Klamstwo

1. Data: 2007-04-07 19:11:06

Temat: Klamstwo
Od: "Bogdan" <B...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy mozna tolerowac jakies klamstwa u przyjaciela gdy sie nienawidzi
klamstwa?Z tego powodu jest od dawan miedzy nami problem i klutnie.Ostanio
powiedzial mi ze chce miec swoje tajemnice i nawet czasami oklamac jak
trzeba.
Nienawidze klamstwa a gdyby mnie mial przyjaciel oklamywac to niewyobrazam
sobie.Nie moglbym mu nic wierzyc wtedy czy ufac.
Czy poprostu powinno sie przymykac oczy gdy i przyzwyczaic sie? Mi sie
wydaje ze niewolno oklamywac gdy dwie osoby maja sobie ufac.Czy sie myle?

2. Data: 2007-04-07 19:26:42

Temat: Re: Klamstwo
Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogdan" <B...@w...pl> napisał w wiadomości
> Czy mozna tolerowac jakies klamstwa u przyjaciela gdy sie nienawidzi
> klamstwa?

a moze kolega czuje sie przytloczony Twoja checia wyciagania informacji na
tyle, ze musi krecic? Moze wlasnie wywolujesz takie sytuacje, ze on nie moze
ci zaufac?

|Ja z kolei nie wyobrazam sobie drazyc i pytac o rzeczy, o ktorych ktos nie
ma ochoty gadac. Gwalt na moim poczuciu prywatnosci jest dla mnie wiekszym
obrzydlistwem, niz drobne klamstwo.

3. Data: 2007-04-08 11:06:48

Od: Profesor Szambo <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

STRASZNIE ENIGMATYCZNIE PISZESZ, MUSISZ ZDRADZIC WIECEJ SZCZEGOLOW, NP.
CZY TWOJ PRZYJACIEL MACA CIE CZASEM PO PUPIE ALBO PO KROCZU?
AHA, JAKIE JEST TWOJE NAZWISKO?

4. Data: 2007-04-09 13:14:50

Od: "Bogdan" <B...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a moze kolega czuje sie przytloczony Twoja checia wyciagania informacji na
> tyle, ze musi krecic? Moze wlasnie wywolujesz takie sytuacje, ze on nie
> moze ci zaufac?

Troche racja.Musze przemyslec to.

5. Data: 2007-04-09 13:16:58

Od: "Bogdan" <B...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> STRASZNIE ENIGMATYCZNIE PISZESZ, MUSISZ ZDRADZIC WIECEJ SZCZEGOLOW, NP.
> CZY TWOJ PRZYJACIEL MACA CIE CZASEM PO PUPIE ALBO PO KROCZU?
> AHA, JAKIE JEST TWOJE NAZWISKO?

Nic z tych rzeczy.Zreszta co cie by to obchodzilo czy ja sie interesuje jaka
choroba psychiczna cie dolega?To jest sprawa twojego psychiatry i
rodzicow,partnera ..

6. Data: 2007-04-09 18:34:28

Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Bogdan" <B...@w...pl> napisal w wiadomosci

> Troche racja.Musze przemyslec to.

to tak, jak upierdliwa matka (pardon, chodzi mi o sytuacje) pytajaca
swa -dziescia letnia "latorosl" o pozny powrot ze spotkania z przyjaciolmi.
Latorosl wiedziona instynktem i pomna setek podobnych sytuacji, gdy mamunia
lkala, by nigdzie nie wychodzic, bo przeciez na ulicach sodoma i gomora, w
pubach dosypuja do piwa i gwalca itede, bastuje i mówi mamuni, ze sie bedzie
pilnie uczyla z kolezanka w jej domu.

Ma dosc, chce wyjsc, nic zlego nie robi, matke szanuje ale swa wolnosc
tudziez...nie ma innego wyjscia (zwazmy, ze mame po 60 trudno zmienic)

7. Data: 2007-04-09 21:30:37

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bogdan wrote:
> [...]
> sie
> wydaje ze niewolno oklamywac gdy dwie osoby maja sobie ufac.Czy sie

Jeśli nienawidzisz kłamstwa, to z całą mocą dbaj o to, żeby samemu
trzymać się prawdy. Pozwól kłamać innym. Oni nie muszą pałać tak
silnymi uczuciami do kanfabulacji.
A swoją drogą, przemyśl ponownie to, co napisałeś. Czy na pewno chodzi
Ci o kłamstwo w ogóle czy o naruszenie Twojego ego przez wprowadzanie
Ciebie w błąd. To zrozumiałe, że nikt tego nie lubi. Szczególnie
wtedy, gdy okłamuje Cię osoba, której ufasz. Jednak przyjaźń to coś
więcej niż tylko zaufanie. W przyjaźni jest też ważna wyrozumiałość i
wybaczanie. :)

michał

Chore czy leniwe?
Szczęście pracownika...szczęście m pracodawcy?! ;)
Zlasowane mózgi...czyli brak 5tej klepki...
Życzenia - ode mnie dla Was :)
Życzenia - ode mnie dla Was :)