Re: Kłamstwa.

Data: 2018-07-04 05:11:14
Temat: Re: Kłamstwa.
Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net>

W dniu 04.07.2018 o 04:31, LeoTar Gnostyk pisze:
> [...]

>>> Głupiś. Produkcja insuliny oraz grafika medialna.

> Całe życie szukałem tej Miłości by wreszcie móc połączyć się z wymarzoną
> Kobietą. By spełnił się sen wizjonera o małżeństwie doskonałym z "Pieśni
> nad pieśniami". Jeżeli trzeba będzie zniszczę ten nędzny świat by
> spełniło się Szczęście, pragnienie mojej córki Katarzyny.

XL. Posłuchaj pieśni Miłości:

http://leotar.net/year_2018/files/Kancelaria---Zabio
re-Cie-wlasnie-tam.mp3
http://leotar.net/year_2018/files/Akcent---Przez-Twe
-Oczy-Zielone-NOWO--.mp3
http://leotar.net/year_2018/files/Jennifer-Rush---Po
wer-Of-Love--extended--1-.mp3
http://leotar.net/year_2018/files/Budka-Suflera---Ws
zystko-Albo-Nic.mp3
http://leotar.net/year_2018/files/Shape---Of-My-Hear
t.mp3

Co do oczu to te prawdziwe są niebieskie.
Piękne, ciekawskie, ogromne i zdziwione oczy niewinnego dziecka.
A Jej imię to... Katarzyna.
To imię to dla mnie imię Kobiety Wolności.

LeoTar Gnostyk