Nowej Huty
> ~>°<~
> miłośnik mądrości i nie tylko :)- Ukryj cytowany tekst -

Hmmm....Edi,zrobisz coś dla mnie ?
Józefinka

83. Data: 2009-10-14 08:58:32

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Józefinka" <k...@p...onet.pl>
h.googlegroups.com...
netfront.net...

2706,18/ "

| Hmmm....Edi,zrobisz coś dla mnie ?
| Józefinka

A ,muszę? /Robakks/

84. Data: 2009-10-14 09:17:56

Od: Józefinka <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Paź, 10:58, "Robakks" <R...@g...pl> wrote:

> A ,muszę? /Robakks/

Tak...proszę Cie o prywatna audiencję...co proponujesz...poczta czy
gg...poważnie/Józefinka/

85. Data: 2009-10-14 09:34:11

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Józefinka" <k...@p...onet.pl>
c.googlegroups.com...

| Tak...proszę Cie o prywatna audiencję...co proponujesz...poczta
| czy gg...poważnie/Józefinka/

Bardzo "sprytnie" ominęłaś temat kreowania gębą "Wielkich",
kultu penisa i jego idoli oraz wyznawów (zielski, Qra)
i roli w tym procederze środków masowego przekazu.
Co jeszcze chcesz wiedzieć?
Czy to widzę? - Tak, widzę.
Robakks
*°"˝'´¨˘`˙.^:;~>¤<×÷-.,˛¸

86. Data: 2009-10-14 10:01:26

Od: Józefinka <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Paź, 11:34, "Robakks" <R...@g...pl> wrote:
> "Józefinka" <k...@p...onet.pl>news:b0fb3c2b
-...@k...googlegroup
s.com...

> [...]
> kultu penisa i jego idoli oraz wyznawów (zielski, Qra)
> i roli w tym procederze środków masowego przekazu.

Czy Tobie Edi biega wyłącznie o tutejszy blichtr ...czy dajesz czasem
dostęp do swojego umysłu i człowieczeństwa inaczej jak tylko przez
pryzmat memów i innego gówna? Ja Cię proszę o prywatna dyskusję i
proponuje grzecznie, dowolną formę komunikacji ...czy to za przyziemne
dla Ciebie by nie szukać 20tego dna...obiecuje będzie wyłącznie
jednoznacznie i nie będę Cię napastować(podrywać)?Ja jestem stety lub
niestety poza tym co tu uprawiacie ...ale nadal proszę o prywatna
rozmowę ...po raz ostatni zresztą/Józefinka/
ps nie ma to nic wspólnego z Qrą i zielskiem
ps oszalałes z tego geniuszu imo...nie ma w Tobie człowieka?

87. Data: 2009-10-14 10:05:47

Od: Józefinka <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Paź, 11:34, "Robakks" <R...@g...pl> wrote:

> Robakks
> *°"˝'´¨˘`˙.^:;~>¤<×÷-.,˛¸

Jak ci się nie chce, albo nie masz dziś czasu, ochoty, to napisz innym
razem...i tyle...poczekam

88. Data: 2009-10-14 10:25:26

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Robakks <R...@g...pl> tak oto plecie:

> [...]
> kultu penisa i jego idoli oraz wyznawów (zielski, Qra)
> i roli w tym procederze środków masowego przekazu.

Auć... Nie wiedziałam, że Kominek ma aż tak wielkiego penisa...

Qra

89. Data: 2009-10-14 10:29:46

Od: Józefinka <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Paź, 12:25, "Qrczak" <q...@g...pl> wrote:
> [...]
qc.googlegroups.com..

> Auć... Nie wiedziałam, że Kominek ma aż tak wielkiego penisa...

Qra...o co Qra chodzi...???????????

90. Data: 2009-10-14 10:31:34

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Józefinka" <k...@p...onet.pl>
b.googlegroups.com...
> [...]
-...@k...googlegroup
s.com...

> [...]
| ps nie ma to nic wspólnego z Qrą i zielskiem
| ps oszalałes z tego geniuszu imo...nie ma w Tobie człowieka?

To co Ty nazywasz "pryzmat memów i inne gówna"
jest wiedzą użyteczną zbieraną w skarbnicy wiedzy od tysięcy lat.
Chciałabyś abym zastąpił to co ludzkie tym co zwierzęce:
szapraniem się za jaja o którym Salomon pisał: "marności"
Żyję w tym świecie, widzę i opisuję.
Widzę w jaki sposób steruje się opinią publiczną, jak kreuje idoli, guru,
autorytety, kto w tym uczestniczy - i jak próbuje się zwalczać takie
głosy jak moje poprzez wyszydzanie tekstów i personalne insynuacje,
więc to czy nie ma we mnie człowieka bo nie chcę szarpać się
za jaja - to już jest problematyczne.
Zależy co kto ma na myśli pisząc człowiek.
homonid homonidowi wilkiem
hominid hominidowi przyjacielem
Taka mała literka na 4-tej pozycji, a tak wiele zmienia...
PS.
Z anonimami mającymi w "wielkim poważaniu" rozum
się po prostu nie zadaję - bo po co tracić czas?
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

DRAG SAS