Klej do parkietu - jak go usuwać?

1. Data: 2004-12-13 19:03:43

Temat: Klej do parkietu - jak go usuwać?
Od: "Amrek" <U...@t...TO_TEZpl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Was!

Postanowilem wymienic parkiet w pokoju. Po zerwaniu parkietu na podłodze
została w wielu miejscach warstwa starego kleju. Koniecznie musze go usunąć
z podłogi by móc zrobic wylewke i połozyc nowy parkiet. Niestety tego kleju
nie da sie tak łatwo oderwac od podłogi:(( Probowalem go skrobac ale to
walka z wiatrakami. Czy moze ktos z Forumowiczów zna sposóba na usuniecie
starego kleju z betonu ?

1. Data: 2004-12-13 20:50:08

Temat: Re: Klej do parkietu - jak go usuwać?
Od: "Marek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> walka z wiatrakami. Czy moze ktos z Forumowiczów zna sposóba na usuniecie
> starego kleju z betonu ?
>
> Pozdrawiam

Spróbuj delikatnie nagrzewnicą i daj znać o efektach ;)

--
Marek

1. Data: 2004-12-13 22:08:13

Od: "Amrek" <U...@t...TO_TEZpl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> Spróbuj delikatnie nagrzewnicą i daj znać o efektach ;)

Ale ja nie mam w domu takiego sprzetu:(

1. Data: 2004-12-14 08:18:34

Od: "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Amrek" <U...@t...TO_TEZpl> wrote in message

> Ale ja nie mam w domu takiego sprzetu:(

Nagrzewnica noname w hipermarkecie kosztuje kilkadziesiąt złotych, a
do takiej roboty wystarczy z powodzeniem.
Tyle, że... jeśli chcesz tam robić wylewkę, to na cholerę zeskrobywac
ten klej? Poobijać dobrze młotkiem, żeby przyczepnośc zwiększyć, na
upartego można jeszcze jakimś gruntem toto pociągnąć i tyle.

J.

1. Data: 2004-12-14 15:52:00

Od: "Amrek" <U...@t...TO_TEZpl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:cpm7kr$5s5$1@news.mch.sbs.de...

> [...]
> ten klej? Poobijać dobrze młotkiem, żeby przyczepnośc zwiększyć, na
> upartego można jeszcze jakimś gruntem toto pociągnąć i tyle.

Hm.. Wiesz, usuwanie kleju ma na celu pozbycie sie warstwy badz co badz
organicznej, ktora moze sie rozkladac w czasie..No ale moze i masz
racje.....poobijam mlotkiem:) Spoko. Nie chce mi sie kupowac na jeden raz
nagrzewnicy. No chyba ze kumple maja. Popytam

Dzieki za informacje ALL

1. Data: 2004-12-15 07:33:32

Od: "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hm.. Wiesz, usuwanie kleju ma na celu pozbycie sie warstwy badz co
badz
> organicznej, ktora moze sie rozkladac w czasie..

Bez przesady, na klajster ani na krochmal przeciez ten parkiet
pierwotnie klejony nie był :-)

J.

hałas z szafki okapowej
mop a panele