Klaps w imię boga

1. Data: 2020-07-25 17:08:34

Temat: Klaps w imię boga
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

Ciekawe, czy upośledzona ilona znowu wyskoczy z tą swoją brednią o
"pewnej filozofii, która powoduje, że niektórzy zachowują się bardziej
dostojnie, niż nakazuje im prawo stanowione"...

https://mamadu.pl/147859,dziecko-nie-chce-isc-do-pie
rwszej-komunii-rodzice-daja-dobre-rady

"-- Parę razy pasem po dupie i po buncie! -- takie rady dają rodzicom
troskliwi komentujący. W jakiej sprawie? Otóż, to odpowiedź na pytanie,
co zrobić, gdy dziecko nie chce przystąpić do... Pierwszej Komunii
Świętej. Co ważne, cytowana reakcja to nie wyjątek, a podejście do
wychowania to zjawisko. Zmartwiona mama postanowiła zapytać na forum,
jak przekonać dziecko do sakramentu. Postawa wielu rodziców to dowód, że
w Polsce przemoc ma się świetnie."

"Dziecko grzeczne i posłuszne kojarzy się z takim, które szanuje
rodziców. Takie zachowanie idealnie pasuje do stereotypu dziecka
religijnego. Które bezmyślnie składa rączki i idzie do ołtarza. Nie
zadaje pytań i broń Boże nie wszczyna buntu."

""Dziecko rozumie, co zrobiło. Dzięki takiej rozmowie możesz się
przekonać, że dziecko wie, dlaczego dostaje lanie" - czytamy. W dalszej
części autor radzi rodzicom: "Usuń rzeczy, które mogą zneutralizować
karę (pielucha, kalesony itp.). Zaraz po wykonaniu kary załóż odzież z
powrotem" lub: "Musisz być rozsądny. Niektórzy są nawet gotowi donieść
policji, że sprawiasz swoim dzieciom lanie".
Kontrowersyjny poradnik został wycofany ze sprzedaży, jednak fakt, że
tego typu treści znalazły się właśnie w wydawnictwie chrześcijańskim,
nie pozostaje bez znaczenia. W końcu posłuszeństwo (czy to Bogu, czy
rodzicom) to w dyskursie religijnym cnota."

"Co ciekawe, ani mama chłopca, ani większość komentujących nie wpadła na
to, że rozwiązaniem tego problemu może być po prostu rozmowa z
dzieckiem. Zapytanie chłopca, dlaczego właściwie nie chce przystąpić do
sakramentu,(...)"

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

2. Data: 2020-07-25 17:14:14

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Jedni toczyło wojny o pokój, inni cię pobiją żebyś był szczęśliwy ;)

3. Data: 2020-07-25 17:53:48

Temat: Re: Klaps w imię boga
Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 25.07.20 um 17:14 schrieb z...@g...com:
> Jedni toczyło wojny o pokój, inni cię pobiją żebyś był szczęśliwy ;)

przecież mniej boli'

--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

/\_/\
( o o )
==_Y_==
`-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://pokazywarka.pl/ibq71l/
????????????????
New Godwin's law: "as an online discussion grows longer, the probability
of a comparison involving Nazis or Hitler, Jew, Black or Muslim, Bill
Gates or Xi Jinping, Merkel or Macron approaches 1".

4. Data: 2020-07-25 23:06:15

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Ci z prawa POmagajom czleKOwi POczuc ze zyje
a wam z lewa od zawsze miary w tym brak wiec
wychodzi ze umiecie jedynie dac POczuc ze siem
umiera i to jeszcze jak! PO ubecku...

5. Data: 2020-07-26 00:22:39

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-25 17:08, Kviat wrote:
> [...]
> "pewnej filozofii, która powoduje, że niektórzy zachowują się bardziej
> dostojnie, niż nakazuje im prawo stanowione"...

//tak niestety jest, biedna idiotko, //i mowie to z troskom...!

Sprobuwala bys nie zalozyc hidzabu, to obcieli by ci ten 'gupi leb',
przy samej dupie...

6. Data: 2020-07-26 08:20:58

Od: trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.07.2020 o 17:08, Kviat pisze:

> "-- Parę razy pasem po dupie i po buncie! -- takie rady dają rodzicom
> troskliwi komentujący. W jakiej sprawie?
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

No właśnie - w jakiej? Stawiam na przymus powszechnego ogłupiania
zwanego pod nazwą "kształcenie"...

7. Data: 2020-07-26 11:02:30

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.07.2020 o 00:22, Ilona pisze:

rwszej-komunii-rodzice-daja-dobre-rady

> //tak niestety jest, biedna idiotko, //i mowie to z troskom...!
>
> Sprobuwala bys nie zalozyc hidzabu, to obcieli by ci ten 'gupi leb',
> przy samej dupie...

Matołku... od kiedy jedne chore religijne nakazy usprawiedliwiają inne
chore religijne nakazy?
Co trzeba mieć za syf w głowie żeby przemocą zmuszać dziecko do obrzędów
religijnych?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

8. Data: 2020-07-26 11:06:23

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.07.2020 o 08:20, trybun pisze:

> No właśnie - w jakiej?

Przecież podałem cytat kretynie.

"Otóż, to odpowiedź na pytanie, co zrobić, gdy dziecko nie chce
przystąpić do... Pierwszej Komunii Świętej.

> Stawiam na przymus powszechnego ogłupiania
> zwanego pod nazwą "kształcenie"...

Nie, nie chodziło o kształcenie. A wręcz przeciwnie, chodziło o przymus
ogłupiania.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

9. Data: 2020-07-26 14:56:43

Od: trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.07.2020 o 11:06, Kviat pisze:

> Przecież podałem cytat kretynie.
>
> "Otóż, to odpowiedź na pytanie, co zrobić, gdy dziecko nie chce
> przystąpić do... Pierwszej Komunii Świętej.

Stawiam na zdecydowaną większość oporu przyszłych przymusowych biorców
"wiedzy" w szkołach, cymbale, sam sobie odpowiadający na swoje pytania.

> Nie, nie chodziło o kształcenie. A wręcz przeciwnie, chodziło o
> przymus ogłupiania.
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

A właśnie to "kształcenie" tak naprawdę jest problemem.

10. Data: 2020-07-26 20:31:13

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.07.2020 o 14:56, trybun pisze:

> Stawiam na zdecydowaną większość oporu przyszłych przymusowych biorców
> "wiedzy" w szkołach, cymbale, sam sobie odpowiadający na swoje pytania.

Ty jesteś bardziej upośledzony niż myślałem :)

"-- Parę razy pasem po dupie i po buncie! -- takie rady dają rodzicom
troskliwi komentujący. W jakiej sprawie?"

To była pierwsza część cytatu z linka kretynie, a nie moje pytanie.
A w drugiej części cytatu była odpowiedź... :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Religiancki śmietnik w głowie
detorexum