hałas z szafki okapowej

1. Data: 2004-12-13 17:08:17

Temat: hałas z szafki okapowej
Od: "Emek" <k...@y...co.uk> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

Mam pewien problem dotyczący okapu a właściwie szafki. Posiadam okap firmy
Candy dwusilnikowy, model 62CX. Jest to okap podszafkowy.
Problem jest w tym, iż przy takim okapie musi być otwór w szafce (u mnie
jest u góry) przez który będzie się wydobywało powietrze, a ten właśnie
otwór czy też szafka strasznie hałasuje. U mojego kolegi dentyczny okap
działa duuuużo ciszej. Podejrzewam, że jest wina kosntrukcji albo szafki
albo jest tak specyficzny układ szafka sufit, iż powstają jakieś zawirowania
powietrze.
Niestety to są tylko moje podejrzenia jako że nie jstem speclalistą.
Jak sobie poradzić z takim problemem?????

1. Data: 2004-12-14 08:16:22

Temat: Re: hałas z szafki okapowej
Od: "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Emek" <k...@y...co.uk> wrote in message

> [...]
> Niestety to są tylko moje podejrzenia jako że nie jstem speclalistą.
> Jak sobie poradzić z takim problemem?????

Bo to nie powinno być zrobione tak, że okap pompuje powietrze do
szafki, a ta ma dziurę w suficie. Okap powinien mieć taki kołnierz
wylotowy na który się nasuwa rurę spiro, a jej drugi koniec wystawia
ponad szafkę.

J.

1. Data: 2004-12-14 09:39:41

Od: "Emek" <k...@y...co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> szafki, a ta ma dziurę w suficie. Okap powinien mieć taki kołnierz
> wylotowy na który się nasuwa rurę spiro, a jej drugi koniec wystawia

Czy taką rurę mogę kupić np. w Castoramie ? Czy wystarczy tylko średnica
otworu?
Pozdr/EBK

1. Data: 2004-12-14 10:02:04

Od: "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy taką rurę mogę kupić np. w Castoramie ? Czy wystarczy tylko
średnica
> otworu?

tak (dział z kominami) / tak.

J.

1. Data: 2004-12-14 10:04:41

Od: "Emek" <k...@y...co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> tak (dział z kominami) / tak.
>
> J.
I jeszcze jedno pytanie. Podejrzewam, żeby założyć tą rurę to muszę
zdemontować szafkę, od gory poprzez otwór nie da się jej nałożyć luźno, musi
być przypomocowna jakimiś opaskami.

1. Data: 2004-12-14 10:18:03

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Emek" <k...@y...co.uk> napisał w wiadomości
> [...]Podejrzewam, żeby założyć tą rurę to muszę
> zdemontować szafkę[...]

A szafkę masz zamkniętą "na śmierć"? Bo moja po minimalnym wysunięciu okapu
(BTW, IIRC, tego samego) daje się uchylić - panowie stolarze zrobili taką z
samości, bez szczególnego upominania się z mojej strony, więc może to
standard. Rurę zakłada się na wcisk na kołnierz okapu.

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

1. Data: 2004-12-14 10:30:53

Od: "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> I jeszcze jedno pytanie. Podejrzewam, żeby założyć tą rurę to muszę
> zdemontować szafkę, od gory poprzez otwór nie da się jej nałożyć

Opaskami? Eeee, u mnie na wcisk siedzi, a u rodziców, ponieważ kupiłem
ciut za cienką spiro, rozklepałem ją i uszczelniłem potem silikonem.
Kwestia przełożenia tylko, ale spiro jest giętka, więc można tu dużo.

J.

1. Data: 2004-12-14 10:34:13

Od: "Emek" <k...@y...co.uk> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję wszystkim za pomoc