Re: Kłamcy...

From: "Robakks" <R...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.filozofia,pl.sci.psychologia
Subject: Re: Kłamcy...
Date: Wed, 14 Oct 2009 09:47:50 +0200
<hat8o0$1u9$1@node1.news.atman.pl> <hav4ju$2vg9$1@news2.ipartners.pl>
<8...@a...googlegroups.com>
<havavb$1d1$1@news2.ipartners.pl>
<4...@3...googlegroups.com>
<havfer$3k0$1@news2.ipartners.pl>
<9...@a...googlegroups.com>
<havgu0$4ft$1@news2.ipartners.pl>
<b...@a...googlegroups.com>
<havuaf$g5l$1@node1.news.atman.pl> <hb15mp$gev$1@inews.gazeta.pl>
<hb198d$4id$1@adenine.netfront.net> <hb1ae0$3hi$1@inews.gazeta.pl>
<hb1gr4$fet$1@adenine.netfront.net> <hb1hri$1v0$1@inews.gazeta.pl>
<hb1l44$m7r$1@adenine.netfront.net>

"AW" <o...@h...com>
news:hb1l44$m7r$1@adenine.netfront.net...

> Widzisz jak łatwo wykazać, że nic się nie kryje pod lawiną pustych słów,
> którymi tu zalewasz grupę? Wystarczyły dwa posty.
>
> Jesteś starym koślawym dziadkiem i twój flaczek napewno już dawno ci
> nie staje. Służy ci tylko do sikania, i dlatego szczysz na mądrości.
> Tylko
> po to lecisz w chujki aby odwrócić uwagę od faktu, że brakuje ci
> argumentów.
>
> Nie potrafisz bronić swej absurdalnej tezy, że 'istnieć' a 'być' to
> rzekomo
> dwie różne rzeczy. Chujowa ta twoja mądrość, co było do wykazania. Raz
> [...]

Poczytaj Andrzej 3 wycinki z aktualnych dyskusji

1. wątek: Tropiciele sekt
a "STranger"
"Natomiast Żydzi khazarscy nie mieli w sobie prawdziwej krwi żydowskiej;"
b "AW"
"Khazarowie to azjaci, którzy do chwili przyjęcia judaizmu wyznawali kult
fallusa (patrz: penisowe fascynacje robaka)."
c "Robakks"
"Ładnie to wyraził Jakub A. Krzewicki pisząc o życiu znaczonym
śladem spermy. Symbol 666 seks-seks-seks (seksualizowanie)."

2. wątek: Zmarł wielki Irving Gelfand
a "Marcin"
"Zmarł wielki Irving Gelfand Niech spoczywa w pokoju"
b "Robakks"
"Israil Moiseevich Gelfand urodził się w żydowskiej rodzinie w małym
miasteczku Okny (następnie Krasnyje Okny) na Ukrainie."
c "Prawusek"
"Małe parchy dodają sobie wzrostu..."

3. wątek: [NTG] Teraz mogę się chwalić mówiąc "Ja mam go w KF"
a "zielski"
"Dla weteranów tej grupy.
http://www.polityka.pl/notki-z-kominka/Lead33,935,30
2706,18/ "