Re: Klaps w imię boga

From: trybun <L...@j...cb>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Klaps w imię boga
Date: Wed, 29 Jul 2020 11:58:00 +0200

W dniu 27.07.2020 o 14:55, Olaf Frikiov Skiorvensen pisze:
> Wcale nie przypadkiem, dnia Mon, 27 Jul 2020 14:08:57 +0200
> doszła do mnie wiadomość <rfmg4m$16hu$2@gioia.aioe.org>
> od trybun <L...@j...cb> :

> Nie, nie jest tym samym.
> Ziemia została bardzo dobrze przebadana, jej kulistość potwierdzona obserwacjami, w
> przypadku dewocjonaliów typu obrazki bazujemy na domysłóach, których zgodności z
prawdą
> namacalnie potwierdzić nie sposób.
> Teraz link, jeśli nie masz zamiaru zajrzeć, to nie odpisuj, w takim wypadku nie
> [...]

Tak to potrafi powiedzieć każden jeden, że coś wie, a w rzeczywistości
posługuje się czystą wiarą.

Faktycznie dobrze wyczułeś moje intencje - nie mam zamiaru zaglądać pod
linki. Z wielu powodów, z choćby z takim na czele że chcę z to z tobą
podyskutować a nie z tezami znalezionymi w necie.

> No ale trzeba mieć te wątpliwości, znaczy się, to nie powinny być wątpliwości
wyssane z
> pięty.

Jasne, każdy inteligentny człowiek powinien mieć wątpliwości, oczywiście
o ile jest inteligentny. I jeszcze jedno - nie mylić wątpliwości z negacją.